۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین آلایندگی و نقص ترمز، بیشترین علل مردودی خودروها در قزوین است
کد خبر: ۳۴۵۳۳۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۷/۱۹ ساعت: ۱۱:۵۲ ↗ لینک کوتاه

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین:

آلایندگی و نقص ترمز، بیشترین علل مردودی خودروها در قزوین است

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین، آلایندگی مونو اکسید کربن و نقص ترمز را بیشترین علل مردودی در مرکز معاینه فنی خودرو شهید رجایی شهرداری اعلام کرد.

آلایندگی و نقص ترمز، بیشترین علل مردودی خودروها در قزوین است

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ شیما زرآبادی‌پور امروز(شنبه) در جریان بازدید از مرکز معاینه فنی با اشاره به مراجعه روزانه 100 دستگاه خودرو به مرکز معاینه فنی خودرو شهید رجایی شهرداری قزوین اظهار کرد: در هفت ماه نخست سال جاری 12 هزار و 365 دستگاه خودرو در این مرکز پذیرش و از این تعداد یک‌هزار و 860 دستگاه خودرو مردود شدند.

وی با اشاره به افزایش پنج درصدی مراجعه به مرکز شهید رجایی در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزود: در هفت ماه نخست سال گذشته تعداد خودروهای پذیرش شده در این مرکز 11 هزار و 804 دستگاه و تعداد خودروهای مردودی دو هزار و 27 دستگاه بود.

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ بیشترین علل مردودی خودروهای پذیرش شده را آلایندگی مونو اکسید کربن و نقص ترمز عنوان و بر ضرورت توجه رانندگان به سلامت خودرو و رفع عیب به هنگام تاکید کرد.

وی بیان کرد: سال گذشته یک‌هزار دستگاه تاکسی برای معاینه فنی در این مرکز پذیرش شده که 458 دستگاه از آنها مردود شدند.

زرآبادی‌پورهمچنین از مرکز شهید رجایی به عنوان تنها مرکز پذیرنده خودروهای دیزل نیمه‌سنگین زیر سه تن در استان یاد کرد و گفت: از ابتدای سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا، سامانه نوبت‌دهی آنلاین مرکز شهید رجایی راه‌اندازی شده است که شهروندان می‌توانند از این طریق برای انجام معاینه فنی خودروی خود اقدام کنند.
پایان پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان