۲۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۱ سه شنبه

صبح قزوین درخواست امام جمعه قزوین از حجت الاسلام ناطق نوری و پلاسکوهای شهرستان البرز
کد خبر: ۲۲۷۹۹۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۹ ساعت: ۱۳:۶ ↗ لینک کوتاه

گنجینه‌ای از داغ‌ترین اخبار استان در هفته‌ گذشته؛

درخواست امام جمعه قزوین از حجت الاسلام ناطق نوری و پلاسکوهای شهرستان البرز

هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

درخواست امام جمعه قزوین از حجت الاسلام ناطق نوری و پلاسکوهای شهرستان البرز
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، گنجینه صبح قزوین ، مجموعه ای از اخبار هفته گذشته پایگاه خبری-تحلیلی صبح قزوین است که هر هفته روزهای شنبه تقدیم حضور می‌گردد.
با کلیک بر روی تیتر اخبار میتوانید خبر کامل را مطالعه کنید


حساب مدیران انقلابی استان از منفعت طلبان سیاست باز جداست/ جشن‌های دهه فجر باشکوه هر چه بیشتر برگزار شود

امام‌جمعه قزوین گفت: افرادی که از فرصت‌های ایمانی در جهت منافع خود سوء استفاده می‌کنند در پیشگاه خدای متعال روسیاه هستند. کسی که این‌گونه رفتار می‌کند به مردم، انقلاب و نظام خیانت می‌کند اما همه مدیران ما این‌گونه نیستند و حساب مدیران انقلابی ما از منفعت‌طلبان سیاست‌باز در استان جداست.


اشتغال مهمترین مشکل جوانان در کشور است/ پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی قزوین سال 96 تکمیل می‌شود
وزیر ورزش و جوانان در دیدار با اعضای هیئت‌های ورزشی و سمن‌های قزوین ابراز کرد: با ارزیابی‌هایی که توسط وزارت ورزش و جوانان صورت گرفت، عمده ترین مشکلات جوانان در حوزه اشتغال، مسکن، ازدواج، تحصیل و پر کردن اوقات فراغت است.


درخواست امام جمعه قزوین از حجت الاسلام ناطق نوری چه بود؟
آیت الله عابدینی ضمن انتقاد از وجود باندهای اقتصادی در فضای سیاسی استان خطاب به حجت السلام ناطق نوری بیان کرد: نمی دانم چقدر می توانید کاری در این زمینه انجام دهید اما مسائل را به مقام رهبری منتقل کنید.


ایجاد ۱۵ هزار شغل پس از برجام در استان قزوین!/ سازمان اطلاعات غارتگران بیت‌المال را شناسایی کند
استاندار قزوین در جلسه شورای اداری با حضور حجت الاسلام ناطق نوری مدعی شد: در استان قزوین پس از برجام ۱۵ هزار شغل ایجاد شده و در کنار ۴ هزار نفر تعدیل نیرو مشکلات دیگری هم وجود داشت که اگر برجام نبود باید شاهد بیکاری ۵۰ هزار نفر می‌شدیم.


سایه سنگین رکود بر سر شرکت‌های صنعتی/ نجومی بگیران می‌توانند ۱۰ماه بدون حقوق زندگی کنند؟
کارگران شرکت کنتورسازی و رسانور همچنان با گذشت چندین ماه و علی رغم کشمش‌های فراوان و وعده‌های مسوولین در پیچ و خم عدم دریافت حقوق خود سردرگم مانده‌اند.


اختصاص بالاترین آمار به قاچاق پوشاک در تعزیرات قزوین
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین بیان کرد: بیشتر پرونده‌های رسیدگی شده در زمینه قاچاق در تعزیرات استان در حوزه پوشاک است و در این زمینه برخوردهای خوبی صورت گرفته است.


حوادث رانندگی در قزوين 2 کشته بر جای گذاشت
رئيس پليس راه استان از وقوع دو حادثه رانندگی و کشته شدن دو نفر در سوانح رانندگی خبر داد.


بافت فرسوده عامل نشست زمین در منطقه مولوی قزوین شد+تصاویر
طی روزهای گذشته شاهد نشست زمین در منطقه مولوی قزوین در یکی از محلات خیابان شهید انصاری و کوچه حکیما در پشت تاکسیرانی قزوین بودیم که عامل اصلی آن بافت فرسوده در شهر قزوین بود.


قزوین 450 هکتار بافت فرسوده دارد/ وجود 17 نقطه قابل اشتعال سریع در بافت مرکزی شهر
رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر قزوین از وجود 450 هکتار بافت فرسوده در شهر خبر داد و گفت: در شهر قزوین 17 نقطه قابل اشتعال سریع در بافت مرکزی شهر داریم که انبارهای مواد سریع‌الاشتعال هستند و ما بارها این موضوع را اعلام کردیم.


قُبح دریافت رشوه در سازمان‌ها از بین رفته است
عضو کمیسیون قضایی مجلس عنوان کرد: در گذشته دریافت رشوه به عنوان یک فرهنگ بد تلقی می‌شد، اما متاسفانه امروزه به عنوان یک فرهنگ نیک جا افتاده و قُبح دریافت رشوه در سازمان‌ها از بین رفته است.


برخی مسئولان بحران دشت قزوین را جدی نگرفته‌اند
مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین عنوان کرد: مشکل دشت قزوین جدی است و معضل اصلی ما عدم باور این بحران زیست محیطی است و همین مسئله دلیل نبود فعالیت و هماهنگی لازم بین مدیران و مردم است.


بافت فرسوده بازار قزوین نگران کننده است/ استان قزوین جزو 4 آتش‌نشانی برتر کشور
مدیرعامل سازمان آتش نشانی قزوین با بیان اینکه نگران بافت فرسوده بازار قزوین تاکید کرد: اخطارهای لازم، به صاحبان بافت‌های فرسوده داده شده است و سازمان آتش نشانی از طریق مقام‌های قضایی به صورت جدی، مطالبات مردم را در مورد ایمنی شهر پیگیری خواهیم کرد.


دستگاه قضا جایگاه رابطه و دور زدن قانون نیست
دادستان قزوین بیان کرد: باید در این چارچوب باید کار کرد و سیاست ریاست محترم قوه قضاییه از اول انتصابشان تا به حال نیز همین بوده و به کلیه همکاران نیز تاکید کرده اند که فقط در همین محدوده و چارچوب و قانون بایستی کار و عمل کنند و نه بدنبال رابطه و نه دور زدن قانون باشند.


مهرگان، مسکن مهر و کمپرسورسازی، پلاسکوهای شهرستان البرز هستند
باید گفت که آموزش، پیشگیری و آمادگی مقابله با حوادث، خرید تجهیزات مناسب و ضروری مقابله با حوادث، نوسازی بافت فرسوده، حمایت مادی و معنوی حادثه دیدگان حق مسلم مردم شهرما نیز هست.


201 نفر از مددجویان ندامتگاه‌های استان قزوین آزاد شدند
در سال جاری در تعامل با مراجع قضایی و کمیته امداد امام خمینی(ره) تعداد 201 نفر از مددجویان از ندامتگاه‌های استان آزاد شده اند.


بارها گفتیم وضعیت آسانسورها نامطلوب است/ ساختمان‌های تجاری گواهینامه سالیانه استاندارد را دریافت نکرده‌اند
مدیرکل استاندارد استان قزوین با بیان اینکه وضعیت آسانسورهای استان نامطلوب است، گفت: بسیاری از امکان و ادارات دولتی سال گذشته نتوانستند تأییدیه ایمنی را برای آسانسورهای خود اخذ کنند.


اسامی نشریات صادرکننده فاکتورهای نجومی قزوین را نمی‌توانم اعلام کنم
رییس خانه مطبوعات استان عنوان کرد: هدف ما برقراری توزیع عادلانه در حوزه آگهی‌های دولتی است و ما از طریق اداره ثبت افرادی که رشوه گرفته بودند شناسایی کردیم؛ اما اسامی صادرکنندگان فاکتورهای نجومی نشریات قزوین را نمی‌توانم اعلام کنم.


انهدام باند سارقان اماکن خصوصی در قزوين
جانشين فرمانده انتظامی استان از انهدام باند سارقان اماکن خصوصی و کشف 25 فقره سرقت از باغ ويلا ها در قزوين خبر داد.


حمایت مسئولان از تولیدکنندگان کافی نیست/ از ويزيتوري به کار توليد رسيدم
كارآفرين قزويني عنوان کرد: مسئولين بايد از توليدكنندگان و توليد ملي حمایت کنند تا كشور ايران هميشه بتواند روي پاي خود بايستد و وابستگی خود را نسبت به کشورهای دیگر کاهش دهد.


افزایش 153 درصدی جرائم اینترنتی در استان
رئیس پلیس فتا استان قزوین عنوان کرد: در 9 ماه سال جاری 153 درصد افزایش جرائم اینترنتی را شاهد بودیم که اکثر آنها مزاحمت‌های اینترنتی است.


سلامت مردم زیر تیغ آلودگی کارخانه سیمان و نیروگاه شهیدرجایی/ باغستان‌ها در معرض فراموشی قرار دارند
نیروگاه شهید رجایی نیز به عنوان دومین منبع آلودگی مهم شهرستان آبیک است که مسئولان استان قزوین اعتقاد دارند که آلایندگی این نیروگاه باید به صورت کشوری حل شود و رفع مشکلات آن از اختیار استان خارج است.


طی پنج سال اخیر طلاق در ایران 2.5 برابر شده است
کارشناس خانواده صداوسیما عنوان کرد: طی پنج سال اخیر ایران جزو کشورهایی در دنیاست که بالاترین شیب طلاق را داشته، یعنی از 89 تا 94 طلاق در ایران 2.5 برابر شده است.


کاهش تورم به تنهایی توان حل مشکلات اقتصادی را ندارد
وزیر ارتباطات در تاکستان عنوان کرد: تورمی که مردم امروز با آن زندگی می‌کنند یک تورم پایین و یک رقمی است؛ ما در دولت خوب می دانیم که تورم به تنهایی نمی تواند مشکل کشور را حل نماید و باید تورم همراه با رونق اقتصادی باشد.


نرخ بیکاری در استان ۱۱٫۶ درصد است
معاون امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: نرخ بیکاری استان ۱۱٫۶ درصد با نرخ مشارکت ۴۰ درصد است که حدود ۱٫۱ درصد پایین‌تر از نرخ متوسط کشوری می‌باشد.


انتهای پیام/9003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان