۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین فوت ۱۱۰۰ قزوینی بر اثر کرونا و حواشی شورای شهر قزوین در فروش برج‌های ستاره پونک
کد خبر: ۳۴۶۵۲۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۹/۱۵ ساعت: ۱۲:۰ ↗ لینک کوتاه

گنجینه‌ای از داغ‌ترین اخبار قزوین در هفته‌‌ای که گذشت؛

فوت ۱۱۰۰ قزوینی بر اثر کرونا و حواشی شورای شهر قزوین در فروش برج‌های ستاره پونک

هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

فوت ۱۱۰۰ قزوینی بر اثر کرونا و حواشی شورای شهر قزوین در فروش برج‌های ستاره پونک

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

مجلس پای اقدام شجاعانه خود در لغو تحریم‌ها باقی بماند/ ملت ما باید از ذلت برجامی خارج شود/ مسئولان همراهی بیشتری در شرایط اقتصادی با مردم داشته باشند

امام جمعه قزوین گفت: مجلس تصمیم گرفت کشورهای طرف مقابل در برجام را وادار کند که تمام تحریم را بردارد و مفاد مربوط به برجام را عمل کند یا اینکه ما رفتار دیگری خواهیم داشت. امیدواریم مجلس در این رفتار عاقلانه و شجاعانه بایستد و غرب زدگان را به غربی‌ها بسپارد و ملت ما را از این ذلت برجامی برهاند.

بسیج پیشتاز رفع مشکلات در محلات جنوب قزوین/ از ایجاد اشتغال برای بانوان تا نجات خانواده‌ها از منجلاب اعتیاد

محلات جنوب شهر قزوین مامنی برای وقوع و بروز آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق، اعتیاد، فساد و بیکاری شده است، در این میان با ورود بسیج برای رفع این آسیب‌ها برنامه ریزی شده است.

۳۵۰۰خودروی متخلف در قزوین جریمه شدند/ شهرداری کمربندی نسیم‌شمال را بازگشایی کند

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: از ابتدای اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها، سه هزار و ۵۰۰ خودرو متخلف با جریمه ۲۰۰ هزار تومانی اعمال قانون شدند.

خروجی شهر قزوین مسدود می‌شود

به گفته سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین خروجی شهر از میدان شورا از فردا مسدود می‌شود.

ترور شهید فخری‌زاده بزدلانه‌ترین اقدام اسرائیل بود/ حاضر به مسابقه با تیم اسرائیلی نشدم

عضو تیم ملی شطرنج نابینایان گفت: قعطا قدرتمند شدن کشور ما به مذاق بسیاری از کشورها خوشایند نیست و یکی از اقدامات بزدلانه اسرائیل بحث ترورهایی است که سال‌هاست بر علیه افراد برجسته کشورمان اتفاق می‌افتد.

پیگیر تحقق صددرصدی بودجه معلولان هستیم/ عضویت بیش از ۵هزار نفر در کانون توانای قزوین

معاون اجتماعی کانون معلولین توانا استان قزوین گفت: ما پیگیر تحقق صددرصدی بودجه هستیم تا بتوانیم با آن گوشه‌ای از مشکلات معلولان استان را حل کنیم؛ نقش رسانه‌ها نیز در بیان دغدغه‌های معلولان موثر است

توزیع ۴۵۰۰ بسته معیشتی در طرح شهید سلیمانی

معاون فرهنگی اوقاف استان قزوین گفت: طرح شهید سلیمانی در ادامه کمک‌های مومنانه در راستای حمایت از اقشار کم بضاعت و آسیب دیده از بیماری کرونا اجرا می‌شود.

صادرات دلیل گرانی مرکبات اعلام شد/ موز و انار در صدر گرانترین میوه‌های پائیزی+ اعلام قیمت‌ها

در آخرین روز هفته سری به بازار میوه و تره‌بار قزوین زدیم که گرانی برخی میوه‌های پائیزی قابل مشهود است.

کاهش مکالمه در خانواده به ۱۵ دقیقه در روز / با مدیریت هدفمند استفاده از فضای مجازی را کاربردی کنیم

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه استان قزوین گفت: باید از ورود بی هدف به مباحث رسانه‌ای و فضای مجازی پرهیز کرده و با مدیریت درست استفاده از این فضا را در زندگی کاربردی و هدفمند کنیم.

۴ مدال جهانی در کارنامه‌ام دارم/ گاهی معلولیتم را فراموش می‌کنم

عضو تیم ملی والیبال نشسته گفت: ۱۵سال عضو تیم ملی والیبال نشسته بودم و موفق به کسب چهار مدال طلا و برنز جهانی و سه مدال آسیایی شده‌ام و با تیم استانی قزوین، قهرمانی کشور را به دست آوردیم.

کاهش همه‌گیری کرونا در قزوین/ ۴۶۶بیمار در بیمارستان‌ها بستری هستند

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۷۸ بیمار جدید با علائم حاد تنفسی پذیرش شده و هم اکنون ۴۶۶ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

تمدید محدودیت‌های کرونایی در ۵شهر استان قزوین/ ورود خودرو‌های غیر بومی به شهر‌های قرمز و نارنجی ممنوع است

استاندار قزوین گفت: با جمع بندی گزارش‌های مربوط به وضعیت بیماری کرونا در قزوین، محدودیت‌های کرونایی در پنج شهر استان برای یک هفته دیگر تمدید شد.

ثبت ۱۲ اثر تاریخی قزوین در فهرست آثار ملی

معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۲ اثر از استان به فهرست آثار ملی اضافه شده ست.

دولت با قطع ارز نهاده‌های دامی بازی مرغ و تخم‌مرغ راه انداخت/ قرارگیری بودجه قزوین در رتبه ۲۹ یک معجزه مدیریتی است

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: قزوین از نظر منبع درآمد، استان سیزدهم اما از نظر بودجه استان بیست و نهم است و این واقعا معجزه مدیریتی را نشان می‌دهد.

اطاعت از فرمان امام، وصیت فرزندان شهیدم بود/ مسئولان با توهین‌کنندگان به امام خمینی(ره) برخورد کنند

مادر شهیدان شجاعی با اشاره به وصیت نامه دو فرزند شهیدش گفت: هر دو فرزندم در وصیت نامه‌های خود به اطاعت از فرمان امام، عمل به قرآن و رعایت حجاب تاکید داشته و مطرح کردند راه شهدا باید ادامه پیدا کند.

۶۰۰ خانواده دارای ۲ معلول در قزوین فاقد مسکن هستند/ مهادکودک بیشترین آسیب را در کرونا دیدند

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: اکنون ۶۰۰ خانواده دارای دو معلول در استان فاقد مسکن هستند؛ همچنین تامین دو هزار واحد مسکن برای معلولین در روستاها با همکاری بنیاد مسکن شروع شده است.

ارائه خدمات درمانی توسط ۴۶۰ بسیجی در طرح شهید سلیمانی/ ۴۶درصد افراد در معرض خطر شناسایی شدند

مسئول سازمان جامعۀ پزشکی استان قزوین گفت: تقریبا ۴۶ درصد مجموع افراد در معرض خطر در استان قزوین شناسایی شده و دارای شناسنامه هستند و مابقی افراد شناسایی می‌شوند.

جمع آوری بیش از ۱۴ میلیارد تومان زکات در قزوین

رئیس اداره زکات کمیته امداد استان قزوین گفت: طی هشت ماهه سال جاری بیش از ۱۴ میلیارد تومان زکات در استان قزوین جمع آوری شده است.

وضعیت سلامت دامی قزوین سبز اعلام شد/ دامداران برای تهیه واکسن اقدام کنند

مدیرکل دامپزشکی استان قزوین گفت: وضعیت بیماری‌های دامی استان قزوین براساس بررسی‌هایی که سازمان دامپزشکی داشته، از استان سفید هم بالاتر است و به عنوان استان سبز در کشور معرفی شده و هیچ بیماری واگیردار خاصی نداریم که مشکل ایجاد کرده باشد.

اثرگذاری مثبت طرح "شهید سلیمانی" بزودی نمایان می‌شود/ استفاده از تمام توان بسیج قزوین برای شکست کرونا 

معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان قزوین گفت: به طور مرتب بازدید میدانی از اجرای طرح شهید سلیمانی داریم که اگر نواقصی وجود دارد برطرف کنیم و در روزهای آینده شاهد اثرگذاری طرح خواهیم بود.

هیچ‌کس حق اهانت به امام خمینی(ره) را ندارد/ قوه قضائیه با اهانت‌کنندگان برخورد جدی کند

همسر شهید کاظمی گفت: به عنوان خانواده شهدا به جد از رئیس قوه قضاییه، مسئولین و دیگر دست اندرکاران تقاضا می‌کنیم جلوی این افراد را بگیرند تا نتوانند نسبت به امام ما بی‌حرمتی و بی‌احترامی کنند.

کاهش ۲۰درصدی بستری‌‌های کرونا/ رتبه اول قزوینی‌ها در بیماری‌های زمینه‌ای نگران‌کننده است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: خوشبختانه ۲۰ درصد بار بستری استان قزوین کاهش پیدا کرده است؛ بار فوتی‌ها هنوز کاهش پیدا نکرده که دو هفته دیگر نتیجه آن مشخص می‌شود.

فوت ۲ قزوینی به علت مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن

رئیس فوریت‌های پزشکی استان قزوین از فوت دو هم استانی مان بر اثر گازگرفتگی خبرداد.

نیازمند زیرساخت‌های مناسب شهری برای معلولان هستیم/ شیوع کرونا شرایط را برای معلولان سخت‌ کرده است

سرپرست کانون معلولین توانا در استان قزوین در خصوص قانون حمایت از حقوق معلولان گفت: این قانون به خوبی اجرا نشده است؛ برای نمونه زیرساخت مناسب شهری مهم‌ترین اصل و نیاز برای حضور یک معلول است چراکه یک فرد معلول برای رشد استعدادهایش نیاز دارد در جامعه حضور داشته باشد.

موافقت وزیربهداشت با انتقال پیمانکاری بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی به قرارگاه خاتم الانبیاء/ تصویب ساخت دانشکده داروسازی و دانشگاه جامع‌طب در قزوین

با پیگیری نماینده قزوین در مجلس، وزیر بهداشت تاکید کرد که ظرف یک هفته زمینه انتقال پیمانکاری بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین به قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) آماده شود، در این مهلت برای تغییر تامین محل اعتبار اولیه این پروژه رایزنی می‌شود.

سازمان صمت و اتاق اصناف به صف‌های طولانی خرید کالا در قزوین خاتمه دهند/ امسال دورهمی‌های شب یلدا ممنوع است

فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در استان گفت: تاکید می‌کنیم امسال تجمع و دورهمی در شب یلدا نخواهیم داشت و مردم هم از این دورهمی‌ها بپرهیزند تا بتوانیم سریع‌تر زنجیره بیماری را قطع کنیم.

دستگاه قضا به نحوه واگذاری و احیای شرکت کنتورسازی ورود کند/ دعوت از آیت‌الله رئیسی برای سفر به قزوین

‍ عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: کنتورسازی کارخانه بزرگی است که محصولات برند و شاخصی تولید می‌کرد اما امروز به یک انبار تجهیزات و آهن آلات تبدیل شده و با چالش‌های جدی روبروست که امیدواریم در سفر رئیس قوه قضائیه در این زمینه نیز تصمیم مناسبی اتخاذ شود.

موانع و مشکلات چهار واحد تولیدی در قزوین مورد بررسی قرار گرفت

دادستان عمومی و انقلاب قزوین از بررسی موانع، مسائل و مشکلات چهار واحد صنعتی و تولیدی در نشست کارگروه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان قزوین خبر داد.

تعبیر رئیس سازمان محیط‌زیست کشور درباره امام خمینی(ره) اشتباه بود

رئیس شورای اصلاح طلبان قزوین درباره توهین رئیس سازمان محیط زیست کشور به امام راحل که اخیرا رسانه‌ای شده است؛ گفت: مسئولان باید مراقب باشند و وقتی می‌خواهند درباره امام ‌راحل حرفی بزنند طوری حرف بزنند که مردم آزرده خاطر نشوند.

متهمان آلوده کننده محیط زیست در قزوین به تهیه ۴ مقاله علمی، پژوهشی محکوم شدند

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: متهمین آلوده کننده محیط زیست در استان قزوین به تهیه چهار مقاله علمی، پژوهشی محکوم شدند.

چراغ بورس سبز می‌شود/ مردم ناآگاهانه نسبت به خریدوفروش اقدام نکنند

کارشناس بورس گفت: افزایش چشمگیر قیمت دلار در سال‌جاری نسبت به سال گذشته با وجود ریزش‌های صورت گرفته در یک ماه گذشته و ارائۀ گزارش عملکرد مطلوب شش ماهۀ شرکت‌ها، موجب بهبود وضعیت شاخص بورس و روند صعودی آن شده است.

طرح غربالگری شهید سلیمانی با همکاری بسیج درحال اجراست/ انجام روزانه ۱۰۰۰تست کرونا از هفته آینده

معاون دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: طرح غربالگری شهید سلیمانی با مشارکت نیروهای بسیج استان قزوین از اول آذرماه آغاز شده و هم اکنون در محلات قزوین برای کاهش بیماری درحال اجراست.

انتشار فراخوان عکس والدین شهیدان در قزوین/ کتاب "روایت تصویری پدران و مادران شهدا" منتشر می‌شود

مسئول هنری و امور سینمایی حفظ آثار استان از انتشار فراخوان عکس والدین شهدا در قزوین خبر داد و گفت: کتاب "روایت تصویری پدران و مادران شهدا" به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین منتشر می‌شود.

افزایش نگران‌کننده مبتلایان به ایدز در کشور/ کرونا باعث کاهش مراجعات به مراکز مشاوره شده است

کارشناس ایدز معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: ویروس کرونا باعث شده که مردم در قبال محافظت از خودشان حساسیت گذشته را نداشته باشند و مراجعات به مراکز ما خیلی کمتر شده است؛ لذا خواهشمندیم اگر کسی نیاز به مشاوره دارد حتما به مرکز مشاوره بیماری‌های رفتاری مراجعه کند.

نجات ۷۳ مسافر گرفتار در برف توسط امدادگران قزوینی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: با توجه به بارش برف در اکثر راه‌های ارتباطی استان، نجاتگران جمعیت هلال احمر، ۷۳ نفر را در گردنه‌ها و جاده‌های برفی استان رهاسازی و امدادرسانی کردند.

بانک‌های قزوین از هرگونه اقدام بر روی چک‌ها خودداری کنند

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا استان قزوین گفت: بانک‌ها طی هفته جاری از هرگونه اقدام برروی چک‌ها خودداری کرده و از برگشت آنها جلوگیری کنند.

دولت به جای واردات غیرضرور از تولیدات داخلی حمایت کند/ جولان دلالان عامل اصلی گرانی مرغ

عضو کمیسیون صنعت مجلس گفت: به جای اینکه در این کمبود ارز، برویم ارز بخریم و گوشت وارد کنیم باید از تولیدکنندگان داخلی حمایت و خرید تضمینی داشته باشیم و شرایطی ایجاد کنیم که برای این تولیدکنندگان هم به صرفه باشد و هم با اشتیاق بتوانند تولیدات خودشان را انجام دهند.

قیمت پیشنهادی برج‌های ستاره پونک به بانک شهر عاقلانه نیست/ پروژه‌های شهرداری برای فروش باید به مزایده گذاشته شود

عضو شورای شهر قزوین گفت: پروژه برج‌های ستاره پونک باید به قیمت کارشناسی به فروش برسد در حالیکه کارشناسی این پروژه تیرماه سال جاری صورت گرفته درصورتی که بعد از آن دو موج افزایش قیمت مسکن را داشتیم.

ترور دانشمند برجسته هسته‌ای کشور نشانه عجز دشمنان است

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین گفت: ترور دانشمند برجسته هسته‌ای و دفاعی کشور نشان عجز و ضعف دشمنان نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

ساعات فعالیت معاینه فنی شهرداری قزوین کاهش یافت

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین از کاهش ساعات فعالیت مرکز معاینه فنی شهرداری در طرح محدودیت‌های کرونایی خبر داد.

بازسازی کمربند "نسیم شمال" با رعایت حفظ باغات سنتی انجام شد/ برآورد اعتبار ۴۰میلیاردی برای اجرای فاز اول و دوم

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: در اجرای پروژه نسیم شمال سعی شد به هیچ یک از درختان و باغات سنتی آسیب وارد نشود و حتی به لحاظ رعایت حفظ باغات سنتی تعریض جاده صورت نگرفت.

دستاوردهای دفاعی و موشکی ایران عامل بغض و هراس دشمن است/ ترور دانشمندان ایرانی، سرآغاز رویشی دیگر است

کارشناس مسائل سیاسی گفت: دشمن بداند هراندازه دانشمندان ما را ترور کند صدها دانشمند دیگر تربیت و رویش می‌شود؛ در ترور شهیدفخری‌زاده نیز جایگزینی برای این دانشمند وجود خواهد داشت و شاگردانش راهش را ادامه خواهند داد.

۱۷۰ نیروی مورد نیاز بیمارستان رحیمیان تامین شد/ بلاتکلیفی بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین

استاندار قزوین گفت: وضعیت بیمارستان رحیمیان در وزارت بهداشت به نتیجه خوبی رسیده است و ۱۷۰ نیروی مورد نیاز تامین شده اما استان با چالش امکانات درمانی مواجه است؛ چراکه بسیاری از بیمارستان‌ها فرسوده شده‌اند.

توهین به امام راحل با چه نیتی صورت می‌گیرد؟

از آنجا که نام امام با انقلاب اسلامی گره خورده است توهین و هتک حرمت ایشان با هدف تضعیف انقلاب اسلامی و به صورت آگاهانه صورت می‌پذیرد و جزء نقشه‌ها و سناریوی طراحی شده توسط دشمن است.

آزادی ۱۰۹ زندانی جرائم غیر عمد در قزوین

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: از ابتدای امسال ۱۰۹ زندانی جرائم غیرعمد با مبلغ کل بدهی بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان با کمک شکات، کمیته امداد و ستاد دیه استان آزاد شدند.

توزیع ۳۰۰ تن مرغ منجمد با همکاری بسیج اصناف قزوین/ مشکلی در عرضه روغن نداریم

معاون امور بازرگانی سازمان صمت استان قزوین گفت: بسیج اصناف کشور درنظر دارد برای متعادل کردن بازار اقدام به توزیع مرغ منجمد کند که سهم استان قزوین ۳۰۰ تن است که این اقدام با همکاری بسیج اصناف قزوین صورت خواهد گرفت.

توزیع بیش از ۴۰ هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند تاکستانی

فرماندار تاکستان گفت: اجرای رزمایش کمک مومنانه و توزیع بیش از ۴۰ هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از کرونا از جمله اقدامات ستاد مقابله با کرونای شهرستان است.

نسبت دادن عنوان "ناخلف" جسارتی آشکار به امام خمینی(ره) است

در بیانیه جمعی از فرهنگیان قزوین در راستای محکومیت توهین رئیس سازمان محیط زیست کشور به ساحت معمار کبیر انقلاب آمده است: نسبت‌دادن لفظ فرزند "ناخلف" به کسی که حسینی تبار پای اسلام ایستاد چیزی جز آشکارسازی خیانت نیروی خودی به کشور و بردن آبروی خویش نیست.

ترویج تفکر غرب‌گرایانه‌ و نگهداری حیوان خانگی به جای فرزند!/ بحران سالمندی جمعیت ایران را تهدید می‌کند

عوامل متعددی از جمله مسائل اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و پیگیری سیاست‌های کاهش جمعیت در مقطعی موجب شده تا رشد جمعیت در کشور سیر نزولی به خود بگیرد که از جمله اصلی‎ترین مصادیق آسیب‌های اجتماعی برآمده از آن، سقوط نرخ فرزندآوری و رواج الگوی بی فرزندی و تک فرزندی در جامعه ایران است.

راه شهید فخری‌زاده ادامه دارد/ اعلام انزجار مردم قزوین از حرکت تروریستی امریکا و اسرائیل +تصاویر

جمعی از مردم انقلابی و ولایتمدار استان قزوین در محکومیت ترور شهید فخری زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان نیز در مقابل استانداری قزوین در تجمع اعتراضی حضور پیدا کرده و با شعارهای مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل، عاملان این حادثه تروریستی را محکوم کردند.

تمرینات تیم ورزشی "شمس آذر" قزوین بلامانع است/ پایانه‌های مسافربری کنترل شود

فرمانده قرارگاه ستاد کرونای استان قزوین گفت: پایانه‌های مسافربری باید کنترل شود و با شرکت‌هایی که قوانین ستاد کنترل را رعایت نکنند برخورد جدی خواهد شد.

افتتاح ۲۵۰۰هکتار گلخانه در سطح کشور/ بزودی درباره قیمت خرید کشمش تصمیم‌گیری می‌شود

معاون وزیر جهاد کشاورزی در قزوین گفت: درباره قیمت گذاری و نحوه خرید کشمش روز دوشنبه در سطح کلان کشوری تصمیم گیری خواهد شد.

۴۵ درصد مبتلایان کرونا بالای ۶۰ سال هستند/ فوت ۱۰۵۷ قزوینی

رئیس مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: ۴۵ درصد مبتلایان بالای ۶۰ سال دارند و اگر بتوانیم در طرح شهید سلیمانی به سالمندان توجه کنیم می‌توانیم در کنترل بیماری و شیوع آن موثر باشیم.

ترور شهید فخری‌زاده نشانه ضعف و ترس اسرائیل است/ پرداخت هزینه پای مذاکرات ساده‌لوحانه است

نائب رئیس فراکسیون رسانه و فضای مجازی مجلس گفت: کشور جعلی اسرائیل که عنوانش و همه مسئولینش غاصب هستند به خوبی می‌دادند که روزی به شکل مفتضحانه‌ای از منطقه رانده خواهند شد و چون در موضع ضعف هستند لذا دست به اینگونه ترورها می‌زنند.

بیش از ۱۰۰۰ قلم کالای جهیزیه به ۲۸۰ زوج نیازمند قزوینی اهدا شد

مسئول نمایندگی خیریه حضرت رقیه(س) در قزوین با اشاره به اقدامات شش ماه اخیر این موسسه گفت: اهدای بیش از هزار قلم کالای جهیزیه در نمایشگاه دائمی جهیزیه به ۲۸۰ زوج نیازمند به ارزش ۹۰۰ میلیون تومان از جمله اقدامات انجام شده است.

جریمه شدن ۳ شرکت در قزوین به اتهام فروش اجباری کالا

معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت استان قزوین گفت: سه شرکت پخش انواع روغن خوراکی و سرخ کردنی در قزوین به علت فروش اجباری کالا در کنار محصولات خود به پرداخت جریمه نقدی محکوم شدند.

دولت با اهداف انتخاباتی در جامعه جوسازی می‌کند/ دولتمردان لجبازی با مجلس را کنار بگذارد

عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: متاسفانه دولت به جای اینکه به دنبال حل مشکلات و گرفتاری‌های مردم باشد، اما با اهداف انتخاباتی مسائل ناثوابی را در جامعه مطرح می‌کند تا جریان فکری اصلاحات و دولت بتوانند در آینده هم دولت را در انحصار خود داشته باشند.

بحث مذاکرات و تکرار آن بازی با معیشت مردم است/ دولت باید برای رفع ناکارآمدی خود با قوای دیگر هماهنگ شود

عضو هیئت رئیسه کمیسیون بهداشت مجلس گفت: دولت باید برای رفع ناکارآمدی خود با قوای دیگر کشور هماهنگ شود تا از این حالت رخوت و عدم تعامل خارج شود و تا لحظه آخر نیز در جهت حل مشکلات تلاش بی‌وقفه کند.

نگرانی از شیوع آنفلوانزای پرندگان در واحدهای صنعتی وجود ندارد/ انجام ۲۲ هزار واکسیناسیون در قزوین

مدیرکل دامپزشکی استان قزوین گفت: فصل مهاجرت پرندگان و فصل سرما همیشه جزو فصل‌های مهم و خطرناک از لحاظ شیوع آنفلوانزای فوق حاد پرندگان محسوب می‌شود؛ اما با تمهیدات انجام شده نگرانی از واحدهای صنعتی نداریم و بیشترین نگرانی ما مربوط به روستاها و حیات وحش است.

برگزاری ٧٠٠کلاس آموزش سواد رسانه‌ای در قزوین/ بیش از ٢۵هزار فراگیر تحت آموزش قرار گرفتند

دبیر نهضت سواد رسانه‌ای انقلاب اسلامی در استان قزوین گفت: نسرای قزوین از سال ٩٧ تاکنون توانسته بیش از ٧٣٣ کلاس آموزشی به شکل حضوری و غیرحضوری برگزار کرده و ٢۵ هزار و ٨٧٩ فراگیر تحت آموزش سواد رسانه‌ای قرار گرفتند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان