۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین ترور دانشمند برجسته هسته‌ای کشور نشانه عجز دشمنان است
کد خبر: ۳۴۶۴۲۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۹/۱۰ ساعت: ۱۱:۴۴ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین:

ترور دانشمند برجسته هسته‌ای کشور نشانه عجز دشمنان است

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین گفت: ترور دانشمند برجسته هسته‌ای و دفاعی کشور نشان عجز و ضعف دشمنان نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

ترور دانشمند برجسته هسته‌ای کشور نشانه عجز دشمنان است

زین‌العابدین اصلی‌بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ ضمن تبریک به جهت شهادت و تسلیت برای فقدان دکتر محسن فخری زاده اظهار کرد: ترور دانشمند برجسته هسته‌ای و دفاعی کشور و یکی از اساتید تراز اول دانشگاه جامع امام حسین(ع) نشان عجز و ضعف دشمنان نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است؛ چراکه وقتی طرف مبارزه‌ای خود را در موضع ضعف ببیند دست به چنین اعمال بزدلانه‌ای می‌زند.

وی با اشاره به سخنان حضرت امام خمینی(ره) در خصوص ترور شخصیت‌های بزرگ نظام بیان کرد: ترور این شهید بزرگوار نه تنها خللی در عزم و اراده ملت ایران ایجاد نمی‌کند بلکه باعث ایجاد تفکر و مکتبی می‌شود که هزاران فخری زاده در آن تربیت و پرورش می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین در ادامه تصریح کرد: انتقام و مجازات سخت از عاملان ترور شهید فخری‌زاده در دستور کار نظام قرار گرفته است ولی آنچه که باید به آن توجه کرد، حفظ وحدت در این مطالبه و پرهیز از ایجاد اختلاف داخلی است چراکه دشمنان کور دل ملت ایران از اختلاف داخلی به مراتب خوشحال‌تر و ذوق زده‌تر از ترور این دانشمند نخبه خواهند شد.

این مقام مسئول در پاسخ به شبهه ارتباط بین صنعت دفاعی و هسته‌ای کشور گفت: شهید محسن فخری زاده در زمینه پژوهش‌های مربوط به پدافند هسته‌ای فعالیت داشته است نه ساخت سلاح هسته‌ای، چرا که ما باید آمادگی خود را برای هرگونه حمله از سوی دشمن حفظ کنیم.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان