۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین کرونا، هفت خانواده دیگر را داغ‌دار کرد/ آسمانی شدن پرستار مدافع سلامت قزوینی
کد خبر: ۳۴۵۳۴۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۷/۲۰ ساعت: ۸:۳۷ ↗ لینک کوتاه

معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی استان:

کرونا، هفت خانواده دیگر را داغ‌دار کرد/ آسمانی شدن پرستار مدافع سلامت قزوینی

معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه هفت نفر از هم‌وطنان ما در اثر ابتلا به کرونا در استان فوت شدند که یکی از این افراد از خانواده بزرگ سلامت استان قزوین بود.

کرونا، هفت خانواده دیگر را داغ‌دار کرد/ آسمانی شدن پرستار مدافع سلامت قزوینی

علی اکبر کرمی در گفت‌‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با تسلیت به جامعه پزشکی قزوین به دلیل فوت یکی از همکاران مدافع سلامت در استان اظهار کرد: متاسفانه همچنان شیوع کرونا در قزوین سیر صعودی داشته و با وجود اعمال محدودیت‌ها همچنان شاهد کاهش آمار مبتلایان به کرونا نیستیم؛ البته اظهارنظر در مورد نتایج ناشی از محدودیت‌های کرونایی هنوز زود است.

وی افزود: امیدواریم با اجرای محدودیت‌های کرونایی و توجه بیش از پیش مردم نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، سیر نزولی آمار بیماران کووید۱۹ را در روزهای آتی داشته باشیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین تصریح کرد: با توجه به اینکه نیاز به تخت‌های بیمارستانی در کل کشور افزایش یافته، دستور وزارت بهداشت این بوده است که اعمال جراحی و اقدامات غیراورژانسی تعطیل شده و صرفا به بیماران کرونایی خدمات داده شود.

ممنوعیت بستری بیماران غیراورژانسی در بیمارستان‌ها

وی اضافه کرد: ممنوعیت بستری بیماران غیراورژانسی در بیمارستان‌های استان قزوین نیز اجرایی شده و تخت‌های بیشتری برای خدمات دهی بیماران کرونایی اختصاص پیدا کرده است.

این مقام مسئول عنوان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه هفت نفر از هم وطنان ما در اثر ابتلا به کرونا در استان فوت شدند که یکی از این افراد مریم شرف خواه از همکاران پرستار و خانواده بزرگ سلامت استان قزوین بود.

گفتنی است؛ مریم شرف خواه از پرستاران بیمارستان‌های کوثر و مهرگان قزوین با 46 سال سن و با 21 سال خدمت یکی از مدافعان سلامت کوشای استان قزوین بود که بر اثر ابتلاء به ویروس کرونا درگذشت.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان