۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین تعبیر رئیس سازمان محیط‌زیست کشور درباره امام خمینی(ره) اشتباه بود
کد خبر: ۳۴۶۴۴۸ نویسنده: حجت الاسلام سید ناصر قوامی تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۹/۱۱ ساعت: ۱۱:۱۱ ↗ لینک کوتاه

رئیس شورای اصلاح طلبان قزوین درمصاحبه با صبح قزوین:

تعبیر رئیس سازمان محیط‌زیست کشور درباره امام خمینی(ره) اشتباه بود

رئیس شورای اصلاح طلبان قزوین درباره توهین رئیس سازمان محیط زیست کشور به امام راحل که اخیرا رسانه‌ای شده است؛ گفت: مسئولان باید مراقب باشند و وقتی می‌خواهند درباره امام ‌راحل حرفی بزنند طوری حرف بزنند که مردم آزرده خاطر نشوند.

تعبیر رئیس سازمان محیط‌زیست کشور درباره امام خمینی(ره) اشتباه بود

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ طی روزهای گذشته شاهد انتشار فیلمی در فضای مجازی بودیم که عیسی کلانتری رئیس سازمان محیط زیست کشور در مصاحبه ای تصویری از شرایط مبارزات انقلابی و سیره امام راحل در مقابله با امریکایی‌ها اظهارنظر کرده است.

این مصاحبه که مربوط به سال ۹۶ است معلوم نیست با چه هدفی طی روزهای گذشته منتشر و رسانه ای شده است، در آن کلانتری در اظهاراتی گستاخانه به امام راحل بنیانگذار انقلاب اسلامی توهین کرده و ایشان را فرزند ناخلف امریکا می‌داند.

در این مصاحبه حتی رییس سازمان محیط زیست کشور صحبت‌هایی را مطرح کرده است که مشخص می‌شود مطالعات تاریخی وی بسیار ضعیف بوده زیرا کلانتری در سخنانش تاریخ روایت و عملکرد امام راحل را در دوران مبارزات شاهنشاهی تحریف می‌کند.

پس از انتشار این فیلم و جریحه دار شدن احساسات عمومی و موضع گیری‌هایی که علیه وی صورت گرفت، کلانتری از مردم عذرخواهی کرد البته این نکته قابل تامل است که وی از توهینی که انجام داده بود اظهار پشیمانی و ندامت نکرد و فقط گفت اگر باعث رنجش و ناراحتی عزیزان جریان انقلاب شده ام عذرخواهی می‌کنم.

حجت الاسلام سید ناصر قوامی، در مصاحبه با صبح قزوین درباره توهین عیسی کلانتری، رئیس سازمان محیط زیست کشور به امام راحل که اخیرا رسانه‌ای شده است، اظهار کرد: تعبیر آقای کلانتری اشتباه بود یعنی یک عبارت بهتری می‌توانست به کار ببرد، به طوری که بگوید، "امریکایی‌ها شناختی نداشتند از امام و تصور می‌کردند که امام اگر بیاید با آن‌ها همراه خواهد بود".

وی اذعان کرد: مسئولان درباره مسائل امریکا و رفتن شاه اگر بخواهند صحبت کنند خیلی باید ظریف و دقیق حرف بزنند یا نسبت به امام و حرکات و جایگاه امام اگر می‌خواهند حرفی بزنند باید دقیق باشد و دقیق حرف بزنند و طوری حرف نزنند که موجب ابهام باشد. همانطور که اکنون از حرف رئیس محیط زیست برداشت خوبی نشده است.

رئیس شورای اصلاح طلبان قزوین تصریح کرد: مسئولان باید مراقب باشند و وقتی می‌خواهند درباره امام ‌راحل حرفی بزنند نیز طوری حرف بزنند که مردم آزرده خاطر نشوند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان