۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین ۱۹ دستگاه تبلت به دانش‌آموزان نیازمند در تاکستان اهدا شد
کد خبر: ۳۴۵۳۳۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۷/۱۹ ساعت: ۱۲:۱۶ ↗ لینک کوتاه

رئیس کمیته امداد تاکستان:

۱۹ دستگاه تبلت به دانش‌آموزان نیازمند در تاکستان اهدا شد

رئیس کمیته امداد تاکستان گفت: در ادامه برنامه شور عاطفه‌ها که در سال جاری با شعار "همدل می‌شویم برای مهربانی در مهر" برگزار شد، تعدادی ازخیران در تاکستان ۱۹ دستگاه تبلت به دانش‌آموزان نیازمند اهدا کردند.

۱۹ دستگاه تبلت به دانش‌آموزان نیازمند در تاکستان اهدا شد

علی محمدرضایی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در برنامه جشن عاطفه‌ها که در سال جاری به دلیل مصادف بودن با ایام عزاداری حسینی با عنوان "شور عاطفه‌ها" برگزار شد، کمک‌های مختلفی به دانش‌آموزان نیازمند اهدا شد.

وی ادامه داد: در این راستا با گروه‌های جهادی، بسیج، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، آموزش و پرورش و حامیان و سایر خیران تعامل صورت گرفت که بیش از ۶۸ میلیون تومان به تعداد ۲۱۵ بسته لوازم التحریر و نوشت افزار تهیه و میان نیازمندان توزیع شد.

رئیس کمیته امداد تاکستان تصریح کرد: همچنین با همکاری و مساعدت حامیان اکرام ایتام و محسنین ۱۲ دستگاه تبلت به مبلغ بیش از ۴۳ میلیون تومان تهیه و میان فرزندان معنوی آنان توزیع شد.

وی افزود: با کمک چند تن دیگر از حامیان هفت دستگاه تبلت به ارزش ۲۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان برای فرزندان تحت حمایت خود خریداری شد که ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان آن از سوی حامیان برای خرید این تبلت‌ها، اهدا شد.

محمدرضایی عنوان کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) آمادگی دارد تا کمک‌های مردمی را برابر با نیت خیران و نیکوکاران به دست نیازمندان برساند و عموم مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود به هر مبلغی از طریق مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد یا مراکز نیکوکاری اهدا کنند؛ همچنین کد مهربانی # ۰۲۸۶*۸۸۷۷* برای کمک به نیازمندان اختصاص یافته که امکان انتخاب نوع مصرف کمک اهدایی بر اساس نیّت اهداکننده وجود دارد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان