۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین توهین به امام راحل با چه نیتی صورت می‌گیرد؟
کد خبر: ۳۴۶۳۹۹ نویسنده: احمد خورگامی تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۹/۹ ساعت: ۱۶:۰ ↗ لینک کوتاه

سناریوی طراحی‌شده دشمن با هدف تضعیف انقلاب؛

توهین به امام راحل با چه نیتی صورت می‌گیرد؟

از آنجا که نام امام با انقلاب اسلامی گره خورده است توهین و هتک حرمت ایشان با هدف تضعیف انقلاب اسلامی و به صورت آگاهانه صورت می‌پذیرد و جزء نقشه‌ها و سناریوی طراحی شده توسط دشمن است.

توهین به امام راحل با چه نیتی صورت می‌گیرد؟

صبح قزوین؛-----احمد خورگامی.

متاسفانه در روزهای اخیر شاهد بودیم که انتشار گسترده ویدئویی که در آن یکی از معاونین رئیس جمهور در اظهار نظری، ضمن جسارت به ساحت مقدس امام خمینی رحمت الله علیه، در خصوص دلایل تحقق انقلاب اسلامی نیز مطالبی را بیان کرده بود.

صرف‌نظر از اینکه این معاونت رئیس جمهور که در حوزه محیط زیست، مسئولیت دارد تا چه اندازه به وظایف و مسئولیت خود و در حوزه تخصصی خود اقدامات مثبتی داشته، موضوع این یادداشت نیست و در این یادداشت مختصر قصد داریم به اختصار به چرایی توهین و تحریف شخصیت امام راحل در سال‌های اخیر بپردازیم.

حضرت امام خمینی رحمة الله علیه دارای ابعاد مختلف شخصیتی بودند که مهمترین ویژگی این شخصیت بزرگوار عدم تسلیم در مقابل زورگویان و استعمارگران بود. این روحانی با تقوا، با شجاعت تمام در مقابل تمامی آزار و اذیت‌ها و زندان و تبعید به سه کشور ترکیه، عراق و فرانسه و دوری از خانواده و دوستان هیچگاه حاضر نشدند ذره‌ای از آرمان‌ها و اهداف بلندی که در برنامه داشتند عقب نشینی کنند.

عمق استراتژیک جمهوری اسلامی تا کیلومترها خارج از مرزهای آن فراتر رفته است

انقلاب اسلامی ایران هم اینک الگوی تمامی ملت‌های آزاده و همه کسانی است که از فشار و ظلم حاکمان ستمگر و حاکمان سرسپرده به ستوه آمده‌اند و معمار این انقلاب شکوهمند کسی نیست جز حضرت امام خمینی رحمة الله علیه.

انقلاب اسلامی ایران اکنون تا جایی رشد و توسعه داشته که علاوه بر آنکه در کشورهای منطقه و بسیاری از همسایگان نقش موثر جمهوری اسلامی ایران در معادلات آن، غیرقابل انکار است و حتی در ایام اخیر شاهد آن بودیم که در جریان رقابت انتخاباتی دو کاندیدای اصلی حزب دموکرات و جمهوریخواه امریکا موضعی که در مقابل جمهوری اسلامی ایران و برنامه‌شان برای مهار فعالیت‌های هسته‌ای و موشکی و سایر نقش‌های ایران در منطقه، جزء برنامه‌های این کاندیداها برای جلب آراء مردم کشورشان بود.

اینها همه در حالی محقق شده است که انواع حربه‌های دشمنان جمهوری اسلامی، برای مهار انقلاب اسلامی از زمان پیروزی تاکنون در جریان بوده است.

جنگ تحمیلی و انواع تحریم‌های اقتصادی، ترور دانشمندان و شخصیت‌های سیاسی و نظامی نظام، از ابتدای انقلاب تاکنون و انواع حیله‌ها برای ایجاد اختلاف و تشنج در کشور بی‌نتیجه بوده و ضمن حل و رفع مشکلات، عمق استراتژیک جمهوری اسلامی تا کیلومترها خارج از مرزهای آن فراتر رفته است. همه اینها باعث می‌شود که دشمنان به صورت آگاهانه در جهت تضعیف انقلاب اسلامی اهتمام ورزند.

مسئولین با عاملان و مقصرین توهین به امام راحل برخورد کنند

درگیرکردن مردم با مسائل سطح پایین معیشتی، اعم از گرانی مرغ و بنزین با هدف ناامید ساختن مردم از انقلاب اسلامی و دست برداشتن از حمایت از نظام صورت می‌گیرد که تاکنون در این زمینه توفیقات کمتری نصیبشان شده است، لذا از آنجا که نام امام با انقلاب اسلامی گره خورده است توهین و هتک حرمت ایشان با هدف تضعیف انقلاب اسلامی و به صورت آگاهانه صورت می‌پذیرد و جزء نقشه‌ها و سناریوی طراحی شده توسط دشمن است.

گره زدن نان و آب مردم با مذاکرات و نشستن و زانو زدن و لبخند زدن با عاملین تمامی فشارهای تحمیلی توسط کسانی صورت می‌گیرد که گذشت زمان و غرق شدن در مسائل دنیایی زمینه فراموشی و فاصله گرفتن از آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی را در آنان فراهم کرده است.

جاری ساختن چنین کلماتی بر زبان و تحریف و توهین به حضرت امام راحل هوشمندانه صورت می‌گیرد و جا دارد تا مسئولین امر با عاملان و مقصرین برخورد لازم را داشته باشند تا زمینه التیام ناراحتی و خشم علاقه مندان به حضرت امام فراهم شود.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان