۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین تکمیل ظرفیت بخش کرونایی بیمارستان شفاء/ ۲۵ درصد مبتلایان مربوط به یک ماه گذشته است
کد خبر: ۳۴۵۳۹۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۷/۲۱ ساعت: ۱۴:۵۴ ↗ لینک کوتاه

فرماندار شهرستان تاکستان اعلام کرد

تکمیل ظرفیت بخش کرونایی بیمارستان شفاء/ ۲۵ درصد مبتلایان مربوط به یک ماه گذشته است

فرماندار تاکستان با بیان اینکه ۲۵ درصد کل مبتلایان به بیماری کرونا در این شهرستان مربوط به یک ماه گذشته است؛ گفت: با توجه به تکمیل بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های تامین اجتماعی و شفا و در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی با بحران جدی روبرو خواهیم شد.

تکمیل ظرفیت بخش کرونایی بیمارستان شفاء/ ۲۵ درصد مبتلایان مربوط به یک ماه گذشته است

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ رضا طاهری امروز(دوشنبه) در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای شهرستان تاکستان که در فرمانداری این شهرستان تشکیل شد؛ اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرستان در وضعیت قرمز این بیماری قرار دارد که نشان دهنده این است با تمام تلاش‌های صورت گرفته نتیجه مطلوب حاصل نشده است.

وی افزود: در ابتدای شیوع بیماری کرونا در اسفند و فروردین ماه با همکاری مردم و مسئولان که با جدیت پای کار آمدند و نتیجه آن در اردیبهشت و خرداد ماه مشخص شد، بیماری به پایین‌ترین سطح رسید؛ اما متاسفانه با عادی سازی شدن و اهتمام کمتری که توسط مردم و مسئولان صورت گرفت شاهد وضعیت قرمز بیماری در شهرستان هستیم.

رئیس ستاد کرونای شهرستان تاکستان با بیان اینکه ۲۵ درصد کل مبتلایان به بیماری کرونا در شهرستان مربوط به یک ماه گذشته است؛ عنوان کرد: با توجه به تکمیل بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های تامین اجتماعی و شفا و در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم و مسئولان و عدم استفاده از ماسک با بحران جدی روبرو خواهیم شد؛ لذا از همه می خواهیم که با برگزار نکردن مراسم ترحیم و تجمعات خانوادگی به کمک کادر بهداشت و درمان بشتابند.

فرماندار تاکستان در پایان با تقدیر از اداره صمت در اجرای مصوبات ستاد کرونا شهرستان و گله‌مندی از برخی ادارات در کوتاهی اجرای مصوبات گفت: کلیه مصوبات ستاد کرونا شهرستان باید با جدیت اجرا شود و با کسانی که در انجام وظیفه خود کوتاهی نمایند برخورد قانونی صورت گیرد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان