۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین ارائه خدمات به بیش از ۴۳۶ هزار مشترک شهری و روستایی در قزوین
کد خبر: ۳۴۵۴۵۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۷/۲۴ ساعت: ۱۰:۴۳ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اعلام کرد

ارائه خدمات به بیش از ۴۳۶ هزار مشترک شهری و روستایی در قزوین

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: شرکت آب و فاضلاب استان قزوین تا پایان شهریور ماه سال جاری خدمات خود را به ۴۳۶ هزار و ۵۰۸ مشترک در ۲۶ شهر و ۵۰۹ روستای استان ارائه می‌دهد.

ارائه خدمات به بیش از ۴۳۶ هزار مشترک شهری و روستایی در قزوین

داراب بیرنوندی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: یکپارچه سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی استان قزوین، خدمات رسانی به روستاها را افزایش داده است و با گذشت چند ماه از انجام فرآیند یکپارچه‌سازی، نتایج مطلوبی از این اقدام حاصل شده است.

وی افزود: کوچک سازی دستگاه‌های دولتی و کاهش هزینه‌های جاری و عملیاتی در کنار افزایش خدمات از جمله مزایای این یکپارچه سازی بوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین تصریح کرد: با گذشت زمان و اعمال مدیریت و هماهنگی بیشتر در بین معاونت‌ها، ادارات و امور شرکت، خدمت رسانی به مردم در شهرها و روستاها تسریع و تسهیل بیشتری نیز خواهد یافت.

بیرنوندی، روند گذشته را بر اساس نیازهای خاص آن سال‌های کشور دانست و اضافه کرد: اکنون محرومیت زدایی در زمینه تامین آب آشامیدنی در شهرها و روستاها در حد مطلوبی بوده و زمان یکپارچه سازی برای اعمال مدیریت یکپارچه در کنار اتمام پروژه‌ها فرارسیده بود که با انجام طرح یکپارچه سازی محقق شد.

وی عنوان کرد: یکپارچه سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی به سود روستاها بوده و سطح خدمات را یکسان می‌کند و از این جهت توسعه سریعتر مناطق روستایی را به دنبال خواهد داشت.

این مقام مسئول در پایان گفت: شرکت آب و فاضلاب استان قزوین تا پایان شهریور ماه سال جاری خدمات خود را به 436 هزار و 508 مشترک در 26 شهر و 509 روستای استان ارائه داده و هم اکنون 100 درصد جمعیت شهری و 90 درصد جمعیت روستایی استان از این خدمات بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان