۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین درخواست امام جمعه قزوین از حجت الاسلام ناطق نوری چه بود؟
کد خبر: ۲۲۷۷۲۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۷ ساعت: ۱۵:۱۵ ↗ لینک کوتاه

حاشیه‌های جلسه شورای اداری در استانداری قزوین؛

درخواست امام جمعه قزوین از حجت الاسلام ناطق نوری چه بود؟

آیت الله عابدینی ضمن انتقاد از وجود باندهای اقتصادی در فضای سیاسی استان خطاب به حجت السلام ناطق نوری بیان کرد: نمی دانم چقدر می توانید کاری در این زمینه انجام دهید اما مسائل را به مقام رهبری منتقل کنید.

درخواست امام جمعه قزوین از حجت الاسلام ناطق نوری چه بود؟
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، آیت الله مجید تلخابی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان ظهر امروز( پنج شنبه) در جلسه شورای اداری استان که با حضور حجت السلام ناطق نوری رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری در سالن جلسات استانداری برگزار شد، ضمن رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: آیت الله هاشمی رفسنجای مردی خدوم یاور امام خمینی(ره) و رهبری بودند که قبل از انقلاب و بعد از انقلاب زحماتی بسیاری کشیدند.
وی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در پیامی فرمودند که بدخواهان میخواستند زاویه و فاصله ایجاد کنند اما عشق و محبت آیت الله هاشمی رفسنجانی و تدبیر مقام معظم رهبری این علقه و محبت حفظ شد.
نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: طهارت در زندگی و سالم زندگی کردن موجب برکت و گشایش در کارها می شود و با عمل به اموزه‌های دینی سعادت نصیب افراد می‌شود
تلخابی در ادامه اضافه کرد: اگر مسائل دینی، رفتارهای اخلاقی و رعایت حلال و حرام و رفتارهای اخلاقی سرمش زندگی افراد قرار گیرد در دنیا و آخرت سعادتمند خواهیم بود. 
گفتنی است این مراسم با حاشیه هایی همراه بود؛ آیت الله عابدینی ضمن انتقاد از وجود باندهای اقتصادی در فضای سیاسی استان خطاب به حجت السلام ناطق نوری بیان کرد: نمی دانم چقدر می توانید کاری در این زمینه انجام دهید اما مسائل را به مقام رهبری منتقل کنید.
حجت الاسلام ناطق نوری نیز با اشاره به انتقادهای مطرح شده از سوی امام جمعه قزوین در خصوص رسیدگی به باندهای اقتصادی فعال شده در استان تصریح کرد: اختلافات با بگو مگوهای حل نمی شود و برای این موضوع از امام جمعه قزوین دعوت می کنم به دفتر ما به تهران بیایند تا در مورد این موضوع که اشاره داشتند صحبت کنیم ما طلبه ایم با زبان طلبگی با هم صحبت خواهیم کرد.
گفتنی است در این مراسم حجت السلام تاکندی، داود محمدی نماینده مردم قزوین البرز آبیک در مجلس شورای اسلامی، بهمن طاهرخانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی،حجت الاسلام صادقی نیارکی دادستان استان قزوین و دیگر مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی استان حضور داشتند.
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان