۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین ماجرای ویژه‌خواری‌ها در نیاوران قزوین و واگذاری غیرقانونی بودجه توسط نوبخت به افراد خاص
کد خبر: ۳۳۷۹۳۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۷/۲۰ ساعت: ۱۰:۵۰ ↗ لینک کوتاه

گنجینه‌ای از داغ‌ترین اخبار قزوین در هفته‌‌ای که گذشت؛

ماجرای ویژه‌خواری‌ها در نیاوران قزوین و واگذاری غیرقانونی بودجه توسط نوبخت به افراد خاص

هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

ماجرای ویژه‌خواری‌ها در نیاوران قزوین و واگذاری غیرقانونی بودجه توسط نوبخت به افراد خاص

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است. 

حمله به نفتکش ایرانی بدون پاسخ نمی‌ماند/ ترکیه دست از ماجراجویی در سوریه بردارد که این ظلم دامنگیرش می‌شود

امام جمعه قزوین با اشاره به حمله به نفتکش ایرانی طی روز جاری گفت: این حرکت از سوی هر دشمن و مستکبری که صورت گرفته بدون پاسخ نخواهد ماند.

پایش‌های کشوری سلامت طیور در آزمایشگاه مرکزی قزوین انجام می‌شود

مدیرکل دامپزشکی استان قزوین گفت: به طور مستمر پایش‌ها از مراکز عرضه طیور انجام می‌شود و موارد در آزمایشگاه‌های کاملا مجهز بررسی می‌شود تجهیزات آزمایشگاه استان در حدی است که حتی پایش‌های کشوری در آزمایشگاه مرکزی قزوین انجام می‌شود.

معاون استاندار در نشست با نمایندگان شرکت کنتورسازی: "کنتورسازی" بزودی به چرخه تولید باز می‌گردد

معاون استاندار در نشست با نمایندگان شرکت کنتورسازی گفت: حل مشکل شرکت کنتور سازی بعنوان اولویت دار ترین واحد صنعتی استان از مهمترین دغدغه های تیم مدیریتی استان و دستگاه قضایی است.

راه رسیدن به پیشرفت باز است، فقط ما باید اراده کنیم/ در جشنواره "نوجوان سالم" رتبه اول کشور را کسب کردیم

دانش‌آموزان قزوینی در میزگرد صبح قزوین گفتند: به نظرم پیشرفت و موفقیت در گرو تلاش خودِ فرد از سویی و حمایت و انگیزه بخشی و امیددهی از سوی دیگر است زیرا انتقال موج مثبت از سوی مدرسه و خانواده بدون شک در ایجاد انگیزه، دلگرمی و ترغیب فرد برای رسیدن به هدف موثر است.

حضور ۱۴۰ واحد تولیدی و صنعتی قزوین در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: در ۶ ماهه امسال به‌منظور توسعه بازار و کمک به رونق تولید، واحدهای صنعتی و خدماتی در ۲۶ نمایشگاه‌های داخلی و خارجی حضور پیدا کرده اند.

ظرفیت اسکان برای ۴هزار زائر/ ۱۲هزار پرس غذا توزیع می‌شود

مسئول موکب زبیده خاتون(س) در کربلا گفت: در هر وعده صبحانه و شام سه هزار نفر و برای نهار ۶هزار نفر اطعام داده می‌شود که فعالیت موکب از ۲۰ مهر ماه تا ۲۹ مهر ادامه دارد و در این ایام به زائرین خدمت رسانی می‌شود.

جوانی با شلیک گلوله در مهرگان به قتل رسید

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس قزوین از قتل جوانی در ناحیه شهری مهرگان خبرداد.

جذب سلیقه‌ای یا گزینش اصولی؟!/ مدارس قزوین با چالش کمبود امام جماعت روبروست

مدیرکل سازمان تبلیغات قزوین می‌گوید: ما تلاش داریم که به همه مدارس روحانی بفرستیم، اما به دلیل کمبود روحانی و مبلغ امکان این کار نیست، لذا مدارس پرجمعیت و شرایط فرهنگی حاکم در منطقه از جمله موارد اولویت بندی مدارس جهت اعزام روحانی است.

بیش از یک کیلو تریاک در معده مسافر اتوبوس کشف شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از کشف تریاک در معده ای با وزن بیش از یک کیلو در قزوین خبر داد.

۶۰بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان اهدا شد/ پوشش ۷۰ خانواده‌ محروم توسط آستان قدس‌رضوی

مسئول امور نیازمندان واحد آستان قدس رضوی محمدیه تعداد خانواده‌های نیازمند شناسایی شده در شهر محمدیه را حدود ۷۰ خانواده عنوان کرد و گفت: برای رسیدگی بهتر به افراد تحت پوشش، کانون شهرک مهرگان نیز به صورت جداگانه فعالیت می‌کند چراکه در این شهرک تعداد خانواده‌های تحت پوشش بیشتر است.

قهرمانان ورزشی را چگونه بشناسیم؟!/ دست‌های پشت پرده‌ای که درحال ساختن مدال‌آوران پوشالی است

در دنیای امروز ورزش، تقلب به روش و اشکال مختلف اتفاق می‌افتد و کمتر ورزش دوستان از نوع و روش آن آگاه می‌شوند. دست آخر هم یک ورزش کثیف می‌ماند و پایان عمر ورزشی یک ورزشکار و روشدن دست افرادی سودجو که در پشت پرده هستند.

بیماری آنفولانزا به‌طور کامل در قزوین خنثی شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: استان قزوین در زمینه دامپزشکی نقش قابل توجهی ایفا می‌کند و بزرگترین واحدهای صنعتی گاو شیری شامل ۳۷۰واحد در استان وجود دارد.

طی نامه‌ای به دادستان عنوان شد "تله سیژ" همچنان غیراستاندارد است

مدیرکل استاندارد استان قزوین گفت: آخرین اقدام در خصوص رسیدگی به موضوع تله‌سیژ ارسال نامه به دادستانی بود که درخواست کردیم تذکرات لازم داده شود و در آن نامه قید شد که تله سیژ همچنان از نظر ما غیرقابل استاندارد است.

بذر واکسن فوق حاد پرندگان برای نخستین بار تولید می‌شود/ در کشور مرغ ارگانیک نداریم

رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: در آینده نزدیک در مرکز ملی تشخیص سازمان دامپزشکی کشور بذر واکسن فوق حاد پرندگان برای نخستین بار در کشور تولید خواهد شد و این اقدام به مقابله با بیماری‌های طیور کمک می‌کند.

واگذاری بودجه به برخی افراد از طریق آقای نوبخت صورت گرفت/ ما هیچ اختیاری در این موضوع نداشتیم/ بازسازی بیش از ۳هزار واحد در لرستان

مدیرکل بنیاد مسکن قزوین گفت: واگذاری این اعتبارات از طرف سازمان برنامه و بودجه و شخص آقای نوبخت صورت گرفته است و در سال‌های گذشته نیز این موضوع وجود داشت و درواقع اختیار این اعتبارات در دست استان قزوین نبوده که آن‌ها را کجا و توسط چه افرادی هزینه کند.

نخستین سامانه سیار انتقال خون کشور در قزوین رونمایی شد

سامانه سیار انتقال خون اولین نمونه‌ای است که در کشور رونمایی می‌شود و تجهیزات آن در مراحل مختلف تامین شده و استانداردهای سازمان انتقال خون را در حد بالایی داراست.

کاهش ۱۷میلیون دلاری ارزبری دارو با استفاده از صنعت پلاسما/ قزوین دارای پتانسیل بالایی در انتقال‌خون است

مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران گفت: تا سال ۱۴۰۰حدود ۲۰۰هزار لیتر پلاسما با اهدای مستقیم جمع آوری خواهد شد و به دارو تبدیل خواهد شد اکنون با تبدیل پلاسما به دارو ۱۷میلیون دلار از ارز بری دارویی را کاهش داده است.

۳۳۰۰ شهروند قزوینی از تسهیلات اقتصاد مقاومتی بهره‌مند شدند

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قزوین گفت: ۳۳۰۰ شهروند قزوینی از سال ۹۲ تاکنون از تسهیلات ارزان قیمت حوزه اقتصاد مقاومتی بهره‌مند شده‌اند.

ثبت‌نام بیش از ۲۸ هزار قزوینی برای حضور در پیاده‌روی اربعین

مدیرکل حج و زیارت استان قزوین گفت: تا کنون ۲۸هزار و ۲۵۰ نفر در استان قزوین برای اربعین در سامانه سماح ثبت نام کرده‌اند؛ امسال با توجه به اینکه ویزا لغو شده است نیز مسائلی مربوط به کلاهبرداری و یا سوء استفاده اتفاق نخواهد افتاد.

۳۹ تن کالای اساسی طرح تنظیم بازار در قزوین توزیع شد

رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین از توزیع ۳۹ تن کالای اساسی طرح تنظیم بازار در ۶ ماهه ابتدای سال جاری توسط شبکه تعاون روستایی استان قزوین خبر داد.

کشف میلیاردی سیگار قاچاق در عملیات مشترک پلیس قزوین و زنجان

فرمانده انتظامی استان قزوین از انجام یک عملیات مشترک بین پلیس قزوین و زنجان و کشف محموله سیگار قاچاق به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال خبر داد.

افتتاح ۵۰میلیارد تومان پروژه روستایی در دهه فجر/ ۶۶۲ روستا در استان دارای طرح هادی است

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: ۶۶۲ روستا در استان دارای طرح هادی است و طرح هادی ۳۶۲ روستا بررسی شده و کار تهیه حریم طرح‌های هادی شروع شده است.

بیش از ۲هزار خانوار عشایری در استان شناسایی شد

رئیس امور عشایر قزوین گفت: در اواخر سال ۹۷ سرشماری عشایر کوچنده کشور انجام شد که اطلاعات عشایر همه استان‌ها در سامانه ثبت شده که تایید نهایی نشده است و براساس این سرشماری ۲هزار و ۲۰۰ خانوارعشایری شناسایی شدند.

شکست مفتضحانه فتنه‌ مثلث شوم "غربی، عبری و عربی"/ اتحاد ایران و عراق؛ ستون‌ اصلی جریان مقاومت است

در سال های اخیر حوادث منطقه از جمله حضور داعش، جنگ های نیابتی ، حضور دول غربی تحت تاثیر حرکت عظیم مردمی در اربعین قرار گرفتند چرا که اتحاد بین دو کشور مهم مقاومت و منطقه در قالب اربعین پیام مهمی برای  دشمنان مقاومت داشت و نشان داد که امت واحده اسلام بدون کوچکترین هراسی در برابر جباران زمانه در هر شرایطی ایستادگی خواهند کرد.

پرداخت ۱۳۵میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: امسال ۱۳۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان مستعد و توانمند برای اجرای طرحهای اشتغال، پرداخت خواهد شد.

یکی از بخشداران استان قزوین احضار شد

دادستان عمومی و انقلاب قزوین از احضار یکی از بخشداران استان قزوین خبر داد.

مشکلات بخش خودروسازی کشور در حال حل و فصل شدن است/ اقتصاد بدون نفت را جدی بگیریم

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: در بخش خوردوسازی نیز مشکلاتی وجود دارد که البته نمی‌توان اسم آن را بحران گذاشت، این صنعت از صنایع بزرگ کشور با تعداد بالایی از شاغلین است و برای دولت از اهمیت بالایی برخوردار است و از این رو مشکلات آن در حال حل و فصل شدن است.

نامه دیده‌بان شفافیت و عدالت به آیت‌الله رئیسی درباره زمین‌خواری تعاونی اداره اطلاعات قزوین

استان قزوین منطقه ای است که اراضی آن ویژه شناخته می‌شود. متأسفانه بخشی از همین اراضی ویژه را مسئولان و کارکنا ن دولتی عرصه تاخت وتاز منفعت طلبانه خویش ساخته اند.

انسجام داخلی توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده است/ خروج از برجام ترامپ را به اهدافش نرساند

معاون پارلمانی رئیس جمهور در قزوین گفت: نقشه‌های دشمن با همت و همدلی و انسجام نقش بر آب شده است و این موضوع دشمن را ناامید می‌کند و اگر انسجام در درون وجود داشته باشد دشمن نمی‌تواند بر آن طمع داشته باشد، از این رو جلب اعتماد مردم و تلاش برای مشکلات توسط مدیران و مسئولان ضرورت دارد.

محورهای مواصلاتی تاکستان نیازمند بازسازی است/ مسئولان فکری به حال بافت فرسوده کنند

در جلسه شورای اداری تاکستان با حضور معاون رئیس جمهور مطرح شد که تاکستان شهری است که مهجور واقع شده و باید مورد توجه قرار گیرد و مسئولان فکری به حال بافت فرسوده کنند.

سیدالشهدا، تنها عامل جهانی شدن بزرگترین تجمع مسلمانان است/ توجه به یزیدیان زمان، لازمه جریان اربعین است

عضو شورای راهبردی اربعین کشور با بیان اینکه سیدالشهدا، تنها عامل جهانی شدن بزرگترین تجمع مسلمانان است، گفت: توجه به یزیدیان زمان، لازمه جریان اربعین است.

انتهای پیام/7003

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان