۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین بانک‌های قزوین از هرگونه اقدام بر روی چک‌ها خودداری کنند
کد خبر: ۳۴۶۴۳۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۹/۱۰ ساعت: ۱۳:۲۹ ↗ لینک کوتاه

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونای استان:

بانک‌های قزوین از هرگونه اقدام بر روی چک‌ها خودداری کنند

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا استان قزوین گفت: بانک‌ها طی هفته جاری از هرگونه اقدام برروی چک‌ها خودداری کرده و از برگشت آنها جلوگیری کنند.

بانک‌های قزوین از هرگونه اقدام بر روی چک‌ها خودداری کنند
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ منوچهر حبیبی در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان قزوین اظهار کرد: با توجه به اعمال طرح محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا، شهروندانی قزوینی طی هفته جاری به دستگاه‌های اجرایی برای انجام کارهای خود به هیچ عنوان مراجعه نداشته باشند و حضور ۱۰ درصدی کارکنان برخی از ادارات نیز تنها به خاطر برخی موارد ضروری صورت گرفته است.
 
وی با بیان اینکه برای قطع زنجیره این ویروس باید شهرها را سبک و خلوت کنیم، افزود: مسئولان دستگاه‌های خدمات رسان از جمله برق، آب و گاز این روزها رعایت حال مردم را داشته باشند و پایانه‌های مسافربری نیز در کنترل تعداد جا به جایی مسافران توسط اتوبوس‌ها دقت لازم را به عمل آورند و در صورت رعایت نکردن این مسئله در ابتدا به آنها تذکر داده می‌شود و در مراتب بعدی مجوز فعالیت آنها باطل خواهد شد.
 
حبیبی با بیان اینکه در خصوص تردد بین شهری خودروها در داخل استان باید تصمیم گیری دوباره‌ای صورت بگیرد، گفت: دفاتر پیشخوان و مهدهای کودک این هفته در سراسر استان تعطیل و برای ادامه فعالیت آنها طی روزهای آینده برنامه‌ریزی خواهد شد.
 
فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا استان قزوین تاکید کرد: فعالیت تمامی مساجد سطح استان تعطیل خواهد بود و تیم فوتبال شمس آذر با توجه به آغاز رقابت‌های لیگ، تمرینات و مسابقات خود را بدون تماشاگر برگزار خواهد کرد.
 
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان