۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین نجات ۲۰۵ مسافر گرفتار در برف و کولاک منطقه الموت
کد خبر: ۳۳۲۷۵۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۹/۲۷ ساعت: ۹:۴۴ ↗ لینک کوتاه

معاون امداد و نجات هلال احمر استان قزوین خبرداد:

نجات ۲۰۵ مسافر گرفتار در برف و کولاک منطقه الموت

معاون امداد و نجات هلال احمر استان قزوین گفت: تیم‌های امداد و نجات مستقر در محورهای الموت غربی و شرقی ۵۲ دستگاه خودروی گرفتار در برف ذو کولاک را رهاسازی کردند.

 نجات ۲۰۵ مسافر گرفتار در برف و کولاک منطقه الموت
حکمت الله هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: از روز گذشته شاهد آغاز دور جدیدی از بارش‌ها به صورت برف و باران بودیم که هم اکنون برف در مناطق کوهستانی استان قزوین ادامه دارد.

وی افزود: روز گذشته در گردنه‌های قسطین لار و بهرام آباد 52 دستگاه خودرو در برف و کولاک گرفتار شده بودند که با کمک نیروهای امدادی مستقر در پایگاه امداد و نجات 205 سرنشین این خودروها امدادرسانی و خودروهای گرفتار نیز رهاسازی شدند.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان قزوین اذعان کرد: در 24 ساعت گذشته نیز در 2 مورد حادثه جاده ای در محورهای مواصلاتی استان، نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر خدمات رسانی داشته‌اند و در این حوادث 4 نفر به مراکز درمانی انتقال داده شده اند.

وی ابراز کرد: 12 نفر از نجاتگران این جمعیت در قالب 4 تیم، وظیفه خدمت رسانی به مسافران و خودروهای گرفتار در برف و کولاک را برعهده داشتند، از سوی دیگر تیم‌های امداد و نجات هلال احمر استان قزوین درحال آماده باش قرار دارند.

این مسئول بیان کرد: مسافرانی که قصد عبور از محورهای مواصلاتی استان قزوین و مناطق کوهستانی را دارند حتما خودروهای خود را مجهز به زنجیر چرخ کرده و لباس و تجهیزات گرمایشی به همراه داشته باشند. 
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان