۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین نسبت دادن عنوان "ناخلف" جسارتی آشکار به امام خمینی(ره) است
کد خبر: ۳۴۶۳۸۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۹/۹ ساعت: ۱۰:۳۰ ↗ لینک کوتاه

بیانیه فرهنگیان قزوین در محکومیت سخنان یکی از دولتمردان:

نسبت دادن عنوان "ناخلف" جسارتی آشکار به امام خمینی(ره) است

در بیانیه جمعی از فرهنگیان قزوین در راستای محکومیت توهین رئیس سازمان محیط زیست کشور به ساحت معمار کبیر انقلاب آمده است: نسبت‌دادن لفظ فرزند "ناخلف" به کسی که حسینی تبار پای اسلام ایستاد چیزی جز آشکارسازی خیانت نیروی خودی به کشور و بردن آبروی خویش نیست.

نسبت دادن عنوان "ناخلف" جسارتی آشکار به امام خمینی(ره) است

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ جمعی از فرهنگیان انقلابی استان قزوین در راستای محکومیت توهین رئیس سازمان محیط زیست کشور به ساحت معمار کبیر انقلاب بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کردند:

بسم الله الرحمن الرحیم
«أَلَمْ تَرَ إِلَى الَّذِینَ أُوتُوا نَصِیبًا مِنَ الْكِتَابِ یؤْمِنُونَ بِالْجِبْتِ وَالطَّاغُوتِ وَیقُولُونَ لِلَّذِینَ كَفَرُوا هَؤُلَاءِ أَهْدَى مِنَ الَّذِینَ آمَنُوا سَبِیلًا؛ آیا كسانى را كه از كتاب [آسمانى] نصیبى یافته‏‌اند ندیده‏‌اى كه به جبت و طاغوت ایمان دارند و در باره كسانى كه كفر ورزیده‏‌اند مى‏‌گویند اینان از كسانى كه ایمان آورده‏‌اند راه‏یافته‏‌ترند».

در این بیانیه آمده است: آنچه که در مکتب معلمین پایه گذاری می‌شود تا یک فرد در جایگاه علم‌افروزی قرار بگیرد ایمان، علاقه، تسلط و مهارت یک فرد در ابلاغ یک مسئله‌ و تخصص است و چه کسی بهتر از امام(ره) برای ابلاغ و اجرای مکتب اسلام آن هم در زمانی که طاغوت دست سلطه بر کشور زده بود و در تلاش بود تا از هر راهی که می‌تواند جریان اسلام را منحرف سازد.

امام(ره) در جایگاه یک معلم نه تنها به کشور ایران بلکه به مردم سراسر جهان آموخت که چگونه برای دفاع از حق و پیشبرد اهداف اسلام باید جان بر کف بگیرند و برای رسیدن به تعالی بکوشند.

این بیانیه می‌افزاید: نسبت‌دادن لفظ فرزند "ناخلف" به کسی که حسینی تبار پای اسلام ایستاد چیزی جز آشکارسازی خیانت نیروی خودی به کشور و بردن آبروی خویش نیست. جایگاه امام در قلب مردم ایران و جهان با نسبت‌دادن الفاظ ناپسند کمرنگ نخواهد شد چرا که این جایگاه بر مدار حق بوده و اصالت این امر هیچ‌گاه قابل انکار نخواهد بود.

وجود مدیر به انحراف کشیده شده در کشور انقلابی نه تنها مسیر پیشبرد برای اهداف ندارد، چه بسا می‌تواند اسباب جسارت دشمن و الگوپذیری نسل بعدی باشد که باید هرچه زودتر نسبت به اصلاح این امر تدابیری انجام شده و تصمیمات به حقی گرفته شود.

در ادامه این بیانیه اذعان شده است: سکوت دولت و ملت در قبال این اهانت می‌تواند دلالت بر رضایت بوده و امثال چنین اشخاصی را در جامعه رشد دهد؛ پس لازم و ملزوم کشور و دولت اسلامی بوده که در این امر ورود پیدا کرده و در مقابل واکنش‌های انحرافی عکس‌العمل انقلابی نشان دهد و دشمن‌های داخلی و خارجی را پیش از انجام جسارت‌های دیگر در جای خود بنشاند.

امروز فرهنگیان انقلابی استان قزوین که هدف و مسیرشان همان هدف و مسیر اسلام، انقلاب و امام راحل (ره)، شهدا و رهبر انقلاب است علاوه بر محکوم داشتن اقدام رئیس سازمان محیط زیست اعلام می‌دارند که تمام تلاش خود را برای پرورش نیروهای انقلابی و اسلامی در نظام جمهوری اسلامی می‌نمایند و در تلاشند تا با عمل به وظایف خود در بخش تربیت و آموزش دین خود را نسبت به نظام و انقلاب بجا بیاورند. 

این بیانیه در پایان تاکید می‌کند: همچنین از دستگاه قضایی کشور می‌خواهیم به عنوان مدعی العموم وارد صحنه شده و با چنین افراد مفسدی که قصد خشکانیدن درخت تنومند انقلاب اسلامی را دارند برخورد جدی نمایند و همینطور از دولتمردان نیز انتظار داریم ضمن اعلام برائت و عذرخواهی از این اقدام موهن با جابجایی سریع چنین افرادی که به نظر هیچ علقه‌ای به نظام و انقلاب و امام رحمه الله علیه ندارند، از به انحراف رفتن مسیر نهادهای اجرایی کشور جلوگیری به عمل آورند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان