۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین قُبح دریافت رشوه در سازمان‌ها از بین رفته است
کد خبر: ۲۲۷۴۱۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۵ ساعت: ۱۶:۱۲ ↗ لینک کوتاه

عضو کمیسیون قضایی مجلس:

قُبح دریافت رشوه در سازمان‌ها از بین رفته است

عضو کمیسیون قضایی مجلس عنوان کرد: در گذشته دریافت رشوه به عنوان یک فرهنگ بد تلقی می‌شد، اما متاسفانه امروزه به عنوان یک فرهنگ نیک جا افتاده و قُبح دریافت رشوه در سازمان‌ها از بین رفته است.

قُبح دریافت رشوه در سازمان‌ها از بین رفته است
به گزارش خبرنگاراجتماعی صبح قزوین ؛ بهمن طاهر خانی نماینده مردم تاکستان در مجلس ظهر امروز(سه شنبه) در همایش بحران آب که در سالن استانداری گفت: یکی از دلایل عدم توسعه و پیشرفت در برخی حوزه‌ها، ضعف مدیریتی سازمان‌هاست و بسیاری از مشکلات بحران آب بخاطر همین مسئله است.

این مسئول خاطرنشان کرد: متاسفانه مسائلی مانند حفرچاه غیر مجاز بر گردن مسئولین و مدیران استانی است و این مسئله به عموم مردم برنمی‌گردد. به عنوان مثال حفر چاه‌های غیر مجاز به عهده کشاورزان فقیر نمی‌باشد و 70 درصد این مشکلات به مدیران مربوط است.

وی ادامه داد: نه تنها استان قزوین بلکه کشورمان به دلیل مشکل بحران آب به سمت نابودی پیش می‌رود و باید افراد خاطی مجازات شوند و هرشخص به خاطر این مشکل باید عذاب وجدان بگیرد و ناراحت باشد.

نباید به مسئله بحران آب در استان قزوین نگاه جناحی شود
این نماینده مردم تاکستان افزود: هرکس نقش خود را در این مسئله می‌شناسد و کشاورزان مشکل بحران آب را به خوبی درک می‌کنند. نباید به مسئله بحران آب جناحی نگاه شود و همه افراد مخصوصا مدیران باید این زنگ خطر را جدی بگیرند و آینده کشور را فدای اهداف شخصی خود نکنند.

نماینده مردم تاکستان در مجلس بیان کرد: همانطور که گذشتگان این کشور ایران را میراث آیندگان می‌دانستند و آن را برای ما حفظ کرده اند، نمایندگان مردم نیز باید به این درک برسند و کشور را میراث آیندگان بدانند و در حفظ آن تلاش کنند.

وی از فرهنگ رشوه در سازمان‌ها گلایه کرد و گفت: در سال‌های 74 و 75 در جمع‌های دوستانه خود در مورد مسئله رشوه و فراگیر شدن آن بحث و پیش بینی می‌کردیم که قبح این فرهنگ غلط شکسته خواهد شد.

عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: در گذشته این مسئله به عنوان یک فرهنگ بد تلقی می‌شد، اما متاسفانه امروزه به عنوان یک فرهنگ نیک جا افتاده است.
انتهای پیام/2004

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان