۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین معاون استاندار در نشست با نمایندگان شرکت کنتورسازی: "کنتورسازی" بزودی به چرخه تولید باز می‌گردد
کد خبر: ۳۳۷۹۲۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۷/۱۷ ساعت: ۱۵:۳۰ ↗ لینک کوتاه

پس از سکوت چندماهه مسئولان قزوین در برابر تجمعات کارگری؛

معاون استاندار در نشست با نمایندگان شرکت کنتورسازی: "کنتورسازی" بزودی به چرخه تولید باز می‌گردد

معاون استاندار در نشست با نمایندگان شرکت کنتورسازی گفت: حل مشکل شرکت کنتور سازی بعنوان اولویت دار ترین واحد صنعتی استان از مهمترین دغدغه های تیم مدیریتی استان و دستگاه قضایی است.

معاون استاندار در نشست با نمایندگان شرکت کنتورسازی: "کنتورسازی" بزودی به چرخه تولید باز می‌گردد

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ شرکت کنتورسازی قزوین که یکی از شرکت‌های موفق کشور طی سالیان گذشته بود متاسفانه هشت سال پیش به علت واگذاری غیرصحیح به بخش خصوصی دچار مشکلات عدیده ای شد و کارگران این شرکت با مشکلات زیادی دست و پنچه نرم میکنند و در این میان حضور مدیری که از زندان وضعیت شرکت را مدیریت میکند مزید بر علت شده است.

طی چندماه اخیر کارگران شرکت کنتورسازی قزوین به صورت مستمر با برگزاری تجمع مقابل استانداری و دادگستری قزوین به بیان مشکلات خود و مطالبه معوقات خود پرداختند، اما متاسفانه تا به امروزهیچ مسئولی پاسخگوی مشکلات این کتارگران نبوده است.

منوچهر حبیبی امروز(چهارشنبه) در نشست هم اندیشی با نمایندگان کارگران شرکت کنتورسازی، اظهار کرد: در حال پیگیری رفع مشکلات شرکت هستیم و با تدابیر اتخاذ شده این شرکت بزودی به چرخه تولید بازمی‌گردد.

وی افزود: حل مشکل شرکت کنتور سازی بعنوان اولویت دار ترین واحد صنعتی استان از مهمترین دغدغه های تیم مدیریتی استان و دستگاه قضایی است.

این مسئول بیان کرد: طی مکاتباتی که با مقامات دولتی و قضایی کشور داشتیم، سه راهکار عملیاتی برای رفع مشکل و برگشت این واحد به چرخه تولید داشتیم و منتظر پاسخ هستیم.

وی عنوان کرد: واگذاری شرکت به کمیته حمایت از صنایع و یا اداره شرکت بصورت شورای مدیریتی از جمله سه راهکار پیشنهادی است و امیداوریم بزودی تحقق یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ابراز کرد: این شرکت مشکل مواد اولیه، ماشین آلات و یا کارگری ندارد و تنها مشکل آن مدیریتی است که انشالله بزودی حل خواهد شد.

وی گفت: پیگیری‌ها در سطح استان و ملی ادامه دارد و در سفر اخیر وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت نیز این موضوع بصورت ویژه پیگیری شد.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان