۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین وقوع دو فقره اسیدپاشی در قزوین صحت ندارد
کد خبر: ۲۱۶۹۵۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۲۷ ساعت: ۱۳:۳۸ ↗ لینک کوتاه

براساس اعلام نظر مسئولان دادگستری استان؛

وقوع دو فقره اسیدپاشی در قزوین صحت ندارد

وقوع دو فقره اسیدپاشی صحت ندارد و تحقیقات در خصوص پرونده یک فقره اسیدپاشی در حال انجام است که با تکمیل تحقیقات در زمان مقرر اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.

وقوع دو فقره اسیدپاشی در قزوین صحت ندارد
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، در پی وقوع یک فقره اسیدپاشی در ساعت حدود شش صبح روز 24 آبان ماه سال جاری، تحقیقات لازم در این خصوص آغاز شد.

بررسی‌های اولیه حکایت از آن دارد که کسی که در این اسیدپاشی دچار سوختگی و هدف مجرمان بوده، خانمی 44 ساله است که هم‌اکنون به دلیل شدت سوختگی در بیمارستان بستری بوده و عملیات درمانی بر روی وی در حال انجام است.

دستگاه قضایی دستور لازم را برای ضابط قضایی صادر کرده و تحقیقات مأموران پلیس با دقت در جریان بوده به طوری که تاکنون سرنخ‌هایی نیز در این خصوص کشف شده که برای پیشبرد رسیدگی به پرونده امکان اعلام رسمی آن وجود ندارد.

این خانم 16 آبان ماه نیز در ادعایی از حمله با اسید به خود خبرداده بود که در آن حادثه آثار و علائم سوختگی وجود نداشت که فرد مظنون در آن حادثه شناسایی و دستگیر و بعد از تحقیقات لازم به دلیل فقدان مدارک و ادله آزاد شد.

در حال حاضر رسیدگی به پرونده با دستورات قضایی به ضابطین با جدیت ادامه دارد ولی آنچه برای اطلاع عموم قابل بیان است، ذکر این نکته است که اسیدپاشی اخیر اقدام مجرمانه شخصی بوده و لازم است رسانه‌ها و افراد در نقل قول‌های خویش از بزرگ نمایی و یا انحراف موضوع به مسائل حاشیه‌ای و غیر واقعی خودداری کنند و اخبار مرتبط را صرفا از روابط عمومی دادگستری پیگیری نمایند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان