۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین اقدام تحسین‌برانگیز نماینده ولی فقیه در استان قزوین+تصاویر
کد خبر: ۳۳۲۶۸۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۹/۲۴ ساعت: ۱۶:۳ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه‌ای که خبرساز شد؛

اقدام تحسین‌برانگیز نماینده ولی فقیه در استان قزوین+تصاویر

اولین شخصی که تصویر حضور آیت‌الله عابدینی در بازارچه سپه قزوین را منتشر کرد یکی از شهروندان قزوینی به نام محمدحسین احمدی بود.

اقدام تحسین‌برانگیز نماینده ولی فقیه در استان قزوین+تصاویر
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ پنج‌شنبه شب گذشته بود که انتشار تصویری از امام جمعه قزوین در فضای مجازی خبرساز شد.

اولین شخصی که تصویر حضور آیت‌الله عابدینی در بازارچه سپه قزوین را منتشر کرد یکی از شهروندان قزوینی به نام محمدحسین احمدی بود که در اینستاگرام خود نوشت: "دیشب که با برادرم سینا به بازار قزوین رفته بودیم برای خرید و بعد ساعتی حسابی از گذر در بازار دلمان داشت ضعف می‌رفت، سمت بازارچه سپه رفتیم تا بامیه بگیریم.

سر بازارچه با صحنه‌ای مواجه شدم که شیرینی بامیه‌ها زیر زبانم مضاعف شد، امام جمعه قزوین آیت‌الله عابدینی خودش برای خرید میان مردم آمده بود، همانجا هم ایستاده و خرید به دست و بدون خدم و حَشم صبورانه مورد سوال و درخواست تنی چند از همان مردم واقع شده بود، به سینا گفتم بایستد تا از دور عکس بگیرم، ما به داشتن چنین امام جمعه‌ای در شهرمان افتخار می‌کنیم."

انتشار این تصویر به همراه کپشن آن مورد استقبال بسیاری از کاربران فضای مجازی در اینستاگرام و توییتر قرار گرفت و بهانه‌ای شد برای بازنشر این عکس.

بسیاری از کاربران فضای مجازی با تقدیر از اقدام تحسین برانگیز امام جمعه قزوین و حضور وی در بازارچه قزوین و مطلع شدن از وضعیت زندگی مردم، گلایه خود را از عدم حضور مسئولان استانی در بین مردم و بی‌خبری از وضعیت معیشتی جامعه اعلام کردند.

امام جمعه‌ا‌ی که بدون تشریفات در میان مردم حضور می‌یابد
«آیت‌الله عابدینی» امام جمعه‌ی قزوین در بازار و در میان مردم حضور دارد، خرید می‌کند و مشکلات مردم را از نزدیک می‌بیند و در جهت حل آنها تلاش می‌کند.

در ادامه این گزارش تعدادی از حمایت‌های شهروندان از اقدام امام جمعه قزوین در اینستاگرام و توییتر را می‌بینید.



انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان