۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین از آمدن پر سرو صدا و رفتن بی سرو صدای روزبه تا خواسته‌های مسئولین استانی از استاندار جدید
کد خبر: ۱۱۵۵۸۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۷ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

گنجینه‌ای از داغ‌ترین اخبار استان در هفته‌ای که گذشت؛

از آمدن پر سرو صدا و رفتن بی سرو صدای روزبه تا خواسته‌های مسئولین استانی از استاندار جدید

هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

از آمدن پر سرو صدا و رفتن بی سرو صدای روزبه تا خواسته‌های مسئولین استانی از استاندار جدید
گنجینه صبح قزوین ، مجموعه ای از اخبار هفته گذشته پایگاه خبری-تحلیلی صبح قزوین است که هر هفته روزهای شنبه تقدیم حضور می‌گردد.
با کلیک بر روی تیتر اخبار میتوانید خبر کامل را مطالعه کنید.



همه مسئولان استاندار جدید را یاری کنند/ اجرای برجام باید با در نظر گرفتن الزامات 9 گانه رهبری صورت گیرد

همه مسئولان استاندار جدید را یاری کنند/ اجرای برجام باید با در نظر گرفتن الزامات 9 گانه رهبری صورت گیرد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، اجرای الزامات 9 گانه مقام معظم رهبری در بخش هسته ای را مورد تاکید مسوولان نظام دانست و گفت: انجام این نقطه نظرها تنها برای کاهش خطاها است.



کسب مقام ششم توسط مردان تکواندوکار قزوینی

قزوین با 31 امتیاز، هم امتیاز استان زنجان و تنها به دلیل رنگ مدال به مقام ششم این رقابت‌ها رسید.



5 هزار بسیجی قزوین، شکوه ایستادگی را به نمایش گذاشتند

صبح امروز تجمع بزرگ بسیجیان استان با حضور 5 هزار نفری بسیجیان قزوین برگزار شد.



امروزکودکان از آسیب‌های شوم ماهواره در امان نیستند

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: امروز مرزها شکسته و دشمن وارد حریم خانواده شده است به طوری که حتی کودکان نیز از آسیب‌های شوم آن در امان نیستند.



بسیجی زنده زنده می‌سوزد

آتش که به سرش رسید، گفت: «خدایا! دیگه طاقت ندارم، دیگه نمی‌تونم، دارم تموم می‌کنم. لااله الا الله، لا اله الا الله. خدایا! خودت شاهد باش. خودت شهادت بده آخ نگفتم».



حمام حاج میرحسن قدیمی‌ترین حمام دوران قاجار

کارشناس میراث فرهنگی گفت: با توجه به اسناد موجود حمام حاج میرحسن قدیمی‌ترین حمام قاجاری قزوین و از معدود حمام‌هایی است که از آسیب‌های ناشی از نوسازی‌ها و خیابان‌کشی‌های دوره پهلوی در امان مانده است.



تکواندوکاران قزوینی صاحب دو گردن آویز برنز شدند

محمد اصلانی در وزن 54 و امیرحسین محمدخانلو در وزن 63 کیلوگرم در سی‌وهفتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور مردان، جام سفیر کره جنوبی به مدال برنز دست پیدا کردند.



"کیمیا" یک سریال دخترانه

کیمیای این شب‌های شبکه 2 سیما دختری است که هول و هراس آن روزهای انقلاب ایران را با ذات نا آرام خویش به تصویر می‌کشد و شب‌های سخت زمستانی حکومت شاهنشاهی را تحمل می‌کند.



بسیج ظرفیت حل مشکلات اقتصادی کشور را دارد

نماینده ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: بسیج ظرفیت بزرگی است که اگر مسئولین به آن توجه کنند، قطعا نقش بی‌بدیل مانند دفاع مقدس ایفا خواهد کرد.



عده‌ای با هویت نامعلوم فضاسازی نمایشگاه محرم را تخریب کرده‌اند

فعال فرهنگی دانشگاه آزاد قزوین درباره علت عدم برگزاری نمایشگاه محرم در این دانشگاه ابراز کرد: فرد یا افرادی با هویت نامعلوم، فضاسازی نمایشگاه محرم را تخریب کرده‌اند.



آلودگی‌های بصری، مخل آرامش روانی جامعه

در تمام دنیا مکانی خاص برای تبلیغات وجود دارد اما در شهر و کشور ما آثار تبلیغات روی تیر چراغ برق، دیوار و حتی صندوق پست و موتور برق هم دیده می‌شود.



نیاز امروز کشور حضور در سنگر تولید و سرمایه‌گذاری است

استاندار قزوین گفت: نیاز امروز کشور حضور فعال و همه جانبه تولیدکنندگان، کارآفرینان و اندیشمندان در سنگر تولید ملی و سرمایه‌گذاری است.



مردم از روی ناچاری خودروهای ایرانی می‌خرند/ آینده صنعت در ایران به دلیل حمایتی بودن، به نتیجه نخواهد رسید

استاد دانشگاه آزاد قزوین تصریح کرد: آینده صنعت در ایران به دلیل حمایتی بودن، به نتیجه نخواهد رسید مگر اینکه حمایت‌ها برداشته و تکنولوژی و رقابت جای آن را بگیرد.



احداث نیروگاه خورشیدی 50 واتی در قزوین

سرپرست پارک علم و فناوری قزوین خبر داد: نیرگاه 50 واتی خورشیدی با سرپرستی پارک فناوری قزوین، به زودی در استان احداث می‌شود.



معاینه 20 هزار کودک از ابتدای اجرای طرح تنبلی چشم تاکنون/ سن طلايي درمان تنبلي چشم زیر 6 سالگي است

معاون پیشگیری بهزیستی استان قزوین از معاینه 20 هزار کودک در طرح تنبلی چشم از ابتدای اجرای طرح تاکنون خبر داد و گفت: طرح تنبلی چشم برای کودکان 3 تا 6 سال در حال اجرا است و تا پايان آذر ماه ادامه دارد.



امیررضا شه‌روش بسکتبالیست قزوینی به دومین کمپ جهانی بسکتبال دعوت شد

فدراسیون جهانی بسکتبال (FIBA) از "امیررضا شه‌روش" بازیکن تیم بسکتبال جوانان ایران برای شرکت در دومین کمپ جهانی بسکتبال دعوت به عمل آورد.



پدیده «احساس تکلیف» از ماجراجویی تا فرصت طلبی

نشستن نشان کاندیداتوری بر دوش، بجز مدارک لازم برای عده‌ای، گویا اولویت دست به نقدتری دارد که می‌شود عامل پیشی گرفتن و طولانی شدن صف ثبت نام کنندگان... «پدیده احساس تکلیف»



پارک علم و فناوری قزوین پرچمدار شرکت‌های دانش بنیان انرژی های نو

با توجه به ظرفیت و توانایی پارک علم وفناوری قزوین، این پارک می‌تواند در حوزه انرژی‌های نو پرچمدار سایر شرکت‌های دانش بنیان کشور باشد.



شاه‌بیت تحقق اقتصاد مقاومتی تکیه بر توانمندی‌های داخلی است

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان قزوین گفت: شاه‌بیت تحقق اقتصاد مقاومتی که در منویات مقام معظم رهبری به آن اشاره شده، تکیه بر توانمندی‌های داخلی است.



بارندگی‌های اخیر نیم قرن تشنگی دشت قزوین را رفع نمی‌کند

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای قزوین گفت: بارش‌های اخیر نمی‌تواند مشکل کم آبی دشت قزوین را چندان حل کند چراکه نزدیک به نیم قرن به شکلی غیر اصولی از منابع آبی دشت قزوین بهره‌برداری شده است.



تشکیل کمپین حمایت از تولیدات داخلی/ نمایشگاه تولیدات و ابتکارات بسیجیان در زمینه اقتصاد مقاومتی برگزار شود

رئیس دفتر رسیدگی و نظارت شورای نگهبان استان قزوین گفت: با تشکیل کمپین حمایت از تولیدات داخلی، همتی برای تحریم خرید کالاهای مشابهی که در داخل تولید اما از کشورهای دیگر وارد می‌شوند، صورت گیرد.



روشنگری اولویت اصلی و رسالت مهم بسیجیان است

نماینده ولی فقیه در استان گفت: روشنگری اولویت اصلی و رسالت بسیج و بسیجیان است و باید با روشنگری و بصیرت در جامعه تهدیدات و تطمیع‌ها استکبار جهانی را خنثی کنند.



برگزاری 383 كميسيون معافیت از سربازی در حوزه معاونت توانبخشي استان قزوین

پزشک معتمد کمیسیون‌های معافیت از سربازی بهزیستی استان قزوین از برگزاری 383 كميسيون معافیت از سربازی در حوزه معاونت توانبخشي استان از سال گذشته تاکنون خبر داد.



"شاهزاده روم" نقطه قوت حوزه انیمیشن سازی ایران است/ قزوین ظرفیت تبدیل‌شدن به پایگاه انیمیشن سازی کشور را دارد

انیمیشن ساز قزوینی با بیان اینکه قزوین ظرفیت تبدیل‌شدن به پایگاه انیمیشن سازی کشور را دارد، گفت:"شاهزاده روم" نقطه قوت و شروعی برای ایجاد تحول در حوزه انیمیشن است.



مدیران نالایق عامل اصلی عقب ماندگی تولید ثروت در کشور/ سیاسی‌کاری در فضای علمی بی‌معناست

در میزگرد بررسی نقش نخبگان در اقتصاد مقاومتی مطرح شد که امروز مدیریت منابع انسانی، امکاناتی و مالی ما مشکل دارد و با حضور مدیر خوب و جابجایی مدیر بی کفایت یا ناکارآمد این مشکل حل می‌شود.



روزبه پرسرو صدا آمد، اما بی سرو صدا رفت!/ صندلی وزیر کشور خالی ماند

عدم حضور وزیر کشور و جای خالی مرتضی روزبه، استاندار پیشین قزوین از حواشی پررنگ مراسم تودیع و معارفه استاندار قزوین در روز گذشته بود.



استان را باید باتکیه بر بخش خصوصی و بدون وابستگی به بودجه نفتی مدیریت کرد

استاندار قزوین گفت: باید با تکیه بر بخش خصوصی و بدون وابستگی به بودجه نفتی این استان را مدیریت کرد و نباید فعالیت‌های اقتصادی به حوزه دولتی محدود شود.



استاندار جدید زمینه پویایی حوزه اقتصادی را فراهم کند/ مدیریت روزبه با عقلانیت و اعتدال همراه بود

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین با بیان اینکه مدیریت روزبه با عقلانیت و اعتدال همراه بود، گفت: انتظار ما این است با توجه به فضای پسابرجام استاندار جدید زمینه پویایی حوزه اقتصادی را فراهم کند.



استاندار جدید مانع موج سواری قدرت‌طلبان در استان شود

نماینده ولی فقیه در استان گفت: از استاندار جدید این انتظار را داریم زمینه توسعه قزوین را با وجود نیروهای و امکانات فراوان فراهم کند و مانع موج سواری قدرت طلبان شود.



بیشترین شکایات پزشکی مربوط به جراحی‌های زیبایی است/ دو درصد جراحی‌های استان مختص جراحی زیبایی است

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: کل اعمال جراحی انجام شده در سال گذشته، 87 هزار نفر بوده که میانگین اعمال جراحی زیبایی در قیاس با سایر اعمال در حدود 2 درصد است.



قانون تعیین میزان و نوع کشت محصولات کشاورزی وجود ندارد

مدیر آب و خاک و امور فنی و مهندسی جهاد کشاورزی گفت: در حال حاضر قانونی در خصوص تعیین میزان و نوع کشت محصولات کشاورزی متناسب با شرایط اقلیمی هر استان در کشور وجود ندارد.



اختصاص بودجه 13 میلیارد ریالی جهت تقویت اقتصاد مقاومتی

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن (ع)در نشست خبری ابراز کرد: 13 میلیارد ریال برای توسعه عرصه‌های اقتصاد مقاومتی در حوزه سپاه ناحیه امام حسن (ع)تخصیص یافته است.



توسعه متوازن فضاهای فرهنگی از رئوس اصلی سیاست‌های شورای شهر قزوین است

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: توسعه متوازن فضاهای فرهنگی در سطح شهر، یکی از رئوس اصلی سیاست‌های شورای شهر قزوین است.



دکتر همتی متناسب با ظرفیت‌های برجسته قزوین برای استانداری انتخاب شده است

قائم مقام وزیر کشور گفت: دولت برای پیشرفت امور در قزوین و توسعه و تسریع برنامه‌های دولت در این استان تصمیم به جایگزینی آقای همتی گرفت، وی متناسب با ظرفیت‌های برجسته قزوین برای استانداری انتخاب شده است.



ارتقاء ﺟﺎﻳﮕﺎﻩ اﺳﺘﺎﻥ قزوین در کنکور سراسری سال تحصیلی 94

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین از ارتقاء ﺟﺎﻳﮕﺎﻩ اﺳﺘﺎﻥ قزوین در کنکور سراسری سال تحصیلی 94 خبر داد.



حمایت از اختراعات نخبگان جوان در استان ضعیف است/ 3 اختراع ثبت شده دارم

مخترع جوان قزوینی با بیان اینکه 3 اختراع ثبت شده دارم، گفت: حمایت از اختراعات نخبگان جوان در استان ضعیف است و اعتمادی به روند بررسی اختراعات ندارم.



مراسم تودیع و معارفه استاندار قزوین

مراسم تودیع و معارفه استاندار قزوین با حضور مسئولان وزارت کشور برگزار می‌شود.



چرا هر شیعه منتظر باید حداقل یکبار در مراسم پیاده‌روی اربعین شرکت کند؟

زیارت محبوب اگرچه همواره ارزشمند است اما ارزش آن زمانی افزون می‌شود که پس از گذر از سختی‌ها حاصل شود.

انتهای پیام/9003





دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان