۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین اختصاص بالاترین آمار به قاچاق پوشاک در تعزیرات قزوین
کد خبر: ۲۲۷۵۶۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۶ ساعت: ۱۲:۵۲ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اعلام کرد:

اختصاص بالاترین آمار به قاچاق پوشاک در تعزیرات قزوین

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین بیان کرد: بیشتر پرونده‌های رسیدگی شده در زمینه قاچاق در تعزیرات استان در حوزه پوشاک است و در این زمینه برخوردهای خوبی صورت گرفته است.

اختصاص بالاترین آمار به قاچاق پوشاک در تعزیرات قزوین
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ با توجه به ایام پایانی سال و نزدیک شدن به عید نوروز جلسه اتحادیه صنف پوشاک با حضور بیش از پانصد نفر از اعضا این صنف و مسئولان مرتبط استانی عصر روز گذشته(سه شنبه) در سالن اجتماعات مسجد محمد رسول الله قزوین برگزار شد.

در این جلسه مسئولانی از اتاق اصناف، سازمان صنعت و معدن و تجارت، نیروی انتظامی و مدیر کل تعزیرات حکومتی استان حضور داشتند.

در این نشست مدیرکل تعزیرات حکومتی با تسلیت جانباختگان حادثه ساختمان پلاسکو از متصدیان واحدهای صنفی حاضر در جلسه خواست، رعایت حقوق مصرف کننده را در اولویت کاری خود قرار دهند و با رعایت قوانین صنفی از هر گونه سوءاستفاده برخی صنوف متخلف جلو گیری کنند.

احمدی در این جلسه افزود: اصناف به عنوان یارو یاور نظام در اغلب عرضه‌های انقلاب و نظام حضور داشته اند؛ لذا لازم است با توجه به اینکه به ایام پایان سال و شب عید نزدیک می‌شویم و با توجه به این که قدرت خرید مردم در یک سطح قرار ندارد رعایت حال ضعفا را در این ایام داشته باشیم.

وی ادامه داد: از انجایی که یکی از مراحل الگوبرداری رفتاری و فرهنگسازی جامعه از حوزه پوشاک شروع می‌شود، لازم است فعالان این حوزه از الگوها و مدل‌های ایرانی اسلامی استفاده کنند تا شاهد اشاعه سبک‌های بیگانه نباشیم و به طبع آن از انحراف کشیدن جوانان در این حوزه جلوگیری کنیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی اذعان کرد: بیشتر پرونده‌های رسیدگی شده در زمینه قاچاق در تعزیرات استان در حوزه پوشاک است و در این زمینه برخوردهای خوبی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: از آنجا که کالای قاچاق لطمه‌های سنگینی به حوزه اقتصاد و اشتغال کشور وارد می‌کند ضروریست در این زمینه نیز واحدهای صنفی پوشاک به سمت کالاهای ایرانی رفته و با عرضه کالای با کیفیت عرضه را بر قاچاقچیان پوشاک تنگ کنند.

وی در ادامه یادآور شد: تعزیرات حکومتی نه در مقابل بلکه در کنار اصناف خوش انصاف قرار گرفته و در جهت برخورد با اندک متخلفانی که رعایت حقوق مردم را نمی‌کنند، کوتاه نخواهد آمد.

این مسئول در پایان اظهار امیدواری کرد: قزوین باید به عنوان یکی از شهرهای الگو برای کشور در زمینه رعایت حقوق مصرف کننده و عرضه کننده پوشاک اسلامی مطرح باشد.

در پایان جلسه مسئولان سازمان صنعت معدن و تجارت با اشاره به همدلی و همراهی بسیار خوب تعزیرات در 2 سال اخیر از اقدامات بجا و به موقع تعزیرات قدردانی و تشکر کرد.

گفتنی است؛ اداره کل تعزیرات حکومتی قزوین علاوه به رتبه برتر کشور در ارزیابی عملکرد سالانه در 2 سال اخیر در زمینه رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع نیزبه عنوان دستگاه برتر استان معرفی شده است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان