۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین حساب مدیران انقلابی استان از منفعت طلبان سیاست باز جداست/ جشن‌های دهه فجر باشکوه هر چه بیشتر برگزار شود
کد خبر: ۲۲۷۸۱۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۸ ساعت: ۱۵:۱۶ ↗ لینک کوتاه

امام‌جمعه قزوین :

حساب مدیران انقلابی استان از منفعت طلبان سیاست باز جداست/ جشن‌های دهه فجر باشکوه هر چه بیشتر برگزار شود

امام‌جمعه قزوین گفت: افرادی که از فرصت‌های ایمانی در جهت منافع خود سوء استفاده می‌کنند در پیشگاه خدای متعال روسیاه هستند. کسی که این‌گونه رفتار می‌کند به مردم، انقلاب و نظام خیانت می‌کند اما همه مدیران ما این‌گونه نیستند و حساب مدیران انقلابی ما از منفعت‌طلبان سیاست‌باز در استان جداست.

حساب مدیران انقلابی استان از منفعت طلبان سیاست باز جداست/ جشن‌های دهه فجر باشکوه هر چه بیشتر برگزار شود
به گزارش خبرنگار سیاسی  صبح قزوین ، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهر قزوین اظهار کرد: حادثه آتش‌سوزی در ساختمان پلاسکوی تهران عبرت‌های زیادی برای همه ما داشت.

وی در ادامه افزود: یک نکته درباره آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو، آمادگی نهادها و سازمان‌‌های دولتی و مردمی برای امدادرسانی در این حادثه بود که توانمندی ارکان مختلف نظام به نمایش گذاشته شد که این عملکرد مورد پسند دشمنان ما نبود؛ حتی منافقان داخلی تمایلی نداشتند حضور و امدارسانی و درایت مردم و مدیران ما را ببینند.

خطیب جمعه قزوین اذعان کرد: عمق و عظمت حادثه پلاسکو به حدی بود که توانمندی مردم و مدیران به خوبی دیده شد؛ البته جانفشانی و ایثارگری آتش‌نشانان به خوبی قابل توجه بود که به رسالت ایمانی خود عمل کرده و جان خود را فدای زندگی مردم کردند.

وی ادامه داد: نکته دیگر در حادثه ساختمان پلاسکو نمایش وحدت و یکپارچگی همه نیروهای ولایتمدار در صحنه بود و در نهایت همه مردم فداکاری‌های آن‌ها را قدر نهاده و برای شهدای آتش‌نشان بزرگداشت برگزار کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین ابراز کرد: در این حادثه معرفت و صبوری خانواده‌های شهدا و مصدومان ساختمان آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو قابل تقدیر است؛ این عزیزان شبیه خانواده‌های شهدا و ایثارگران در دوران دفاع مقدس عمل کردند و همه باید قدردان صبوری و فداکاری آن‌ها باشیم.

وی حادثه فرو ریختن ساختمان پلاسکوی تهران را هشداری برای همه استان‌های کشور دانست و گفت: مدیران و مسئولان شهری باید به بررسی شرایط محیطی و وضعیت ساختمان‌های بلند مرتبه و بافت فرسوده شهر خود بپردازند؛ چرا که شهرها برای زلزله باید در شرایط آمادگی کامل باشند تا با کمترین خسارت مواجه شویم.

امام‌جمعه قزوین در ادامه به بحران بحرین اشاره و عنوان کرد: شرایط بحرین و مقاومت مردمی به رهبری «شیخ عیسی قاسم» از مسائل مهم در منطقه است. فضای امروز این کشور شبیه دوران مبارزات سال 57 مردم ایران است و از خدای متعال می‌خواهیم دست اشغالگرانی از جنس یهود و سعودی‌های وابسته به استکبار جهانی را از این کشور کوتاه کند.

وی افزود: این سلطه‌گران جهانی بحرین را تبدیل به زندانی کرده‌اند که تحت سیطره آن‌ها، کشتار مردم مظلوم یمن رقم می‌خورد و فاجعه بزرگی در سکوت خبری رسانه‌ای در حال وقوع است. گاهی ده‌ها تانک و جنگنده هوایی از سوی آمریکا و به نام سعودی‌ها به این کشور حمله می‌کنند و زندگی و خانه‌های مردم را بمباران کرده و تأسیسات زیربنایی را به نابودی می‌کشانند.

آیت‌الله عابدینی به سکوت مجامع بین‌المللی هم اشاره و با بیان این‌که این سکوت باعث تأسف است، تأکید کرد: مدعیان حقوق بشر چشم‌هایشان کور شده و رسانه‌هایشان برای رصد مظلومیت مردم یمن در سکوت خبری به سر می‌برد.

وی بیان کرد: امروز عوامل داخلی استکبار در کشورهای اسلامی به دنبال سوژه‌یابی برای حمایت از امریکا و سرکوب مؤمنان هستند.

آیت‌الله عابدینی یادآور شد: پیشرفت و بازسازی عراق و سوریه و پاکسازی این کشورها از حضور امریکایی‌ها و عوامل اجرایی داعش در حال انجام است که نشان دهنده این موضوع است که امروز علی‌رغم وحدت همه مستکبران جهان کشورهای اسلامی با پشتیبانی الهی و وحدت و همدلی مجاهدان و رزمندگان توانسته‌اند حضور دشمنان را در منطقه کمرنگ کنند.

وی در ادامه به آغاز دهه فجر اشاره کرد و گفت: بازگشت عزتمندانه و مقتدارانه امام راحل و فرار ذلیلانه شاه با کوله باری از خیانت و جنایت از مناسبت‌های بعدی این ایام است که باید گفت باطل رفت و حق آمد.
خطیب نمازجمعه شهر قزوین ادامه داد: در سال 57 ملت ایران برای حضور امام راحل لحظه شماری می‌کردند؛ زیرا حضور پر برکت امام (ره) به عنوان رهبر و مرجع تقلید مردم عامل پیوند دل‌ها و پیروزی انقلاب شد. پیروزی انقلاب اسلامی به همه ثابت کرد که هر کسی تقوای خدا را در پیش بگیرد خدای متعال برای او گشایش قرار می‌دهد؛ مثل کاری که خداوند در ایام پیروزی انقلاب برای امام خمینی (ره) رقم زد.

وی با بیان این‌که هرکس در مقابل اراده خدای متعال قرار بگیرد ذلیل خواهد شد، عنوان کرد: خداوند در پیروزی انقلاب اسلامی عزت مؤمنان و ذلت دشمنان را به جهانیان نشان داد.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین ادامه داد: در طول سال‌های بعد از پیروزی انقلاب مردم و مدیران دولتی نشان دادند که پای کار دین و انقلاب هستند و بدنه دولت ما در خدمت نظام و انقلاب است.

وی ادامه داد: دولت‌ها در دوره‌های مختلف جابجا می‌شوند اما بدنه مدیران به فکر پیشرفت و توسعه کشور و خدمت‌رسانی به مردم هستند، البته حساب منفعت‌طلبان از مدیران انقلابی جداست.

امام‌جمعه قزوین اذعان کرد: سیاست‌بازان باندباز در استان قزوین به دنبال منافع خود هستند و به جای رفع گرفتاری مردم، مشکل و گرفتاری ایجاد می‌کنند. افرادی که از فرصت‌های ایمانی در جهت منافع خود سوء استفاده می‌کنند در پیشگاه خدای متعال روسیاه هستند. کسی که این‌گونه رفتار می‌کند به مردم، انقلاب و نظام خیانت می‌کند اما همه مدیران ما این‌گونه نیستند و حساب مدیران انقلابی ما از منفعت‌طلبان سیاست‌باز در استان جداست.

وی در ادامه به اهمیت برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه فجر، اضافه کرد: اقشار مختلف مردم و مدیران دستگاه‌ها و متولیان امر در دهه فجر به میدان بیایند و با برگزاری با شکوه جشن‌های دهه فجر، نشاط و امیدواری به انقلاب و نظام را افزایش دهند.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان