۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین خدمت بیش از ۱۰۰۰ داوطلب قزوینی به مسافران نوروزی
کد خبر: ۳۶۷۵۴۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ ساعت: ۸:۱ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام کرد:

خدمت بیش از ۱۰۰۰ داوطلب قزوینی به مسافران نوروزی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: جمعیت هلال احمر استان قزوین با یک هزار و ۲۱۸ نفر امداد و نجات‌گران در خدمت مسافران و مردم عزیز در نوروز ۱۴۰۳ است.

خدمت بیش از ۱۰۰۰ داوطلب قزوینی به مسافران نوروزی
ناصر صبوری غیاثوند در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان کمیته خدمات امداد و نجات در ستاد خدمات نوروزی 1403 را بر عهده دارد.
 
وی افزود: جلساتی با دستگاه‌های عضو، اعم از دانشگاه علوم پزشکی، اورژانس، هلال احمر، ستاد مدیریت بحران استانداری، هواشناسی، شرکت‌های بیمه‌ای، نمایندگی کانون اتومبیل‌رانی و جهان‌گردی، نمایندگی‌های امدادی و خدمات پس از فروش خودروسازان، آتش‌نشانی و شهرداری و واحد‌های مربوطه در فرماندهی انتظامی استان صورت گرفته است.
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین ابراز کرد: جمعیت هلال احمر استان قزوین با ۱۵ پایگاه ثابت، سه پایگاه موقت و یک پایگاه کوهستان همراه با یک تیم ۱۵ نفره واکنش سریع، سه تیم همراه سه قلاده سگ تیم «آنست» و با یک هزار و ۲۱۸ نفر امداد و نجات‌گران در خدمت مسافران و مردم عزیز در نوروز 1403 است. 
 
این مسئول در خصوص اسکان اضطراری بیان کرد: اسکان‌های اضطراری با هماهنگی سایر دستگاه‌ها آماده خدمت‌رسامی است که در صورت بروز حادثه، آمادگی اسکان اضطراری مردم عزیزمان در سطح استان را دارد.

راهنمایی مسافران نوروزی توسط داوطلبان هلال احمر قزوین

صبوری غیاثوند در خصوص راهنمایی مسافرین نوروزی خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر با ۱۲ پست نوروزی و ظرفیت ۲۰۰ نفر از اعضای جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین در خدمت مسافرین عزیز است که بتوانند به هم‌وطنان خدمات بدهند.
 
وی در ادامه در رابطه با کمک‌رسانی به مردم سیستان و بلوچستان اذعان کرد: جمعیت هلال احمر بر اساس بند سه ماده ۱۴ قانون مدیریت بحران وظیفه جذب، هدایت و توزیع کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردمی و غیر دولتی را بر عهده دارد.
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: بر همین اساس جمعیت هلال احمر اقدام به راه‌اندازی پویش همدلی و مهربانی برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم عزیزمان برای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان کردند.
 
این مسئول ادامه داد: این مرکز در همین راستا اقدام به برپایی ایستگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی در نماز جمعه سطح استان و اماکن پرتردد شهری سطح استان و نیز هماهنگی با سایر دستگاه‌های اجرایی مانند شرکت‌های صنعتی، خیرین، حامیان در راستای ارائه ظرفیت مسئولیت اجتماعی آن‌ها نموده است.

اجرای پویش همدلی برای کمک به مردم سیستان 

صبوری غیاثوند اضافه کرد: جمعیت هلال احمر در خصوص اعزام تجهیزات تخصصی و نیروهای امدادی جهت امدادرسانی و پشتیبانی در منطقه اعلام آمادگی نموده که به محض دستور اعزام‌ها به مناطق مورد نیاز صورت می‌گیرد.
 
وی یادآور شد: تا کنون اقلام مردمی که از طریق جمعیت هلال احمر استان جمع‌آوری شده و به منطقه ارسال شده است، 2 میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال بوده که از مردم عزیز خواهشمندیم با توجه به ورود ماه مبارک رمضان و نیاز هم‌وطنانمان در سیستان و بلوچستان به اقلام ابتدایی معیشتی دست یاری برسانند و قول مساعد می‌دهیم که این اقلام را در کمترین زمان به مردم عزیز سیستان و بلوچستان برسانیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایان خصوص پویش همدلی و مهربانی در بحث جمع‌آوری نقدی برای کمک به مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان تاکید کرد: مردم عزیز برای کمک‌های نقدی می‌توانند مبلغ مورد نظر خود را به شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۶۶۶۶۶۲ و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۸۳۶۶۶۲۳۵ به نام جمعیت هلال احمر واریز نمایند و همین‌طور با کد دستوری ستاره ۱۱۲ ستاره یک مربع در خدمت مردم عزیز در خصوص جمع‌آوری کمک‌های نقدی هستیم.


انتهای خبر/۲۰۰۵

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان