۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین کمتر از ۳۰ درصد متکدیان در قزوین نیازمند واقعی هستند
کد خبر: ۳۴۵۳۸۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۷/۲۱ ساعت: ۱۰:۵۶ ↗ لینک کوتاه

مسئول مرکز ساماندهی متکدیان در قزوین:

کمتر از ۳۰ درصد متکدیان در قزوین نیازمند واقعی هستند

مسئول مرکز ساماندهی متکدیان در قزوین گفت: کمتر از ۳۰ درصد متکدیان قزوین نیازمند واقعی هستند و مابقی حرفه و کسب خود را تکدی‌گری قرار داده‌اند که در این بین افراد ثروتمندی هم وجود دارند که حتی اقدام به اسپند دود کردن در چهارراه‌ها می‌کنند.

کمتر از ۳۰ درصد متکدیان در قزوین نیازمند واقعی هستند

محسن رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در اجرای طرح ساماندهی متکدیان برخورد با افراد مطرح نیست و این مرکز بر اساس قانون وظیفه غربالگری و ساماندهی متکدیان را بر عهده دارد.

وی افزود: عوامل گشت مرکز ساماندهی متکدیان در شیفت‌های مختلف اقدام به گشت‌زنی در شهر قزوین خواهند کرد و در صورت تماس شهروندان با این مرکز نیز به محل اعزام و وضعیت متکدی بررسی خواهد شد که در صورت نیاز به بررسی بیشتر موضوع و کسب تکلیف از مقام قضایی، متکدی به مرکز ساماندهی متکدیان واقع در بلوار شهید باهنر قزوین منتقل خواهد شد تا مراحل اداری جهت غربالگری فرد و ارجاع به یکی از دستگاه‌ها طی شود.

مسئول مرکز ساماندهی متکدیان بیان کرد: مردم به هیچ عنوان به متکدیان کمک نکنند؛ چراکه کمک‌های مردمی موجب افزایش متکدیان خواهد شد و یقین داشته باشند این مرکز نسبت به بررسی وضعیت متکدی اقدام و چنانچه فردی واقعا نیازمند باشد از هیچ کوششی به لحاظ اداری و غیراداری برای کمک به آن فرد دریغ نخواهد شد.

رحیمی تاکید کرد: کمتر از ۳۰ درصد متکدیان قزوین نیازمند واقعی هستند و مابقی حرفه و کسب خود را تکدی‌گری قرار داده‌اند که در این بین افراد ثروتمندی هم وجود دارند که حتی اقدام به اسپند دود کردن در چهارراه‌ها می‌کنند.

وی در پایان عنوان کرد: مردم در راستای کمک به اجرای طرح ساماندهی متکدیان در صورت مشاهده متکدی در شهر قزوین با سامانه ۱۳۷ شهرداری و یا تلفن ۳۳۳۵۴۰۲۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان