۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین عده‌ای با هویت نامعلوم فضاسازی نمایشگاه محرم را تخریب کرده‌اند
کد خبر: ۱۱۵۵۲۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۴ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

فعال فرهنگی دانشگاه آزاد قزوین:

عده‌ای با هویت نامعلوم فضاسازی نمایشگاه محرم را تخریب کرده‌اند

فعال فرهنگی دانشگاه آزاد قزوین درباره علت عدم برگزاری نمایشگاه محرم در این دانشگاه ابراز کرد: فرد یا افرادی با هویت نامعلوم، فضاسازی نمایشگاه محرم را تخریب کرده‌اند.

عده‌ای با هویت نامعلوم فضاسازی نمایشگاه محرم را تخریب کرده‌اند
به گزارش خبرنگار دانشگاه  صبح قزوین ، چندی پیش یکی از سایت‌های خبری استان، خبری مبنی بر بی‌توجهی مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی قزوین نسبت به برگزاری نمایشگاهی دانشجویی برای ایام محرم صفر، منتشر کرد.
طی این خبر بلاتکلیف ماندن وضعیت نمایشگاه دانشجویی، ناشی از بی توجهی و سهل انگاری مسئولین دانشگاه آزاد اعلام و این موضوع سبب دلخوری و بغض دانشجویان و اساتید مومن و متعهد، تلقی شده بود.
خبرنگار دانشگاه صبح قزوین ، طی مصاحبه با یکی از دانشجویان دست‌اندرکار این نمایشگاه_که از تمام جزئیات کاری این نمایشگاه فرهنگی اطلاع دارد_ پیگیر صحت و سقم این موضوع شده است.
این دانشجو اظهار کرد: قرار بود این نمایشگاه با محوریت بازسازی حوادث کربلا، در ماه محرم برگزار شود اما از آنجایی که بخشی از فضاسازی نمایشگاه باید با کاهگل ساخته می‌شد، با سرد شدن هوا و بارش باران، در فضاسازی به مشکل برخوردیم.
وی افزود: تصمیم گرفته شد که تا مساعد شدن شرایط آب و هوا، کار نمایشگاه را متوقف کنیم و با تهیه گونی، بخشی از مشکل سقف نمایشگاه را حل کنیم.


این دانشجو ابراز کرد: چند روز پیش وقتی به فضای نیمه تمام نمایشگاه سرکشی کردیم، متوجه شدیم فرد یا افرادی، بخش‌های مهمی از فضاسازی را که با یونولیت ساخته شده بود، تخریب کرده‌اند اما هنوز نتوانسته‌ایم این افراد را شناسایی کنیم.
وی تاکید کرد: این نمایشگاه یک کار کاملا دانشجویی بود که جمعی از فعالین فرهنگی دانشگاه آزاد با خلوص نیت و با همکاری معاونت فرهنگی این دانشگاه، اقدام به انجام آن کردند.
این دانشجو با گلایه از حرف‌های نقل شده در رسانه‌ها، خاطر نشان کرد: این‌که برخی رسانه‌ها این اتفاقات را به شکل دیگری جلوه می‌دهند یا صرفا به نقل بخشی از اتفاقات می‌پردازند، تفاوتی با دروغگویی ندارد.
وی اعلام کرد: معاونت فرهنگی و مسئولین دانشگاه آزاد همچنان در حال پیگیری برگزاری این نمایشگاه هستند و مخالفتی از طرف مسئولان دانشگاه برای برگزاری نمایشگاه وجود ندارد.
این فعال فرهنگی دانشگاه آزاد یادآور شد: با توجه به اینکه زمان زیادی به پایان ماه صفر باقی نمانده‌ و متاسفانه بخش زیادی از فضاسازی_که برای ساخت آن حدود دو ماه وقت صرف شده بود_ از بین رفته است، برگزاری یا عدم برگزاری نمایشگاه همچنان نامعلوم است.
انتهای پیام/7006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان