۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین ۵ هزار بسیجی قزوین، شکوه ایستادگی را به نمایش گذاشتند
کد خبر: ۱۱۵۵۶۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۵ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

صبح امروز،

۵ هزار بسیجی قزوین، شکوه ایستادگی را به نمایش گذاشتند

صبح امروز تجمع بزرگ بسیجیان استان با حضور ۵ هزار نفری بسیجیان قزوین برگزار شد.

۵ هزار بسیجی قزوین، شکوه ایستادگی را به نمایش گذاشتند
به گزارش خبرنگار سیاسی  صبح قزوین ، همایش "شکوه ایستادگی" بسیجیان شهر قزوین امروز با حضور امام جمعه قزوین، استاندار قزوین، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، فرمانده سپاه صاحب الامر(عج)، فرمانده قرارگاه لشگر ۱۶ زرهی، رئیس کل دادگستری استان و مدیران دستگاه‌های اجرایی در محل مسجدالنبی قزوین برگزار شد.
در این مراسم حجت الاسلام عابدینی ابراز کرد: بسیج گنجینه‌ای ارزشمند در دفاع از ارزش‌ها است و تفکر بسیجی به معنای برپایی عدالت در جامعه و منتظر بودن برای تحقق حکومت عدل الهی است که زمینه آن با عدل و انصاف فراهم می‌شود.
وی افزود: ائمه معصومین(ع) و پیامبران ما هم به نوعی بسیجی واقعی بودند و قیام در راه حق را به ما آموختند و بسیجیان باید در این مسیر حرکت کنند.


امام جمعه قزوین خاطر نشان کرد: بسیجی به معنای خیزش دینی در اقصی نقاط عالم برای زمینه سازی ظهور امام زمان (عج) است و این خیل عظیم ده‌ها میلیون نفری که عازم کربلا هستند، لشگر بسیجی هستند.
حجت الاسلام عابدینی بیان کرد: در عصر ما نیز امام راحل بزرگترین بسیجی بود که با اندیشه‌های بلند خود با تاسیس این نهاد انقلابی و مردمی و با دوراندیشی، نیرویی را شکل داد تا امروز بتواند کشور را در فراز و نشیب ها به سلامت به سرمنزل مقصود برساند.
وی اظهارداشت: درخت بالنده بسیج هر روز شکوفاتر از دیروز به راه پر افتخار خود ادامه می‌دهد و هر روز با شاخ و برگ بیشتری شکوفا شده تا در مسیر صیانت از نظام اسلامی مستحکم حرکت می‌کند.

همچنین عباس کاظمی، فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) قزوین در این مراسم اظهار کرد: مقام معظم رهبری روز گذشته در جمع فرماندهان فرمودند بسیج یک گنج بی‌انتها است و امروز سالروز تولد این گنج بزرگ را در این ایام نورانی که منتهی به اربعین است، بزرگ و گرامی می‌داریم.
وی افزود: پیام روشن بسیج این است که می‌توان با دست خالی در برابر استکبار و زورگویان جهان ایستاد و پیروز شد و توطئه ها را یکی پس از دیگری خنثی کرد.
کاظمی عنوان کرد: بسیج به عنوان چشم بینای ملت، میدان‌دار انقلاب و سد محکمی در عرصه‌های مختلف نفوذ است، نفوذ فرهنگی، اقتصادی و هر نفوذی که عزت مسلمین و دنیای اسلام را مورد خدشه قرار دهد.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) اعلام کرد: امروز بسیج در عرصه‌های مختلف با حضور هوشیارانه و در مسیر منویات رهبری با همه وجود از حریم و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و انقلاب دفاع خواهد کرد.


وی تأکید کرد: پیام بسیج امروز، ایستادگی در برابر مصادیق اساسی نفوذ یعنی کمرنگ کردن استکبارستیزی و دشمنی با آمریکا است ولی ملت ما توانست از سخت‌ترین گردنه‌ها عبور کرده، دوران هشت سال دفاع مقدس را پشت سر گذارد و در برابر تحریم‌های ظالمانه ایستادگی کند و این موارد ناشی از روحیه استکبارستیزی است.
کاظمی خاطر نشان کرد: کوچکترین عقب نشینی در برابر استکبار از مسئولان پذیرفتنی نیست و اگر کسانی بخواهند سرمایه ارزشمند نظام را نادیده بگیرند با جواب دندان شکن ملت بسیجی روبرو خواهند شد.
در این همایش که در مسجد النبی قزوین برگزار شد، بیش از 5 هزار نفربسیجی از اقشار و پایگاه‌های مختلف حضور داشتند.
انتهای پیام/7006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان