۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین بیمارستان ۱۰۰۰تختخوابی استان قزوین بزودی کلنگ‌زنی می‌شود
کد خبر: ۳۴۵۳۹۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۷/۲۱ ساعت: ۱۵:۱۰ ↗ لینک کوتاه

معاون عمرانی استاندار:

بیمارستان ۱۰۰۰تختخوابی استان قزوین بزودی کلنگ‌زنی می‌شود

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: امیدوار هستیم که اگر مرحله نهایی مزایده تمام شود، بتوانیم تا یک ماه دیگر کلنگ احداث بیمارستان هزار تختخوابی قزوین را بر زمین بزنیم.

بیمارستان ۱۰۰۰تختخوابی استان قزوین بزودی کلنگ‌زنی می‌شود
علی فرخزاد در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با اشاره به احداث بیمارستان هزار تختخوابی در قزوین اظهار کرد: این بیمارستان با رویکرد توریسم درمانی پیش بینی شده و در سال 96 زمین آن در اختیار بانک پاسارگاد قرار گرفت که باتوجه به مشکلات قانونی که در راستای واگذاری این زمین به بانک بود، روندی طی شد و مجوز از هیئت دولت اخذ شد.

وی افزود: قرار است این زمین توسط دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین و از طریق مزایده واگذار شود و با اعلام آمادگی که بانک پاسارگاد برای احداث این بیمارستان داشت نیز مشکلاتی در برگزاری مزایده و واگذاری ایجاد شده بود که در جلسه‌ای با حضور استاندار این مشکلات بررسی و راهکارهای خوبی برای آن پیدا شد.

معاون عمرانی استاندار قزوین در ادامه گفت: امیدوار هستیم که اگر مرحله نهایی مزایده تمام شود، بتوانیم تا یک ماه دیگر کلنگ احداث بیمارستان هزار تختخوابی قزوین را بر زمین بزنیم؛ باتوجه به برآوردی که شده نزدیک به سه هزار میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده که کاملا توسط بخش خصوصی یعنی بانک پاسارگاد سرمایه گذاری خواهد شد.

ساخت بیمارستان با رویکرد توریسم درمانی است

این مقام مسئول با بیان اینکه قطعا تحولی را در بخش گردشگری و اشتغال در سطح استان خواهیم داشت، ابراز کرد: در لایحه بودجه سال 99 پیش‌بینی شده اراضی که در مالکیت دولت اقرار دارد از طریق مزایده واگذار و از اعتبارات حاصل از آن برای پروژه‌های عمرانی استفاده شود.

وی ادامه داد: برای مزایده زمین بیمارستان هزار تختخوابی قزوین نیز مجوزهایی نیاز بود که از هیئت دولت اخذ شده بود و فقط یک مرحله برای تغییر کاربری این زمین درخواست شده بود که در جلسه بررسی کریدم و راهکارهای مورد نیاز آن هم بررسی و ارائه شد که مشکل برگزاری مزایده را بتوانیم به زودی حل کنیم.

فرخزاد تصریح کرد: رویکرد این بیمارستان توریسم درمانی و خصوصی است؛ باتوجه به اینکه ما نقاط گردشگری بسیاری در سطح استان داریم نیز بیمارستان هزار تختخوابی می‌تواند مکمل خیلی از فضاهای گردشگری در سطح استان باشد و رونقی در این بخش ایجاد کند.

معاون عمرانی استاندار قزوین تاکید کرد: 45 هزار متر مربع فضای اقامتی و هتلینگ برای بیمارستان پیش بینی شده که می‌تواند در بخش گردشگری خدمات بسیاری ارائه کند و مکان بیمارستان در شمالی‌ترین نقطه استان و در شمال دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) و شمال پروژه چشمه نور است و تمام بخش‌های مختلف درمانی برای آن پیش بینی شده است.

انتهای پیام/ 1300

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان