۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین اختصاص بودجه ۱۳ میلیارد ریالی جهت تقویت اقتصاد مقاومتی
کد خبر: ۱۱۵۳۸۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۳۰ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین خبر داد

اختصاص بودجه ۱۳ میلیارد ریالی جهت تقویت اقتصاد مقاومتی

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن (ع)در نشست خبری ابراز کرد: ۱۳ میلیارد ریال برای توسعه عرصه‌های اقتصاد مقاومتی در حوزه سپاه ناحیه امام حسن (ع)تخصیص یافته است.

اختصاص بودجه ۱۳ میلیارد ریالی جهت تقویت اقتصاد مقاومتی
به گزارش خبرنگار سیاسی  صبح قزوین ، ظهر امروز به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج نشست خبری فرمانده سپاه ناحیه امام حسن (ع) در سالن جلسات فرماندهی این ناحیه برگزار شد.
عباس کاظمی درباره برنامه‌های متنوع این هفته ابراز کرد: برنامه‌های این هفته بخش‌های ختلف شامل اردوهای جهادی، فعالیت‌های فرهنگی، اقتصاد مقاومتی همراه با نمایشگاه این حوزه، بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی، برگزاری یادواره شهدا و بسیاری امور دیگر برگزار می‌شود.
وی افزود: از برجسته ترین برنامه‌های این هفته اردوهای نیروهای بسیجی است که در فصل‌های مختلف برگزار می‌شود و در حال حاضر 13 گروه جهادی در شهرستان قزوین فعال است.
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن (ع) گفت: اقتصاد مقاومتی یکی از حوزه‌های مورد توجه بسیج است و علاوه بر آموزش، برای معرفی دستاوردهای این حوزه و ارائه آن‌ها به جامعه نیز اقداماتی انجام شده است.
این مسئول خبر داد: مقرر شده در سال جاری، 13 میلیارد ریال برای توسعه عرصه‌های اقتصاد مقاومتی در شهرستان قزوین و حوزه سپاه ناحیه امام حسن (ع) اختصاص یابد که تاکنون 50 درصد از برنامه اجرایی آن محقق شده است.
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین عنوان کرد: تا پایان سال جاری عموم افرادی که علاقه به دریافت این اعتبارات و راه‌اندازی عرصه‌های اقتصاد مقاومتی را داشته باشند، می‌توانند با مراجعه به سپاه ناحیه امام حسن (ع) برای دریافت این مهم اقدام کنند.
وی درباره حلقه‌های صالحین ابراز کرد: در حال حاضر بیش از 700 حلقه صالحین در محلات و اقشار بسیج سپاه ناحیه امام حسن (ع) حضور دارند که برنامه‌های مورد نظر آن‌ها زمینه ارتقای فرهنگی، بصیرتی و اعتقادی فراهم می‌کند و افراد حاضر در حلقه‌های صالحین به صورت یک شبکه جامع با یکدیگر در ارتباط هستند.
کاظمی در ادامه بیان کرد: برگزاری رزمایش نیروهای بسیجی در قالب گردان‌های الی بیت‌المقدس، امام علی (ع)، امام حسین (ع) و کوثر نمونه‌ای از برنامه‌های بسیج در راستای برنامه‌های دفاعی و نظامی است.
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین خاطر نشان کرد: گسترش تفکر و فرهنگ بسیجی، موجب توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و اقتصادی جامعه و بهبود آگاهی‌های سیاسی و اجتماعی قشرهای مردمی می‌شود.
انتهای پیام/7006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان