۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین رأی اعتماد نمایندگان مجلس به برخی وزرا پسندیده نبود/ دست درازی به بیت المال موجب بی‌اعتمادی مردم می‌شود
کد خبر: ۲۱۶۹۷۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۲۸ ساعت: ۱۴:۲۱ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه موقت قزوین:

رأی اعتماد نمایندگان مجلس به برخی وزرا پسندیده نبود/ دست درازی به بیت المال موجب بی‌اعتمادی مردم می‌شود

امام جمعه موقت قزوین عنوان کرد: از نمایندگان گلایه مند هستیم که به وزیری رای دادند که فتنه گر بود و نباید رای اعتماد می گرفت و باید مراقب بود تا افراد شایسته مسئولیت‌های مهم را بر عهده گیرند.

 رأی اعتماد نمایندگان مجلس به برخی وزرا پسندیده نبود/ دست درازی به بیت المال موجب بی‌اعتمادی مردم می‌شود
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ، حجت الاسلام علی قابل امام جمعه موقت قزوین در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی اظهارداشت: حفظ انسجام و وحدت داخلی و داشتن بصیرت رمز موفقیت و مقابله با دشمنان است و همه باید این موضوع را جدی بگیرند.

وی افزود: مهمترین راهکار عبور از مشکلات در حوزه اقتصادی عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در اتکا به توانمندی‌های داخلی است که باید برنامه‌های مسئولان در این مسیر هدایت شود.

انتخابات آمریکا اوج رذالت و ابتذال غرب است

خطیب جمعه قزوین به انتخابات آمریکا اشاره کرد و یادآورشد: همان گونه که رهبری فرمودند آمریکا برای ما تاکنون نه تنها هیچ خیری نداشته بلکه اسیب های زیادی به ما زده است و امروز نیز ما در در برابر این انتخابات نظری نداریم.

وی افزود: با بررسی نوع رقابت دو نامزد ریاست جمهوری در آمریکا می توان دریافت که با این اهانت و توهین هایی که طرفین به هم کردند اوج ابتذال، خباثت و رذالت در این انتخابات را همه مشاهده کردند.

امام جمعه موقت قزوین تصریح کرد: مجلس آمریکا در ادامه شرارت و خوی سلطه گری و رذالت ۱۰ سال دیگر تحریم علیه ایران را تمدید کرد که این موضع گیری صحت بی اعتمادی ما را به سران استکباری ثابت می‌کند.

قابل اضافه کرد: باید به سران استکبار بگوییم که هیچ نیازی به آنها نداریم و با اتکا به داشته‌های خود از مشکلات عبور خواهیم کرد.

دزدی‌ها موجب بی اعتمای و ناامیدی مردم است
خطیب جمعه قزوین در ادامه با انتقاد از دست درازی به بیت المال هم گفت: هیچکس در استان نمی‌خواهد مردم را به دولت بی اعتماد کند اما برخی کارها موجب نا امیدی مردم می‌شود.

قابل اظهارداشت: دزدی سه هزار میلیارد تومانی در دولت قبل و هشت میلیاردی در دولت فعلی موجب نا امیدی مردم می‌شود که باید جلوی این تخلف‌ها را بگیریم.

امام جمعه موقت قزوین اضافه کرد: مردم از عملکرد مسئولان آگاهند و آن را زیر ذره بین قرار می‌دهند و اگر کسی تخلف کند حتما با واکنش و بی اعتمادی مردم روبرو خواهد شد.

وی بیان کرد: برخی تلاش می‌کنند خود را به دولت بچسبانند و دیگران را تحت تاثیر افکار اشتباه خود قرار دهند که باید مراقب بود.

قابل با انتقاد از رای اعتماد نمایندگان به برخی وزرا اظهارداشت: از نمایندگان گلایه مند هستیم که به وزیری رای دادند که فتنه گر بود و نباید رای اعتماد می‌گرفت و باید مراقب بود تا افراد شایسته مسئولیت‌های مهم را بر عهده گیرند.

وی در ادامه خواستار حفظ وحدت در جامعه شد و گفت: تنها راه موفقیت و مقابله با دشمنان حفظ وحدت و انسجام داخلی و تبعیت از رهبری است.
انتهای پیام/2002

منبع: مهر قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان