۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین چرا باید نماینده قزوین جزو امضاکنندگان نامه حمایت از مجرمان باشد/رأی مجلس به سه وزیر جدید دولت به صلاح نظام نبود
کد خبر: ۲۱۶۸۲۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۲۳ ساعت: ۸:۲۶ ↗ لینک کوتاه

نماینده سابق قزوین در مجلس:

چرا باید نماینده قزوین جزو امضاکنندگان نامه حمایت از مجرمان باشد/رأی مجلس به سه وزیر جدید دولت به صلاح نظام نبود

نماینده سابق قزوین در مجلس عنوان کرد: نماینده قزوین با امضای نامه در حمایت از خانم فتنه گر نشان داد در مسائل سیاسی نادان است یا دیگران برای وی تعیین و تکلیف می‌کنند که هر دو صورت باعث تاسف است.

 چرا باید نماینده قزوین جزو امضاکنندگان نامه حمایت از مجرمان باشد/رأی مجلس به سه وزیر جدید دولت به صلاح نظام نبود
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، حجت الاسلام سید مرتضی حسینی مشاور فرمانده سپاه پاسداران شب گذشته(شنبه) در حسینیه آیت الله شالی اظهار کرد: جناح بندی در بین جامعه نداریم به فرموده رهبر معظم انقلاب همه افراد یا انقلابی هستند یا غیرانقلابی.
وی در ادامه افزود: هرکس انقلابی است باید نسبت به اتفاقات رخ داده در کشور و استان خود حساس باشد و با بصیرت بداند در اطرافش چه می‌گذرد؟ این روزها اتفاقاتی در استان در جریان است که نباید نسبت به آنها سکوت کرد.
نماینده سابق قزوین در مجلس ادامه داد: یکی از نمایندگان قزوین متاسفانه اخیرا جزو امضاکنندگان نامه به قوه قضاییه بود، این نامه در حمایت از یک خانم و شوهرش است که به فتنه گری و توطئه علیه نظام مشغول بودند.


وی اضافه کرد: شوهر این خانم در خارج کشور فعال حمایت از حقوق بشر علیه ایران است و همسرش نیز در داخل کشور با فتنه گری علیه نظام دستگیر و به زندان محکوم شد؛ با این رویداد متاسفانه یکی از نمایندگان قزوین در بازگشت از اروپا نامه خطاب به قوه قضاییه را امضا کرد که در مجازات این خانم فتنه گر تخفیف داده شود.
حسینی با بیان اینکه عدم حساست ما به اتفاقات اطرافمان زمینه ساز امضای این نامه‌ها شده است، تصریح کرد: در استان قزوین فقط یک دانشجو در نماز جمعه نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و بقیه سکوت کردند، این موضوع نشان می‌دهد در آینده نیز نامه‌هایی علیه نظام امضا خواهد شد.
وی عنوان کرد: این نماینده قزوین با امضای نامه در حمایت از خانم فتنه گر نشان داد یا در مسائل سیاسی نادان است یا دیگران برای وی تعیین و تکلیف می‌کنند که هر دو صورت باعث تاسف است.
مشاور فرماندهی سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه عدم حساسیت ما زمینه اشتباه نمایندگان را فراهم می‌کند، اذعان کرد: نکته دیگر در موضوع رأی اعتماد مجلس به سه وزیر جدید دولت بود افرادی که در مجلس سابق به عنوان وزیر معرفی شده بودند و نمایندگان به آنها رأی اعتماد نداده بودند؛ اما چه شد که در مجلس دهم این افراد وزیر شدند؟
وی افزود: یکی از سه وزیری که هم اکنون رأی اعتماد آورده است، در کمیسیون فرهنگی مجلس نهم از وی پرسیدیم چرا در فتنه 88 شما جزو امضاکنندگان نامه‌ای بودید که نظام را به حکومت فرعونی تشبیه کرده بود؟ وی پاسخ داد من بعد از ساعاتی متوجه اشتباه خود شدم و امضایم را پس گرفتم!

حسینی تاکید کرد: چرا از نمایندگان امروز خود در مجلس نمی‌پرسید چرا این افراد که از فتنه حمایت می‌کردند، رأی داده‌اند؟ چرا از داود محمدی نمی‌پرسید چرا به این افراد رای اعتماد داده است؟ چرا از دو نماینده‌ای که ادعای ولایی بودن دارند، سوال نمی‌شود؟
وی بیان کرد: عدم حساسیت ما در بسیاری از مسائل باعث می‌شود نمایندگان به افرادی رأی دهند که برای نظام خسارت به دنبال دارد، چرا وزیری که در ایام فتنه در دانشگاه‌ها فتنه گری می‌کرده باید رأی اعتماد بیاورد؟
این کارشناس سیاسی ادامه داد: امروز جریانی در مجلس حضور دارد که در ظاهر از رهبری و بیانات ایشان حمایت می‌کند اما در عمل به ولایت پشت می‌کند و به دنبال منافع خود است.
وی در پایان گفت: باید مراقب باشیم که داستان امروز ما چون ماجرای کربلا نشود، در آن ایام دوستداران امام حسین(ع) و دشمنان یزید با سکوت خود در خون امام خود شریک شدند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان