۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین توزیع ۴۵۰۰ بسته معیشتی در طرح شهید سلیمانی
کد خبر: ۳۴۶۵۰۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۹/۱۳ ساعت: ۱۲:۰ ↗ لینک کوتاه

معاون فرهنگی اوقاف استان قزوین خبرداد

توزیع ۴۵۰۰ بسته معیشتی در طرح شهید سلیمانی

معاون فرهنگی اوقاف استان قزوین گفت: طرح شهید سلیمانی در ادامه کمک‌های مومنانه در راستای حمایت از اقشار کم بضاعت و آسیب دیده از بیماری کرونا اجرا می‌شود.

توزیع ۴۵۰۰ بسته معیشتی در طرح شهید سلیمانی

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ حجت الاسلام رضا نوروزی امروز(پنج شنبه) در جلسه طرح شهید سلیمانی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین اظهار کرد: با توجه به نزدیکی ایام شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، سازمان اوقاف برنامه‌های ویژه ای را جهت این ایام درنظر گرفته که یکی از این طرح‌ها، طرح شهید سلیمانی است که ادامه کمک‌های مومنانه در راستای حمایت از اقشار کم بضاعت و آسیب دیده از بیماری کرونا است.

وی افزود: طی این برنامه ۴ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی تهیه و در سطح استان قزوین توزیع خواهد شد که اعتبار این بسته‌ها از محل موقوفات، خیرین و متولیان استان است و از هم استانی‌ها دعوت می‌کنیم که در این امر خیر شرکت کرده و یاریگر ما باشند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف قزوین عنوان کرد: این طرح پنجمین مرحله از کمک‌های مومنانه است که از سوی اداره کل اوقاف استان برگزار خواهد شد و از ابتدای کرونا عملیاتی می‌شود و در این مرحله بناست همانند چهار دوره قبل بسته‌های فرهنگی بهداشتی و معیشتی توزیع شود.

وی گفت: بسته‌های معیشتی این مرحله از کمک های مومنانه شامل برنج، مرغ، ماکارونی، سویا، روغن می باشد و در صورت تامین منابع، گوشت قرمز هم به این بسته‌ها اضافه خواهد شد. انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان