۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین تمرینات تیم ورزشی "شمس آذر" قزوین بلامانع است/ پایانه‌های مسافربری کنترل شود
کد خبر: ۳۴۶۳۸۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۹/۸ ساعت: ۱۷:۱۰ ↗ لینک کوتاه

فرمانده قرارگاه ستاد کرونای استان:

تمرینات تیم ورزشی "شمس آذر" قزوین بلامانع است/ پایانه‌های مسافربری کنترل شود

فرمانده قرارگاه ستاد کرونای استان قزوین گفت: پایانه‌های مسافربری باید کنترل شود و با شرکت‌هایی که قوانین ستاد کنترل را رعایت نکنند برخورد جدی خواهد شد.

تمرینات تیم ورزشی "شمس آذر" قزوین بلامانع است/ پایانه‌های مسافربری کنترل شود

به گزارش خبرنگار سلامت صبح قزوین، منوچهر حبیبی ظهر امروز(شنبه) در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان که در سالن اجتماعات شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: مردم برای گزارش تخلفات و کمبودها در حوزه کرونا می‌توانند با سامانه‌های ۱۹۰، ۱۲۴ و ۱۴۱ و مرکز سامد ۱۱۱ در ارتباط باشند که در این سامانه‌ها پاسخگوی آنها هستیم.

وی افزود: از مردم درخواست داریم در هفته جاری به ادارات مراجعه نکنند، چراکه ادارات این هفته تعطیل و تنها برای مراجعات ضروری فعال است لذا ما باید شهر را خلوت کنیم تا زنجیره انتقال کرونا قطع شود.

فرمانده قرارگاه ستاد کرونا در استان قزوین بیان کرد: بانک‌ها باید مراعات حال مردم را داشته باشند و از هرگونه اقدامی از جمله برگشت چک پرهیز کنند؛ شرکت‌های گاز و برق نیز باید جانب احتیاط را در نظر داشته و با مردم همکاری کنند.

حبیبی یادآور شد: پایانه‌های مسافربری باید کنترل شوند و با شرکت‌هایی که مصوبات کرونا را رعایت نمی‌کنند در صورت عدم رعایت برخورد جدی می‌شود؛ پلیس راه باید مسافرگیری خارج از استان را نیز کنترل کند.

فعالیت مساجد در این هفته ممنوع است

وی گفت: ترددهای بین راهی و شهری نیز توسط کمیته حمل و نقل انجام می‌شود؛ دفاتر پیشخوان دولت و مهاد کودک این هفته استثنائا فعالیتی نداشته باشند و فعالیت آنها در هفته‌های آینده بررسی شود.

این مقام مسئول اضافه کرد: تمرینات تیم ورزشی "شمس آذر" که در مرحله مسابقات لیگ است بدون تماشاگر بلامانع است؛ سازمان نظام مهندسی با حداکثر چهار درصد فعال باشد و فعالیت مساجد در این هفته ممنوع است.

حجت‌السلام زهرایی مسئول قرارگاه‌های جهادی ستاد کرونا در استان نیز در این جلسه اظهار کرد: با اجرای طرح محله محور و شهید سلیمانی و حضور تیم‌ها، بازخوردهای خوبی از تیم‌ها را داشته‌ایم؛ در برخی از محلات خدمات براساس نیاز به مردم ارائه می‌شود؛ هم‌اکنون فعالیت مرکز غربالگری شهرک کوثر ادامه دارد.

وی ادامه داد: به کمک سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بروشور آموزشی برای نصب در محلات فراهم شده است؛ برای رسیدگی به فعالیت‌های فرهنگی نیز هماهنگی خوبی با صداوسیما صورت گرفته است.

این مقام مسئول در پایان یادآور شد: ساعات ارتباط با مشاور به محلات اعلام شده است و نزدیک ۱۰ مشاور آقا و خانم برای ارائه خدمات روان شناختی فعال هستند و روحانیون جهادی نیز در بیمارستان‌ها برای کمک حضور دارند.

انتهای پیام/۴۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان