۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین محدودیت‌های کرونایی در قزوین یک هفته دیگر تمدید شد
کد خبر: ۳۴۵۳۴۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۷/۱۹ ساعت: ۱۴:۵۳ ↗ لینک کوتاه

فرماندار شهرستان قزوین

محدودیت‌های کرونایی در قزوین یک هفته دیگر تمدید شد

فرماندار شهرستان قزوین گفت: با توجه به افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا و قرار گرفتن شهرستان قزوین در وضعیت فوق قرمز، روند محدودیت‌های کرونایی تا بیست و پنجم مهرماه ادامه خواهد داشت.

محدودیت‌های کرونایی در قزوین یک هفته دیگر تمدید شد
محمد شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با اشاره به ادامه محدودیت‌های کرونایی در شهرستان قزوین اظهار کرد: با توجه به افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا، قرار گرفتن شهرستان قزوین در وضعیت فوق قرمز و لزوم جلوگیری از شیوع این ویروس و بنا به مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان، روند محدودیت‌های کرونایی تا بیست و پنجم مهرماه ادامه خواهد داشت.
 
فرماندار شهرستان قزوین افزود: با توجه به اعمال مجدد این محدودیت‌ها تا ۲۵ مهرماه تمامی کلاس‌های آموزشی در مقاطع مختلف تحصیلی و همچنین آموزش عالی به صورت مجازی برگزار می‌شود؛ اما کادر اجرایی مدارس و دانشگاه‌ها باید در محل آموزش حضور یابند در حالی که هیچ الزامی برای حضور دانش‌آموزان، دانشجویان، معلمان، دبیران و اساتید دانشگاهی وجود ندارد.
 
شفیعی ادامه داد: کلاس‌های دانشگاه‌ها، مدارس شبانه روزی و حوزه‌های علمیه به صورت مجازی برگزار می‌شود و آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبان سراها و سایر آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها نیز تا ۲۵ مهرماه تعطیل خواهند بود.
 
این مقام مسئول با تاکید بر ادامه تعطیلی اماکن تفریحی بیان کرد: سینماها، تئاتر‌ها و مراکز مشابه، استخرهای سرپوشیده، باشگاه‌های بدنسازی، موزه، باغ موزه‌ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه، کافه‌ها، قهوه خانه و چایخانه‌ها، باغ وحش و شهر بازی‌ها همچون هفته گذشته از فعالیت منع و تا بیست و پنجم مهرماه تعطیل خواهند بود.
 
وی عنوان کرد: رستوران‌ها و فست‌فودها می‌توانند در این هفته به کار خود ادامه دهند؛ اما فعالیت آنها صرفا باید به صورت بیرون‌بر باشد و شهروندان مجاز به صرف غذا در محل رستوران‌ها نیستند.
 
شفیعی در پایان گفت: کلیه باشگاه‌های ورزشی و ورزش‌های پربرخورد رزمی و گروهی و باشگاه‌های بدنسازی همچون اصناف ذکر شده تا یک هفته دیگر تعطیل و مجاز به فعالیت نیستند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان