۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین قاتل فراري خرمدشت دستگير شد
کد خبر: ۲۱۶۹۵۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۲۷ ساعت: ۱۲:۵۶ ↗ لینک کوتاه

رئيس دادگاه بخش خرمدشت:

قاتل فراري خرمدشت دستگير شد

​رئيس دادگاه بخش خرمدشت از دستگيري قاتل فراري در مخفيگاهي در يكي از روستاهاي الموت خبرداد.

 قاتل فراري خرمدشت دستگير شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، رضايي، رئيس دادگاه بخش خرمدشت پیش از ظهر امروز در جلسه این اداره اظهار كرد: در پي وقوع قتل در خرمدشت و فرار متهم اصلي پرونده، اقدامات لازم براي پيگيري پرونده و دستگيري قاتل به اجرا درآمد.

وي ادامه داد: عليرغم اينكه انتشار شايعات متفاوت و متناقض تلاش‌هاي مأموران پليس را با سختي روبرو ساخته بود، ولي كارآگاهان با بررسي‌هاي علمي و استفاده از پليس‌های تخصصی موفق به شناسايي محل اختفاي متهم شدند.

رئيس دادگاه بخش خرمدشت اضافه كرد: با اقدامات و پيگيري‌هاي انجام شده محل اختفاي متهم در يكي از روستاهاي الموت شناسايي شد كه محل مورد نظر توسط مأموران پليس محاصره و متهم دستگير شد.

وي تصريح كرد: متهم پيش از دستگيري با استفاده از تيغ اقدام به خودزني و خودكشي كرد كه اقدامات درماني و انتقال متهم به بيمارستان به سرعت انجام شد.

رضايي با اشاره به موضوع اين پرونده اظهار کرد: متهم از خانواده مقتول درخواست خواستگاري كرده بود كه با پاسخ منفي خانواده و دختر خانواده روبرو شده بود ولي بعد از اين خواستگاري در شهر آبيك به دليل قتل دستگير شد ولي با رضايت اولياي دم بعد از طي دوران حبس آزاد شد.

وي اعلام كرد: متهم در سال 94 بار ديگر به منزل مقتول مراجعه و خواستگاري خود را مطرح كرد كه به دليل همراه داشتن سلاح گرم در اين مراجعه، پرونده قضايي براي نامبرده تشكيل و بعد از بررسي، تحقيقات و رسيدگي رأي دادگاه در آبان ماه صادر شد.

رئيس دادگاه بخش خرمدشت خاطرنشان كرد: متهم بعد از اطلاع از رأي دادگاه مبني بر هفت و نيم سال حبس؛ با مراجعه به منزل مقتول، پدر خواستگار خود را با سلاح گرم به قتل رساند و همچنين به سوي خواستگارش نيز تيراندازي كرد كه تنها به مصدوميت شديد وي منجر شد.

وي تأكيد كرد: متهم پس از اين تيراندازي متواري شده بود كه شايعاتي مبني بر حضور وي با سلاح در شهر منتشر مي‌شد كه دستگاه قضا و پليس با دقت اين اقدامات را رصد كردند كه در نهايت اين متهم دستگير شد.

رضايي يادآور شد: انتظار ما از مردم و رسانه‌ها در مواقع اين چنينی كمك به دستگاه قضا براي رسيدگي به پرونده در فضايي به دور از هياهو و جنجال هستند چراكه مجرمان سعي دارند از آب گل آلود ماهي بگيرند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان