۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین امضای نامه حمایت نماینده قزوین از مجرم قضایی و دستگیری قاتل خرمدشت
کد خبر: ۲۱۶۹۷۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۲۹ ساعت: ۹:۸ ↗ لینک کوتاه

گنجینه‌ای از داغ‌ترین اخبار استان در هفته‌ای که گذشت؛

امضای نامه حمایت نماینده قزوین از مجرم قضایی و دستگیری قاتل خرمدشت

هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

امضای نامه حمایت نماینده قزوین از مجرم قضایی و دستگیری قاتل خرمدشت
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، گنجینه صبح قزوین ، مجموعه ای از اخبار هفته گذشته پایگاه خبری-تحلیلی صبح قزوین است که هر هفته روزهای شنبه تقدیم حضور می‌گردد.
با کلیک بر روی تیتر اخبار میتوانید خبر کامل را مطالعه کنید



رأی اعتماد نمایندگان مجلس به برخی وزرا پسندیده نبود/ دست درازی به بیت المال موجب بی‌اعتمادی مردم می‌شود

امام جمعه موقت قزوین عنوان کرد: از نمایندگان گلایه مند هستیم که به وزیری رای دادند که فتنه گر بود و نباید رای اعتماد می گرفت و باید مراقب بود تا افراد شایسته مسئولیت‌های مهم را بر عهده گیرند.


چالش‌های حضور زائران در مرز مهران/ ستاد اربعین نیازمند مدیریت سالانه است

انتظار اتخاذ تدبیر و اصلاح فرآیندی که چرخه آن مشخص شده است توقع زیادی نیست. وقتی ما می‌دانیم که با خیل زائران میلیونی روبرو هستیم باید راهکار مشخصی برای آن بیاندیشیم نه اینکه بر پیچیدگی آن اضافه کنیم.


خط راه آهن قزوین-رشت تا پایان کار دولت یازدهم به بهره‌برداری می‌رسد

نوبخت در بازدید از خطوط راه آهن قزوین از بهره برداری خط راه آهن قزوین رشت تا پایان کار دولت یازدهم خبر داد.


وقوع دو فقره اسیدپاشی در قزوین صحت ندارد

وقوع دو فقره اسیدپاشی صحت ندارد و تحقیقات در خصوص پرونده یک فقره اسیدپاشی در حال انجام است که با تکمیل تحقیقات در زمان مقرر اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.


قاتل فراري خرمدشت دستگير شد

رئيس دادگاه بخش خرمدشت از دستگيري قاتل فراري در مخفيگاهي در يكي از روستاهاي الموت خبرداد.


هرگونه شوی لباس باید با محوریت اداره ارشاد برگزار شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با اشاره به برگزاری نمایشگاه مد و لباس متناسب با شئونات اسلامی در استان گفت: برگزاری هر گونه شوی لباس باید با محوریت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شود.


نباید موضوع اختلاس صندوق ذخیره فرهنگیان به فراموشی سپرده شود/ جامعه فرهنگی کشور منتظر نتیجه تحقیق و تفحص مجلس است

فرهنگی و عضو صندوق فرهنگیان در قزوین عنوان کرد: طبق برآوردهای اعلام شده 9 میلیون تومان از حق هر فرهنگی در این صندوق ضایع شده است، ما از مجلس می‌خواهیم بدون اینکه تحقیق و تفحص این موضوع به فراموشی سپرده شود آن را به نتیجه برساند.


تاخیر در معرفی عضو جدید شورای شهر آزمونی برای استاندار است/ فرماندار تحت تاثیر دست‌های پشت پرده قرار دارد

دبیر حزب موتلفه اسلامی قزوین بیان کرد: آقای استاندار در طول یک ماه گذشته سکوت اختیار کرده است، وقتی مقام زیر دست وی وظیفه قانونی خود را انجام نمی‌دهد باید فرماندار را وادار به رعایت قانون کند.


تجاوز به چپ کاميون کاويان 2 کشته در قزوین برجای گذاشت

رئيس پليس راه استان قزوين از کشته شدن 2 نفر در قزوین به علت تجاوز به چپ کاميون کاويان خبر داد.


معنویت مهم‌ترین مشخصه نیروهای نظامی ایران است

معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش ضمن اشاره به بیانات رهبر انقلاب نسبت به ارتش و نیروهای مسلح، اعلام کرد: معنویت مهم‌ترین مشخصه نیروهای نظامی ایران است.


فعالیت 3300 کتابخانه برای جمعیت 80 میلیونی کشور کافی نیست

مدیرکل فرهنگی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور گفت: هم‌اکنون 3300 کتابخانه عمومی اعم از عمومی و مشارکتی در کشور فعالیت دارند که برای جامعه 80 میلیونی ما کم است.


بانک‌ها مسائل امنیتی را رعایت نکنند، پلمپ می‌کنیم

دادستان عمومی و انقلاب قزوین با هشدار نسبت به بی توجهی برخی بانک‌ها در رعایت نکردن اصول امنیتی و حفاظتی هشدار داد: شعب بانک‌هایی که ضوابط اعلام شده پلیس را رعایت نکنند، قطع یقین بدانید که پلمپ می شوند.


"ناسور" انیمیشنی با فرم هالیوودی و محتوایی عاشورایی

سینمای کشورمان به حدی از نبوغ و پیشرفت فنی دست یافته است که خود می‌تواند انیمشن‌هایی استاندار و قابل قبولی چون شاهزاده روم و ناسور را براساس استانداردهایی نزدیک به استانداردهای هالیوودی بسازد در حالی که جان مایۀ این آثار مقتل اباعبدالله الحسین(ع) و زندگی مادر امام دوازدهم(عج) است.


طرح "شفاف‌سازی حقوق کارمندان و مسئولان" قابلیت اجرایی دارد/ بیش از 4 ماه کار کارشناسی قوی داشتیم

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس بیان کرد: روی طرح "شفاف‌سازی حقوق کارمندان و مسئولان"بیش از 4 ماه کار کارشناسی شده است و نماینده‌ای از دستگاه‌های مختلف و سازمان‌ها حضور داشته اند و یک طرح قوی ارائه شده است.


باید از سرپوش گذاشتن روی مسائل مربوط به سلامت جنسی دانش‌آموزان جلوگیری کرد

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به اهمیت توجه به سلامت جنسی دانش‌آموزان عنوان کرد: وجود فضای ناسالم در شبکه‌های مجازی به تهدیدی جدی تبدیل شده بنابراین باید از سرپوش گذاشتن و عدم پرداخت به سلامت جنسی دانش‌آموزان جلوگیری کرد.


ده‌ها تن در قزوین به اتهام فعالیت در مدلینگ دستگیر شدند/ پلمپ 7 آتلیه و استودیو عکاسی

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: 7 مجموعه فعال در زمینه مدلینگ در قزوین پلمپ و ده‌ها تن دستگیر شدند.


جسد مرد افغانی در عمق 8 متری یک استخر کشف شد+تصاویر

جسد بي جان مردي که در استخر آبي واقع در حوالی روستاي فارسیان قزوين غرق شده بود، از سوي غواصان سازمان آتش نشاني قزوين از آب خارج شد.


شهدا مرا از بدحجابی نجات دادند

دانش‌آموزی که پس از رفتن به اردوی راهیان نور و حضور در فضایی سرشار از معنویت با انتخاب چادر به عنوان پوشش اصلی وارد مرحله جدیدی از زندگی می‌شود از تجربیات و حس درونی‌اش از انتخاب پوشش چادر می‌گوید.


قاتل پای چوبه دار بخشیده شد

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: قاتلی که پس از سه سال از وقوع قتل به قصاص محکوم شده بود با تلاش مسئولان قضایی و دست اندرکاران بخش مصالحه قتل شورای حل اختلاف، در پای چوبه دار بخشیده شد.


کلاهبرداری 60 میلیارد ریالی در شهرصنعتی البرز

کلاهبرداری اغلب از اهالی و ساکنین شهرهای کرج و تهران هستند که با راه‌اندازی شرکت‌های صوری در شهرصنعتی البرز اقدام به کلاهبرداری کردند.


وقتی تکریم ارباب رجوع پشت خطوط انتظار گم می‌شود/ مشترک مورد نظر اشغال است

چند ماهی است که سیستم نوبت دهی در بیمارستان تامین اجتماعی آبیک، راه‌اندازی شده است و این امر موجب نارضایتی شهروندان آبیکی، شهرها و روستاهای اطراف شده است.


چرا باید نماینده قزوین جزو امضاکنندگان نامه حمایت از مجرمان باشد/رأی مجلس به سه وزیر جدید دولت به صلاح نظام نبود

نماینده سابق قزوین در مجلس عنوان کرد: نماینده قزوین با امضای نامه در حمایت از خانم فتنه گر نشان داد در مسائل سیاسی نادان است یا دیگران برای وی تعیین و تکلیف می‌کنند که هر دو صورت باعث تاسف است.


بودجه اختصاصی به برنامه‌های فرهنگی و جوانان در سال جاری قابل قبول نیست

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس عنوان کرد:میزان بودجه فرهنگی و امور جوانان در سال جاری قابل قبول نیست زیرا ظرف بودجه‌ای کوچکی برای آن در نظر گرفته‌اند که جوابگوی تغییراتی که باید داده شود نیست.


آیا حسن روحانی با تخریب قوه قضائیه به استقبال انتخابات می‌رود؟

تخریب دستگاه قضای کشور آن هم توسط رئیس جمهور کشور چه معنایی می‌تواند داشته باشد جز اینکه این حرکت اقدامی کاملاً غیرحرفه ای و یا اقدامی در جهت جو دادن‌های کاذب در آستانه انتخابات باشد؟

انتهای پیام/9003
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان