۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین ایجاد ۱۵ هزار شغل پس از برجام در استان قزوین!/ سازمان اطلاعات غارتگران بیت‌المال را شناسایی کند
کد خبر: ۲۲۷۷۱۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۷ ساعت: ۱۴:۲ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین در جلسه شورای اداری مدعی شد:

ایجاد ۱۵ هزار شغل پس از برجام در استان قزوین!/ سازمان اطلاعات غارتگران بیت‌المال را شناسایی کند

استاندار قزوین در جلسه شورای اداری با حضور حجت الاسلام ناطق نوری مدعی شد: در استان قزوین پس از برجام ۱۵ هزار شغل ایجاد شده و در کنار ۴ هزار نفر تعدیل نیرو مشکلات دیگری هم وجود داشت که اگر برجام نبود باید شاهد بیکاری ۵۰ هزار نفر می‌شدیم.

ایجاد ۱۵ هزار شغل پس از برجام  در استان قزوین!/ سازمان اطلاعات غارتگران بیت‌المال را شناسایی کند
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ فریدون همتی، استاندار قزوین ظهر امروز(پنج شنبه) در نشست اداری استان قزوین با حضور ‌حجت الاسلام ناطق نوری رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار کرد: مقام معظم رهبری بعد از رحلت امام خمینی(ره) ناخدای کشتی انقلاب شدند و با طلابت مسیر انقلاب را دنبال می‌کنند.

وی با اشاره به جریانات و گروه‌های مختلف سیاسی در انقلاب بیان کرد: در استان قزوین به همه افکار، گروه‌ها، تشکلات و جریاناتی که در داخل نظام به جمهوری اسلامی، رهبری و ارکان آن را باور دارد قابل احترام و حمایت هستند.

استاندار قزوین در ادامه با اشاره به موقعیت جغرافیایی و سیاسی استان قزوین اضافه کرد: در استان به دلیل موقعیت ویژه سیاسی و اجتماعی با همه گروه‌ها تعامل و همکاری داریم.

همتی با اشاره به سخنان نماینده ولی فقیه در قزوین مبنی بر وجود باندهای اقتصادی در فضای سیاسی تصریح کرد: از سوی امام جمعه قزوین مبنی بر وجود باندهای اقتصادی و غارتگر بیت المال مطرح شد از دستگاه قضایی و سازمان اطلاعات تقاضا داریم هر باند اقتصادی در استان هست را بررسی و شناسایی کرده و به مردم معرفی کنند.

وی بیان کرد: دولت با استفاده از سیاست نرمش قهرمانانه با مذاکرات با کشورهای بزرگ جهان توانست از حقوق مردم دفاع کند و نظر جهان را به ایران تغییر دهد.
 

این مسئول اضافه کرد: دولت هم تصمیم دارد از حقوق بیت المال صیانت و حفاظت کند و اگر خطایی دیده شود برخورد می‌کند و در این مسیر با کسی تعارف ندارد.

همتی در پایان عنوان کرد: در استان قزوین پس از برجام ۱۵ هزار شغل ایجاد شده و در کنار ۴ هزار نفر تعدیل نیرو مشکلات دیگری هم وجود داشت که اگر برجام نبود باید شاهد بیکاری ۵۰ هزار نفر می‌شدیم که بحران برای استان محسوب می‌شد.
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان