۲۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۹ چهارشنبه

صبح قزوین اقدام تحسین‌برانگیز امام جمعه قزوین و کشف کلاهبرداری ۵میلیاردی
کد خبر: ۳۳۲۸۵۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۱ ساعت: ۱۱:۲۶ ↗ لینک کوتاه

گنجینه‌ای از داغ‌ترین اخبار قزوین در هفته‌‌ای که گذشت؛

اقدام تحسین‌برانگیز امام جمعه قزوین و کشف کلاهبرداری ۵میلیاردی

هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

اقدام تحسین‌برانگیز امام جمعه قزوین و کشف کلاهبرداری ۵میلیاردی
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ گنجینه صبح قزوین ، مجموعه‌ای از اخبار هفته گذشته پایگاه خبری-تحلیلی صبح قزوین است که اول هر هفته تقدیم حضور می‌شود.

با کلیک بر روی تیتر اخبار می‌توانید خبر کامل را مطالعه فرمایید:

توجه به جایگاه شب در متون دین از شب یلدا فرصت عظیم‌تری خواهد ساخت
امام جمعه قزوین در خطبه‌های نماز جمعه گفت: توجه به جایگاه شب در متون دین از شب یلدا فرصت عظیم‌تری خواهد ساخت.


اجرای طرح بازآفرینی در 270محله/ ۲۰۰هزار میلیاردتومان پروژه نیمه‌تمام در کشور وجود دارد 
وزیر راه و شهرسازی در قزوین گفت: ۲۰۰هزار میلیاردتومان پروژه نیمه تمام در کشور وجود دارد امیدواریم بتوانیم با تزریق اعتبارات کافی هر چه سریع‌تر این پروژه‌ها را به اتمام برسد.


فلسفه تشکیل جشن شب یلدا/ خاستگاه جشن‌ها و گردهمایی‌ها را از یاد برده ایم
نویسنده و مدرس دانشگاه گفت: متاسفانه ما انسان‌ها گاهی آنچنان از حقیقت دور گشته و مجازی شده‌ایم که خاستگاه این جشن‌ها و گردهمایی‌ها را از یاد برده ایم؛ لذا پیشنهاد می‌کنم در شب‌های این چنینی، حضور عزیزانمان را درک کنیم.


جزر و مد قیمت‌های شب یلدا در بازار قزوین+قیمت‌ها
باوجود گلایه‌های مردم از گرانی بازار از خریداران اقلام شب یلدا پر بود و حتی پسته ۱۷۸هزار تومانی و میوه‌های ۱۲/۵هزار تومانی مانع خرید مردم نشده بود.


زنان ناآگاه غرق در سراب اعتیاد/ دود سفیدی که روسیاهی ارمغانش بود
"ساحل امن" مکانی است که سکوت‌های بسیاری را با آغوش گرم و نوازش مادرانه‌اش در هم شکسته و اسیران گرفتار در بند موج‌های سخت زندگی را به سوی نجات و راستی فرا خوانده است.


کلاهبرداری ۵میلیاردی در قزوین کشف شد
جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین از کشف کلاهبرداری 5 میلیاردی و دستگیری 2 کلاهبردار در قزوین خبر داد.


استانداردسازی و رفع خطر وسایل گرمایشی مدارس مورد توجه قرار بگیرد
استاندار قزوین در نامه ای خطاب به مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان ضمن هشدار نسبت به تسریع در استاندارد سازی و رفع خطر از وسایل گرمایشی مدارس تاکید کرد.


نمایشگاهی که دیده نشد/ تبلیغات ضعیف علت عدم استقبال قزوینی‌ها
به دلیل پایین بودن سطح تبلیغات بازدیدکنندگان از نمایشگاه کم بود، این در حالی است که فضای نمایشگاه خوب بود و با توجه به تنوع عرضه کالا و خدمات امکان انتخاب بهتر و به صرفه‌تر برای متقاضیان وجود داشت.


هنر «زِنو نابین» آقای رئیس جمهور!
رئیس جمهور سرخه ای می‌داند؛ تورم وگرانی مانند اسب سرکش افسارپاره کرده و می‌تازد اما وی آن را لگام نمی‌زند و رامش نمی‌کند! رییس جمهور سرخه ای می‌داند؛ دلار دو نرخی پدر بازار را درآورده است اما جلویش را نمی‌گیرد!


دعوت 2 کبدی‌کار قزوینی به اردوی تیم ملی جوانان
احمد عسگری و علی میرزایی 2 کبدی کار شایسته و ارزنده استان به اردوی آمادگی تیم ملی کبدی جوانان کشورمان فراخوانده شدند.


علل ترس مسئولان از حضور در بین مردم چیست؟!
سوال جدی از مدیران استانی این است که چرا شما در بین مردم حاضر نمی‌شوید؟ چرا دیدارهای به ظاهر مردمی شما تنها در منطقه ای خاص و تکراری از قزوین و با حضور قشر خاصی برگزار می‌شود؟


تنها با شعار مشکلات حوزه صنعت حل نمی‌شود/ مدیران نگاه‌های شخصی و سیاسی را کنار بگذارند
رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: بخش عمده ای از مشکلات باید در میان دستگاه‌های متولی این امر حل و فصل شود و نباید نیازمند ورود دستگاه قضایی باشد.


حوزه و دانشگاه متحدانه سیلی محکمی به‌دشمن بزنند/ دانشگاه اسلامی نمی‌شود مگر با وحدت عمیق روحانی و دانشجو
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) گفت: دانشگاه اسلامی نمی‌شود مگر با وحدت عمیق و عملی حوزه و دانشگاه و روحانی و دانشجو که نیاز ضروری انقلابی است.


طرح توسعه حرم مطهر طفلان مسلم(س) آغاز شد
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین از آغاز طرح بازسازی حرم مطهر طفلان مسلم(س) از هفته آینده خبر داد.


نجات 205 مسافر گرفتار در برف و کولاک منطقه الموت
معاون امداد و نجات هلال احمر استان قزوین گفت: تیم‌های امداد و نجات مستقر در محورهای الموت غربی و شرقی 52 دستگاه خودروی گرفتار در برف ذو کولاک را رهاسازی کردند.


دست‌وپنچه نرم‌کردن"کاسپین" با مشکلات مالی/ فوتبال قزوین را دریابید
مشکلات مالی یکی از دلایل اصلی نتایج تیم فوتبال کاسپین است چراکه نسبت به سال‌های گذشته بودجه باشگاه کمتر شده و کادر فنی در راه رفع نقاط ضعف با دست خالی نمی‌تواند یارگیری کند.


علت اکثر تصادفات جاده بوئین‌زهرا وجود تقاطع غیراستاندارد است
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گفت: بسیاری از تصادفات در جاده بویین‌زهرا به دلیل وجود تقاطع غیراستاندارد است که مردم از این مسیر استفاده می‌کنند، زمانی که ما این تقاطعات را می‌بندیم با اعتراض مواجه می‌شویم.


تلاش هزارساله دشمن برای نابودی انقلاب ثمری ندارد/ قزوین باکمبود کرسی‌ تلاوت قرآن مواجه است
مدیر شبکه قرآن در قزوین گفت: دلیل اینکه قزوین با وجود برخورداری از استعدادهای فراوان هنوز نتوانسته به جایگاه حقیقی خود دست یابد، کمی کرسی تلاوت است.


چنارهای کهنسال منطقه الموت جزو آثار ملی به ثبت رسید
مدیرکل میراث فرهنگی استان قزوین گفت: دو درخت چنار کهنسال روستای جوینک از توابع بخش الموت غربی پس از بررسی در جلسه کمیته تخصصی ثبت میراث طبیعی در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسید.


آئین تجلیل از قاریان و حافظان قرآن‌کریم برگزار شد
آیین تجلیل از قاریان، حافظان و برگزیدگان درس‌هایی از قرآن کریم با حضور مسئولان استانی در آستان مقدس امامزاده حسین(ع) قزوین برگزار شد.


حجت الاسلام نبویان: برجام دانش هسته‌ای ایران را نابود کرد/ شکوری‌راد: برجام سایه جنگ را از سر ما برداشت!!
مناظره جنجالی برجام با حضور نبویان و شکوری راد در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد.


«بمب، یک عاشقانه» روایتی زیرپوستی علیه روحیه استکبارستیزی
فیلم بمب، یک عاشقانه در گروه سینمای ضد جنگ قرار می‌گیرد و با فضاسازی‌های نوستالژیک و طنازی مناسب، عقاید خاصی را دنبال می‌کند که دغدغه سیاسی نسل جوان امروز است. فیلم با افراط در شعار "مرگ برآمریکا" فیلمساز شکایت خود را نسبت به بخشی از فرهنگ انقلابی ایران نشان می‌دهد.


عدم اجرای توسعه کشاورزی و احیای دشت قزوین/ مصوبات سفر رهبری بر زمین مانده است!
انتظار این است استاندار قزوین، تبیین فرمایشات، منویات و مصوبات رهبرمعظم انقلاب و ابلاغ دستورات لازم و کاربردی و عملیاتی به دستگاه‌های ذیربط را بعنوان ره آورد این سفرشیرین و ماندگار به مردم قزوین هدیه کنند.


دستاوردهای سفر رهبری به قزوین، چراغی فراروی مدیران است
استاندار قزوین در پیامی با اشاره به سفر تاریخی مقام معظم رهبری به استان گفت: دستاوردهای سفر رهبری؛ چراغی فراروی مدیران است.


متعرضین به محیط‌بانان قزوینی به مراجع قضایی معرفی شدند
مدیرکل محیط زیست استان گفت: با توجه به شناسایی این افراد آنان به مراجع قضایی استان معرفی شده و با حمایت قاطع مقامات قضایی مراتب در حال پیگیری است.


آقایی بسکتبال قزوین در لیگ دسته اول کشور/ تیم‌داری امروز یک ضرورت است
فعالیت‌های ورزشی بعنوان یک عامل پیشگیری، علاوه بر جلوگیری از آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی، هزینه بسیار کمتری نسبت به درمان و بازگشت جوانان به جامعه دارد و مسئولین باید به ورزش در چند بُعد توجه ویژه ای داشته باشند.


اقدام تحسین‌برانگیز نماینده ولی فقیه در استان قزوین+تصاویر
اولین شخصی که تصویر حضور آیت‌الله عابدینی در بازارچه سپه قزوین را منتشر کرد یکی از شهروندان قزوینی به نام محمدحسین احمدی بود.


مردمی‌بودن جزو شاخصه‌های عکاس حرفه‌ای است/ از میان 7هزار اثر صاحب رتبه اول سوگواره"عبرات" شدم
عکاس قزوینی گفت: "مردمی بودن" را یکی از مهمترین شاخصه‌های یک عکاس خوب می‌داند و می‌گوید: اوج هنر یک عکاس اخلاق‌مداری است که بتواند در کنار ارائه کار حرفه ای، اخلاق حرفه ای را هم رعایت کند.


عملیات اجرایی گازرسانی به ۳۲ روستا در دهه فجر آغاز می‌شود
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در دهه فجر 7 روستای استان به شبکه سراسری گاز متصل خواهند شد و کلنگ زنی آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به 32 روستای دیگر نیز انجام خواهد شد.


پسماندها صنعتی غیرقانونی وارد سایت محمدآباد می‌شود
عضو شورای شهر قزوین گفت: تخلیه غیراصولی و غیر فنی پسماند صنعتی در سایت محمدآباد بسیار خطرناک و هشداری جدی است که اقدام به موقع مسئولین را می‌طلبد.


معلم پژوهنده، دانش‌آموز پژوهشگر تربیت می‌کند/ از عملیاتی‌کردن طرح‌های تحقیقاتی حمایت شود
پژوهشگر برتر آموزش‌وپرورش استان قزوین گفت: اگر معلم خود پژوهنده باشد و این نیاز را احساس کند که باید در زمینه رشته خود به روز بوده و مقالات روز دنیا را مطالعه کند؛ قطعا دانش‌آموز پژوهشگر نیز تربیت می‌کند.


انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان