۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین آسمانی‌شدن پرستار مدافع سلامت و زندانی‌شدن متکدی میلیاردری در قزوین
کد خبر: ۳۴۵۴۸۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۷/۲۶ ساعت: ۱۴:۰ ↗ لینک کوتاه

گنجینه‌ای از داغ‌ترین اخبار قزوین در هفته‌‌ای که گذشت؛

آسمانی‌شدن پرستار مدافع سلامت و زندانی‌شدن متکدی میلیاردری در قزوین

هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

آسمانی‌شدن پرستار مدافع سلامت و زندانی‌شدن متکدی میلیاردری در قزوین

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

سیره شهید شیری «جهاد در راه خدا» و «حمایت از مستضعفان» بود/ برخی نجات کشور را به رابطه با امریکا گره زده‌اند/ دولتمردان به جای پرداختن به حواشی در گرفتاری‌ها به فریاد مردم برسند

امام جمعه قزوین گفت: دولتمردان زمانی که نوکری مردم را پذیرفتند باید به جای اینکه به مسائل حاشیه ای بپردازند در گرفتاری‌ها به فریاد مردم برسند، حاشیه سازی و مشغول کردن به حواشی کار راحتی است، نباید مردم را مشغول به این موارد کرد و از مدیریت و حل مشکلات اقتصادی فاصله گرفت.

شهدا عاقلانه مسیر آرمان‌گرایی و انقلابی‌گری را انتخاب کردند/ شهید شیری براساس عقلانیت شهادت را برگزید

امام جمعه آبیک گفت: امروز باید بدانیم مقاومت در مقابل استکبار، بستگی به عقلانیت دارد و این امر را نباید فقط منتسب به دین کرد؛ مقاومت در برابر استکبار ذره‌ای عقل می‌خواهد که می‌گوید باید در برابر ظلم ایستاد و نباید کوتاه آمد.

لشکر بین‌المللی مدافعان حرم، شجره خبیثه داعش را ریشه‌کن کرد/ در ولایت‌پذیری تفاوتی بین جوانان گذشته و امروز وجود ندارد

فرمانده سابق تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: حاج قاسم توانست با تربیت مدافعان حرم از ایران و پاکستان و عراق و افغانستان با یک لشکر بین المللی شر داعش را از سر جامعه اسلامی و مخصوصا ایران کوتاه کند.

۴۰۰ بیمار کرونایی در قزوین بستری هستند/ آغاز مسافرت‌ها و افزایش نگرانی از پیک جدید بیماری

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: هم اکنون حدود ۴۰۰ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان بستری بوده که ۳۵ نفر از آنها بدحال هستند.

متکدی میلیاردری در قزوین روانه زندان شد/ اسپند دودکردن عاملی برای اخاذی از مردم

مسئول مرکز ساماندهی متکدیان شهرستان قزوین گفت: متکدی میلیاردری که در شهر قزوین اقدام به تکدیگری می‌کرد شناسایی، جمع‌آوری و با حکم دستگاه قضایی روانه زندان شد.

شناسایی ۴۳ گونه پستاندار در زیستگاه‌های طبیعی قزوین

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان از شناسایی ۴۳ گونه پستاندار در زیستگاه‌های طبیعی قزوین خبر داد.

مسئولان از شهدا سیره خدمت به مردم را بیاموزند/ "شهید شیری" در کار و فعالیت جهادگرانه عمل می‌کرد

کارشناس مذهبی گفت: مسئولان ما بدانند که اگر می‌خواهند قلب‌هایشان نورانی شود و عاقبت به خیر باشند و مانند شهید ذکریا شیری به خدا برسند، باید در مسیر خدمت به مردم کوشا باشند، زیرا این شهید بزرگوار از همه چیز خود برای تامین امنیت مردم گذشت.

۱۵۰۰ بسته معیشتی در قزوین توزیع می‌شود/ کمک ۷میلیاردی اوقاف در رزمایش کمک مومنانه

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان قزوین گفت: امروز هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه در بین اقشار آسیب دیده از کرونا توزیع می‌شود که هزینه هر بسته ۲۵۰ هزار تومان است.

قزوین ظرفیت تبدیل‌شدن به "هاب لجستیک" کشور را دارد/ سامانه‌ای جهت رفع رسوب کالا در گمرک ایجاد شود

نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: درخواست ما ایجاد سامانه‌ای برای رفع رسوب کالا در گمرکات است تا کالاهایی که عمدتا مواد اولیه شرکت‌ها و کارخانجات است در گمرک رسوب نداشته و به سرعت ترخیص شود و بدین ترتیب دسترسی به مواد اولیه در شرکت‌ها سریع‌تر شود و خطوط تولید کارخانجات نیز از رونق نیفتد.

ارائه خدمات به بیش از ۴۳۶ هزار مشترک شهری و روستایی در قزوین

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: شرکت آب و فاضلاب استان قزوین تا پایان شهریور ماه سال جاری خدمات خود را به ۴۳۶ هزار و ۵۰۸ مشترک در ۲۶ شهر و ۵۰۹ روستای استان ارائه می‌دهد.

تهاتر و جایگزینی ملک، کلید حل مشکل طرح توسعه امامزاده حسین(ع) قزوین است

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: جهت برون رفت از مشکل تملک واحدهای مسکونی محل پروژه طرح توسعه امامزاده حسین(ع) قزوین، باید در مناطق اطراف پروژه دنبال خانه‌هایی با شرایط مشابه باشیم تا آن را جهت تهاتر به مالک پیشنهاد دهیم یا اینکه مالکین خود اقدام به انتخاب ملک مورد نیاز خود کنند.

پیگیری مشکلات شرکت‌های آرین شیر، ناب‌نوش و مینای قزوین/ بانک‌ها ریزبدهی‌ها را در اختیار بدهکاران قرار نمی‌دهند

در جلسه کمیته بررسی و پیگیری واحدهای تحت تملک بانک‌ها، مشکلات شرکت‌های آرین شیر، ناب‌نوش و مینای قزوین مورد پیگیری قرار گرفت.

مراسم استقبال و تشییع "شهید شیری" به نحو احسن برگزار شود/ اقدامات سپاه قزوین در کمک مومنانه مثال‌زدنی بود

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: امیدواریم با راهنمایی‌های سردار فرماندهی و مسئولان بلندبالای استان قزوین برنامه ریزی دقیق و بزرگی با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی برای استقبال و تشییع شهید شیری عزیز انجام بگیرد و تجلیل از این شهید بزرگوار به نحو احسن برگزار شود.

مراسم وداع و تشییع "شهید شیری" با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود/ اهدای ۳۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند قزوین

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: مراسم وداع "شهید شیری" با حضور مردم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در قزوین برگزار شده و مراسم اصلی تشییع نیز در شهر اقبالیه خواهد بود.

۲۰ هزار بسته معیشتی در استان قزوین توزیع می‌شود

سومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه در دهه سوم ماه صفر با توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج و توسط جهادگران بسیجی اجرا می‌شود.

۳۰۰ حلقه چاه غیرمجاز مسدود شد/ ثابت ماندن سطح سفره‌های آب زیرزمینی دشت قزوین

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان قزوین گفت: در سال آبی گذشته چیزی حدود ۷۰ میلیون مترمکعب تغذیه مصنوعی در استان صورت پذیرفته و ۳۰۰ حلقه چاه نیز پر و مسلوب المنفعه شده است.

تحویل خانه تاریخی یزدی‌ها به سرمایه‌گذار بخش خصوصی در قزوین

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین از تحویل خانه تاریخی یزدی‌ها (میریانزاده) به سرمایه‌گذار بخش خصوصی خبر داد.

کسانی که هنوز منتظر روی خوش غربی‌ها هستند در توهم بسر می‌برند/ به انتصابات استاندار قزوین انتقاد و گلایه شدیدی دارم

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: هر چند به انتصابات استاندار قزوین انتقاد و گلایه شدید داریم اما در سایر بخش‌ها همکاری خوبی ایجاد شده و مدیران استان هم همراهند.

پرداخت بیش از شش میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان قزوینی

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان قزوین گفت: طی شش ماهه نخست سال جاری بیش از شش میلیارد تومان تسهیلات به هزار و ۶۸ نیازمند پرداخت شده است.

بیش از ۲ هزار مددجوی قزوینی برای دریافت واکسن آنفلوآنزا معرفی شدند

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: دو هزار و ۶۶۱ مددجوی تحت پوشش این نهاد برای دریافت واکسن آنفلوآنزا به دانشگاه علوم پزشکی قزوین معرفی شدند.

تربیت "مبلغ تخصصی" در راستای تحقق بیانیه دوم گام انقلاب/ اتاق "وضعیت فرهنگی" در قزوین تشکیل می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: ناظر بر بیانیه گام دوم انقلاب طرحی با عنوان "تربیت مبلغ تخصصی" داریم که براساس وضعیت سنجی و نیازسنجی که در استان انجام می‌شود، مبلغین ساماندهی می‌شوند.

میزان مصرف روزانه قزوین ۱۵۰هزار ماسک است/ تولید ماسک ارزان قیمت در دستور کار قرار دارد

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان گفت: تولید ماسک ارزان قیمت در دستور کار واحدهای تولیدی استان قرار دارد ؛چون اثرگذارترین شیوه مبارزه و پیشگیری از کرونا استفاده از ماسک است.

شهید "شیری" مصداق السابقون بود/ شهدا در زمان حیات خود صادقانه خدمت می‌کنند

فرمانده تیپ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: شهید شیری در دفاع از حرم اهل بیت و جبهه مقاومت، جام شهادت را نوشید و اکنون بعد از گذشت پنج سال دوری به وطن و دیار خود بازگشت و در واقع مصداق السابقون بود فلذا مقرب درگاه الهی هم شد.

بیمارستان ۱۰۰۰تختخوابی استان قزوین بزودی کلنگ‌زنی می‌شود

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: امیدوار هستیم که اگر مرحله نهایی مزایده تمام شود، بتوانیم تا یک ماه دیگر کلنگ احداث بیمارستان هزار تختخوابی قزوین را بر زمین بزنیم.

تکمیل ظرفیت بخش کرونایی بیمارستان شفاء/ ۲۵ درصد مبتلایان مربوط به یک ماه گذشته است

فرماندار تاکستان با بیان اینکه ۲۵ درصد کل مبتلایان به بیماری کرونا در این شهرستان مربوط به یک ماه گذشته است؛ گفت: با توجه به تکمیل بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های تامین اجتماعی و شفا و در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی با بحران جدی روبرو خواهیم شد.

شهید "شیری" همیشه در انجام ماموریت‌ها پیشقدم بود/ "محمدصدرای" ۵ ساله رنگی از پدرش ندیده است

همرزم شهید ذکریا شیری گفت: زمانیکه به سوریه اعزام شده بودیم، شهید شیری علاوه بر انجام وظیفۀ خود، مأموریت همرزمان را نیز انجام می‌داد؛ به عبارت دیگر با وجودی که مسئول بود اما در پست و مأموریت همرزمان قرار می‌گرفت.

کمتر از ۳۰ درصد متکدیان در قزوین نیازمند واقعی هستند

مسئول مرکز ساماندهی متکدیان در قزوین گفت: کمتر از ۳۰ درصد متکدیان قزوین نیازمند واقعی هستند و مابقی حرفه و کسب خود را تکدی‌گری قرار داده‌اند که در این بین افراد ثروتمندی هم وجود دارند که حتی اقدام به اسپند دود کردن در چهارراه‌ها می‌کنند.

تولید روزانه ۵۰۰هزار ماسک در قزوین/ نبود پارچه سهمیه از دلایل کاهش تولید ماسک است

معاون بازرگانی سازمان صمت استان قزوین گفت: مجموع واحدهای فعال تولیدکننده ماسک در سطح استان ۳۱ واحد است که شامل ۲۰ واحد صنفی و کارگاهی و ۱۱ واحد صنعتی است و روزانه ۵۰۰هزار ماسک در قزوین تولید می‌شود.

انتقال پیکر شهدای مدافع حرم، چهارشنبه به معراج‌الشهدای تهران/ مراسم تشییع "شهید شیری" اطلاع‌رسانی می‌شود

مسئول ایثارگران سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین گفت: طبق رایزنی‌ها به احتمال زیاد پیکر شهید شیری در روز چهارشنبه به معراج شهدای تهران و سپس به قزوین منتقل خواهد شد.

ضعف شدید مسائل بهداشتی در داروخانه‌ها/ نقشه نقاط آلوده به کرونا در قزوین ترسیم شود

فرماندار قزوین گفت: پیشنهاد می‌کنیم که نقشه مناطق آلوده به ویروس کرونا مشخص و به مردم ارائه شود تا از حضور بی‌مورد در این مناطق خودداری کنند.

پیکر مطهر "ذکریا شیری" شناسایی شد/ قزوین میزبان شهید مدافع حرم‌ می‌شود

پیکر مطهر مدافع حرم شهید "ذکریا شیری" پس از گذشت ۵ سال شناسایی شد.

اصناف قزوین به صورت سلیقه‌ای قیمت‌ها را افزایش می‌دهند/ افزایش روغن سوخته و لوازم یدکی تقلبی در بازار

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: گشت‌هایی در بازار صورت گرفت و براساس این بازدیدها، بررسی شد که اختلاف قیمت‌ها بسیار فاحش است، لذا باید در این حوزه تامل بیشتری صورت بگیرد.

اختلاف افسارگسیخته‌ی قیمت‌ها در بازار/ افزایش قیمت لوازم‌یدکی خودروها مهار شود/ گلایه رانندگان قزوینی از گرانی لاستیک

در جلسه ستاد تنظیم بازار قزوین مطرح شد که رانندگان خودروهای سبک و سنگین از گرانی لاستیک و افزایش بی رویه قیمت لوازم یدکی گلایه مندند.

کمک یک میلیارد تومانی خیرین در رزمایش کمک مومنانه

فرمانده سپاه شهرستان البرز از کمک یک میلیارد تومانی خیرین این شهرستان در راستای اجرای رزمایش کمک مومنانه خبر داد.

کرونا، هفت خانواده دیگر را داغ‌دار کرد/ آسمانی شدن پرستار مدافع سلامت قزوینی

معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه هفت نفر از هم‌وطنان ما در اثر ابتلا به کرونا در استان فوت شدند که یکی از این افراد از خانواده بزرگ سلامت استان قزوین بود.

رئیس‌جمهور حرف‌شنوی چندانی از ستاد کرونا ندارد/ با حضور نمایندگان در ستاد کرونا موافقت نشد/ دولت باید بازوهای اجرایی خود را تقویت کند

عضو هیئت رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: مطالبه جدی ما از دولت این است که کنترل و مدیریت فعالیت‌های اجتماعی در شرایط کرونایی موجود را با جدیت دنبال کرده؛ همچنین باید بازوهای نظارتی خود را تقویت کند.

دولت از خانه‌دار شدن کارگران و مددجویان بهزیستی حمایت می‌کند

استاندار قزوین گفت: دولت از خانه‌دار شدن کارگران و مددجویان بهزیستی حمایت می‌کند و در این خصوص همراهی و مساعدت‌های لازم از سوی دستگاه‌های اجرایی مربوطه و بانک‌ها پیش‌بینی شده است.

محدودیت‌های کرونایی در قزوین یک هفته دیگر تمدید شد

فرماندار شهرستان قزوین گفت: با توجه به افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا و قرار گرفتن شهرستان قزوین در وضعیت فوق قرمز، روند محدودیت‌های کرونایی تا بیست و پنجم مهرماه ادامه خواهد داشت.

۱۹ دستگاه تبلت به دانش‌آموزان نیازمند در تاکستان اهدا شد

رئیس کمیته امداد تاکستان گفت: در ادامه برنامه شور عاطفه‌ها که در سال جاری با شعار "همدل می‌شویم برای مهربانی در مهر" برگزار شد، تعدادی ازخیران در تاکستان ۱۹ دستگاه تبلت به دانش‌آموزان نیازمند اهدا کردند.

اختصاص بودجه یک میلیارد یورویی به وزارت بهداشت را پیگیری می‌کنیم/ دولت در حوزه مقابله با کرونا جدی‌تر عمل کند

نمایندۀ مردم آوج و بویین زهرا در مجلس گفت: تلاش داریم تا براساس نقش نظارتی خود در مجلس و در قالب دیوان محاسبات و اصل ۹۰ قانون اساسی، موضوع اختصاص بودجه برای تأمین منابع مالی مقابله با ویروس کرونا پیگیری شده و به نتیجه برسد و دولت نیز موظف است نسبت به اجرای قانون تمکین داشته باشد.

آلایندگی و نقص ترمز، بیشترین علل مردودی خودروها در قزوین است

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین، آلایندگی مونو اکسید کربن و نقص ترمز را بیشترین علل مردودی در مرکز معاینه فنی خودرو شهید رجایی شهرداری اعلام کرد.

بستری ۳۲۹بیمار کرونایی در مراکز درمانی/ از بازاریان، صنوف و رانندگان تاکسی قزوین به‌شدت گله‌‌مندیم

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۵ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در سطح استان پذیرش شده و مجموع بیماران بستری در بیمارستان‌ها به ۳۲۹ نفر رسیده است.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان