۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین حوادث رانندگی در قزوين ۲ کشته بر جای گذاشت
کد خبر: ۲۲۷۵۶۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۶ ساعت: ۱۲:۲۲ ↗ لینک کوتاه

رئیس پلیس راه استان قزوین:

حوادث رانندگی در قزوين ۲ کشته بر جای گذاشت

رئيس پليس راه استان از وقوع دو حادثه رانندگی و کشته شدن دو نفر در سوانح رانندگی خبر داد.

حوادث رانندگی در قزوين ۲ کشته بر جای گذاشت
سرهنگ نصراله بيگلری، رئیس پلیس راه استان قزوین در مصاحبه با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین درباره حوادث رانندگی استان، اظهار کرد: ماموران پليس راه پس از کسب خبر تصادف از مرکز فوريت‌های پليسی 110 مبنی بر وقوع يک فقره تصادف در آزاد راه "قزوين_ زنجان" نرسيده به شيداصفهان با سرعت به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: با حضور ماموران در محل سانحه مشخص شد سه دستگاه خودرو پژو پارس، وانت نيسان و کاميونت ايسوزو با یکدیگر برخورد کرده‌اند، که بر اثر اين سانحه راننده کاميونت ايسوزبه علت شدت ضربه وارده شده در دم فوت کرد.
رئيس پليس راه استان ابراز کرد: علت اين حادثه از سوی کارشناسان پليس راه، عدم توجه راننده پژو پارس نسبت به وانت نيسان، عدم توجه به جلو راننده ايسوزو نسبت به وانت نيسان به ميزان 50 درصد و نقض ماده 4 ايمني راه‌ها از جانب راننده وانت نيسان نسبت به ايسوزو به ميزان 50 درصد اعلام شد.
سرهنگ بيگلری همچنین عنوان کرد: تصادف ديگری در جاده قديم رشت، سر پيچ مرگ به وقوع پيوست که ماموران پليس راه پس از اطلاع، سريعاا به محل حادثه اعزام شدند و مشخص شد يک دستگاه تريلی با يک دستگاه پرايد برخورد کرده که بر اثر اين سانحه راننده پرايد در دم فوت شد.
رئيس پليس راه استان اعلام کرد: علت اين حادثه نیز از سوی کارشناسان پليس راه ، بی احتياطی از جانب راننده پرايد به علت تخطی از سرعت مطمئنه در سر پيچ نسبت به تريلی اعلام شد.
سرهنگ بيگلری در پايان به همه شهروندان توصيه کرد: در هنگام رانندگی سرعت مطمئنه را رعايت و از هرگونه سرعت و سبقت غيرمجاز، استفاده از تلفن همراه درحين رانندگی، انحرافات ناگهانی و رانندگی درحالت خستگی و خواب آلودگی خودداری کنند تا ديگر شاهد چنين حوادث ناگواری نباشيم.
انتهای پیام/7006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان