۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین حمایت مسئولان از تولیدکنندگان کافی نیست/ از ويزيتوري به کار توليد رسيدم
کد خبر: ۲۲۶۸۸۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۳ ساعت: ۹:۹ ↗ لینک کوتاه

كارآفرين قزويني:

حمایت مسئولان از تولیدکنندگان کافی نیست/ از ويزيتوري به کار توليد رسيدم

كارآفرين قزويني عنوان کرد: مسئولين بايد از توليدكنندگان و توليد ملي حمایت کنند تا كشور ايران هميشه بتواند روي پاي خود بايستد و وابستگی خود را نسبت به کشورهای دیگر کاهش دهد.

حمایت مسئولان از تولیدکنندگان کافی نیست/ از ويزيتوري به کار توليد رسيدم
عباس حبيبي یکی از کارآفرینان قزوینی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ درباره شرایط کار خود اظهار کرد: هجده ساله بودم كه براي توليدكنندگان و شركت‌ها ويزيتوري مي‌كردم، كاري سخت با درآمدي ناچيز؛ روزي از اين كار خسته شدم زيرا سختي كار براي ما بود و سودش براي ديگران.

وي در ادامه گفت: دست از كار كشيدم و بعد از مدتي به فكر بسته بندي چاي افتادم، با خانواده خود اين موضوع را درميان گذاشتم و آنها نيز با من موافق بودند. در سال 78 كارگاه خود را با تمامي مشكلات تاسيس كرديم و شروع به بسته بندي چاي در اندازه‌هاي مختلف كرديم.

اين كارآفرين جوان قزويني در ادامه بيان كرد: در اوايل كار خود نمي‌توانستيم مسئولين را راضی كنيم و خيلي از آنها به اين كار اهميت نمي‌دادند اما ما دلسرد نشديم و به كار خود ادامه داديم.

حبيبي اذعان کرد: در ابتداي كار خود با بدقولي‌هاي مكرر مشتريان و كلاهبرداري‌هايي كه از ما صورت گرفت بارها و بارها تا مرز ورشكستگي پيش رفتيم؛ اما عشق به توليد اجازه نداد دست از کار بکشیم.

وي گفت: هم اکنون مي‌توان گفت كه تمام مشكلات را پشت سر گذاشته ايم قدري راحت تر مي‌توانيم به توليد ادامه دهيم و طي پنج سال گذشته به بسته بندي چاي كيسه اي نيز روي آورديم كه اينكار نيز با مشكلاتي روبرو بودیم.

حبيبي بيان كرد: براي بسته بندي چاي كيسه اي بايد كشورهاي ديگر در ارتباط باشيم زيرا كه تمام مواد اوليه اين محصول وارداتي است و مشابه آن در كشور توليد نمي‌شود كه اين امر موجب به وجود آمدن برخي مشكلات است. 

وی در پايان گفت: مسئولين بايد از توليدكنندگان و توليد ملي حمایت کنند تا كشور ايران هميشه بتواند روي پاي خود بايستد و وابستگی خود را نسبت به کشورهای دیگر کاهش دهد.
انتهای پیام/2002
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان