۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین همه مسئولان استاندار جدید را یاری کنند/ اجرای برجام باید با در نظر گرفتن الزامات ۹ گانه رهبری صورت گیرد
کد خبر: ۱۱۵۵۸۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۶ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین:

همه مسئولان استاندار جدید را یاری کنند/ اجرای برجام باید با در نظر گرفتن الزامات ۹ گانه رهبری صورت گیرد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، اجرای الزامات ۹ گانه مقام معظم رهبری در بخش هسته ای را مورد تاکید مسوولان نظام دانست و گفت: انجام این نقطه نظرها تنها برای کاهش خطاها است.

همه مسئولان استاندار جدید را یاری کنند/ اجرای برجام باید با در نظر گرفتن الزامات ۹ گانه رهبری صورت گیرد
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به سخنان برخی از مسوولان آمریکایی که این روزها ادعا دارند ما ایران را به امضای برجام ملزم نکرده ایم، اظهار کرد: مقام معظم رهبری از ابتدا پیش بینی کرده بودند که هیچگاه نباید به قول و قرارهای آمریکاییها اعتماد کرد، در صورتی که آنان اصرار بر دستکاری در تاسیسات آب سنگین اراک را دارند ضرورت اجرای برجام با رعایت الزام های 9 گانه ایشان باید مورد نظر قرار گیرد.

وی در ادامه با اشاره به تغییرات اخیر صورت گرفته در بخش مدیریتی استان قزوین، افزود: استاندار سابق در حیطه مسوولیت کلان استانی خود یک بار در زمان استان شدن قزوین به عنوان نماینده ارشد دولت و یک بار نیز در دولت یازدهم به مدت دو سال این مسوولیت را پذیرفتند تا دوران خدمتشان به پایان رسید.

وی با اشاره به اینکه هر عزل و نصبی که استاندار سابق در دوران مسوولیت خود انجام دادند در واقع ذخیره آخرتشان قرار گرفت، تاکید کرد: استاندار جدید که سال آخر دکترای مدیریت اقتصاد را می گذرانند، فردی متدین و مومنی هستند و تاکنون نیز هرچه از ایشان شنیده ایم مثبت و خوب بوده است.

امام جمعه قزوین ادامه داد: همه مسوولان استان باید ضمن همراهی با استاندار جدید در مبارزه با فتنه گران، بصیرت بخشی و معرفی نفوذ فردی و جمعی دشمنان، وی را در حوزه مدیریت هوشمندانه، رفع بیکاری و فقر در استان یاری کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در ادامه به دیدار رییس جمهوری روسیه با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: بسیاری از دیدار سران کشورهای جهان به صورت مخفیانه صورت می گیرد در حالی که دیدار آقای پوتین پس از انجام تشریفات رسمی در فرودگاه از سوی رییس جمهوری قدرتمند یک کشور اسلامی، وی را مستقیم برای ملاقات با مقام معظم رهبری هدایت کرده و ایشان نیز در این دیدار به رسم یادبود یک جلد قرآن کریم به رهبری هدیه می نمایند.

وی با اشاره به شهادت سفیر سابق ایران در لبنان که در پی حادثه منا روی داد، یادآور شد: سعودی ها در ابتدا منکر ورود شهید رکن آبادی به عربستان شده بودند اما در نهایت با کشف جسد ایشان که در مراسم براعت از مشرکین نیز یکی از سخنرانان این مراسم بودند، پی می بریم که شاید آنها در ترور وی دست داشته اند.

امام جمعه قزوین به امحا یک هزار و 700 تن سیب زمینی در استان فارس هم اشاره کرد و گفت: متاسفانه این عمل در حالی انجام شد که مسوولان این محصول را به ازای هر کیلوگرم از کشاورزان چهار هزار ریال خریداری کرده و با صرف هزینه های زیادی نیز آن را مورد امحا قرار دادند.

وی ادامه داد: سیب زمینی از محصولاتی است که قابل تبدیل شدن به بسیاری از مواد غذایی را دارد و در حالی که امکان توزیع آن در بین نیازمندان هم بود اما با بی تدبیری برخی از مسوولان این محصول برای ثبات قیمت، مورد نابودی قرار می گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین از ریاست جمهوری خواست تا برای جلوگیری از وقوع چنین اتفاقاتی، این موضوع را مورد پیگیری دقیق خود قرار دهند.

انتهای پیام /

منبع: ایرنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان