۲۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۱ سه شنبه

صبح قزوین انعقاد قرارداد طراحی ۱۱ تقاطع غیرهمسطح در قزوین
کد خبر: ۳۶۷۸۱۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۱/۲۶ ساعت: ۱۲:۱ ↗ لینک کوتاه

در راستای کاهش ترافیک صورت گرفت؛

انعقاد قرارداد طراحی ۱۱ تقاطع غیرهمسطح در قزوین

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: در راستای کاهش ترافیک، قرارداد ۱۱ تقاطع غیرهمسطح در شهر قزوین منعقد شد و پس از تصویب شورای ترافیک استان مراحل اجرای ساخت این تقاطع‌های آغاز خواهد شد.

انعقاد قرارداد طراحی ۱۱ تقاطع غیرهمسطح در قزوین
اسماعیل عرشیان در گفتگو با خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، اظهار کرد: طراحی و احداث ۱۱ تقاطع غیرهمسطح در دستور کار جدی شهرداری قزوین است و مطالعات ترافیکی آن هم اکنون در حال انجام و بررسی می‌باشد.

این مسئول با بیان اینکه طراحی و احداث ۱۱ تقاطع غیر هم سطح موجب کاهش آلودگی هوا و کاهش معضل ترافیک شهر قزوین است، افزود: در مطالعات مذکور، نحوه هدایت آب‌های سطح در محل تقاطع در نظر گرفته می‌شود.

وی اضافه کرد؛ کی از این ویژگی‌های مطالعات ۱۱ تقاطع غیر هم سطح، استفاده از نرم‌افزارهای شبیه ساز ترافیکی جهت پیش‌بینی وضعیت ترافیک قبل و بعد از احداث هر تقاطع می‌باشد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین احداث و طراحی ۱۱ تقاطع غیر هم سطح جهت کاهش رفع گره‌های ترافیکی به شرح ذیل اعلام داشت؛
۱_معلم- شهید چگینی 
۲_ادامه بلوار معلم و اتصال به کمربندی شرق «آیت ا.. باریک بین» ۳_اتصال سه راه بند ارنجک «بلوار آیت ا.. باریک بین» به میدان مینودر با استفاده از حریم رودخانه و تقاطع های مربوطه «2 عدد» ۴_ بروز رسانی طرح هندسی تقاطع ولیعصر(عج) و ارائه طرح هندسی بهینه
۵_بروز رسانی طرح هندسی معلم- شهید سپهبد سردار سلیمانی
۶_ بروز رسانی طرح هندسی معلم- دانشگاه
۷_ تقاطع میدان سید حسن نصرا.. و اصلاح امتداد آن در میدان ارتش 
۸_تقاطع شورا-امیرکبیر
۹_میدان مادر و اتصال آن به بلوار باهنر
۱۰_مطهری-چگینی

وی در خاتمه بیان کرد: طراحی و مطالعات ۱۱ تقاطع غیر هم سطح تا پایان شهریور ماه سال جاری به اتمام می‌رسد و مراحل ساخت و احداث این پروژه پس از تصویب شورای ترافیک استان اجرایی می‌گردد.

انتهای خبر/۱۴۰۴

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان