۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین کمک یک میلیارد تومانی خیرین در رزمایش کمک مومنانه
کد خبر: ۳۴۵۳۶۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۷/۲۰ ساعت: ۱۱:۲۲ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه شهرستان البرز خبرداد

کمک یک میلیارد تومانی خیرین در رزمایش کمک مومنانه

فرمانده سپاه شهرستان البرز از کمک یک میلیارد تومانی خیرین این شهرستان در راستای اجرای رزمایش کمک مومنانه خبر داد.

کمک یک میلیارد تومانی خیرین در رزمایش کمک مومنانه

محمداسماعیل طاهرخانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در دومین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی که بازه سوم آن در دهه پایانی صفر است، سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز به همت خیرین بزرگوار توانسته سه هزار بسته معیشتی به ارزش تقریبی هرکدام ۲۵۰ هزار تومان آماده کند.

وی افزود: همچنین ۱۵ هزار پرس غذای گرم، هشت میلیون هزینه کمک درمان، ۲۰ قلم لوازم خانگی، ۵۲۰ بسته لوازم التحریر، ۳۰۰ کیلو گوشت گرم و ۱۵ سری جهیزیه به ارزش ۱۳۵ میلیون تومان که جمع همه موارد حدود یک میلیارد تومان است؛ تهیه شده که امیدواریم تا پایان ماه صفر به دست نیازمندان برسد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز با اشاره به اهمیت موضوع ولایت بیان کرد: تنها نعمتی که روز قیامت مورد خطاب جدی خداوند است، این است که می‌فرماید من نعمت ولایت و محبت اهل‌بیت پیامبر را به‌شما دادم، برای حفظ آن چه کردید؟ امروز برای اعلام ولایتمداری خود، باید از اربعین دست برنداریم.

وی عنوان کرد: درست است که شرایط کرونا پیش آمده اما باید به باطن ماجرا نگاه کرد؛ اگر بی قرار نشویم، اگر در این اربعین بی‌تاب نشویم، معلوم می‌شود کار ما ایراد دارد و از اینکه این توفیق را از دست داده‌ایم، باید خود را مقصر بدانیم.

این مقام مسئول در پایان عنوان کرد: بر اساس احادیث، علامت مؤمن این است که مشتاق زیارت قبر اباعبدالله‌ الحسین(ع) است. اربعین امسال به دلیل شرایط حاکم بر جهان، بسیار متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار شد، اما عشق به امام حسین(ع) در هیچ شرایطی تعطیل نمی‌شود بلکه این عشق هر ثانیه در قلوب مسلمانان و آزادی خواهان عالم، پرحرارت‌تر می‌شود.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان