۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین پیام داووس ۲۰۲۴ برای اپوزیسیون
کد خبر: ۳۶۶۸۳۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۳۰ ساعت: ۹:۳۱ ↗ لینک کوتاه

یادداشت؛

پیام داووس ۲۰۲۴ برای اپوزیسیون

اجلاس داووس یک پیام واضح و روشن برای ضدانقلاب داشت و آن هم پذیرش مرگ آنان توسط غرب بود و حال به جای رؤیای فروپاشی ادعایی نظام، خود دچار فروپاشی شده‌اند.

پیام داووس ۲۰۲۴ برای اپوزیسیون
به گزارش حوزه ایران وجهان پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، محبوبه نیاورانی طی یادداشتی در روزنامه صبح نو نوشت: رهبران جهانی، مدیران عامل شرکت‌ها، کارشناسان، سیاست‌گذاران، متفکران و ستاره‌های مطرح جهانی در هفته گذشته برای شرکت در نشست سالانه مجمع اقتصادی جهانی در داووس در سوئیس گردهم آمدند و حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه نیز در این نشست به‌عنوان نماینده رسمی کشورمان حضور داشت. داووس مانند دیگر نشست‌های بین‌المللی این فرصت را فراهم کرد که ایران مواضع و سیاســت‌های خود را بدون واســطه معرفــی و تبیین و ارتباطات نزدیک‌تری با جامعه جهانی برقرار کنــد.

نکته قابل تأمل در این نشست، عدم دعوت از اپوزیسیون پر سروصدا اما پوچ جمهوری اسلامی برای حضور در این اجلاس بود. سال گذشته که کشورمان تحت شدیدترین فشارهای بین‌المللی و دستگاه پروپاگاندای غرب قرار داشت، در غیاب کشورمان از چهره‌های مخالف ایران در این اجلاس دعوت شد و آنها نیز تلاش کردند نقشی پررنگ علیه جمهوری اسلامی در این نشست ایفا کنند و در دیدارهای مختلف بر طبل تحریم و جنگ‌طلبی علیه کشورشان کوبیدند و اجلاس داووس به محلی برای تکرار ادعاهای واهی و تبلیغات دروغین علیه جمهوری اسلامی تبدیل شد.

اما امروز جامعه جهانی نیز واقعیت‌های ایران و اپوزیسیون آن را درک کرده است و در نشست ۲۰۲۴ دیگر خبری از اپوزیسیون های رنگ و وارنگ جمهوری اسلامی نبود. مرگ اپوزیسیون آنجا کلید خورد که علی‌رغم طراحی سرویس‌های جاسوسی سیا و موساد و به بازی گرفتن براندازان برای ایجاد اغتشاش جدید در سالگرد پروژه امنیتی ۱۴۰۱ و روانه کردن مجدد مردم به خیابان‌ها؛ اما تلاش آنها مثل همیشه بی‌نتیجه ماند و آخرین پرده از نمایش براندازان فروریخت و نه‌تنها افکارعمومی فریب رؤیافروشی آنان را نخورد اکنون حتی مورد بی‌اعتنایی کارفرمایان خود قرار گرفتند و دیگر برای اجرای پروژه‌های ضدایرانی خود روی این شومن‌های پوچ پرسروصدا حساب باز نمی‌کنند. هرچند که توطئه غرب علیه ایران پایانی ندارد و امروز با تغییر زمین بازی خود، پروژه‌های امنیتی برای تقابل با ایران طراحی می‌کنند؛ اما اجلاس داووس یک پیام واضح و روشن برای ضدانقلاب داشت و آن هم پذیرش مرگ آنان توسط غرب بود و حال به جای رؤیای فروپاشی ادعایی نظام، خود دچار فروپاشی شده‌اند.

انتهای خبر/1404

منبع: روزنامه صبح نو

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان