۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ۳۳۰۰ شهروند قزوینی از تسهیلات اقتصاد مقاومتی بهره‌مند شدند
کد خبر: ۳۳۷۹۰۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۷/۱۶ ساعت: ۸:۵۱ ↗ لینک کوتاه

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قزوین:

۳۳۰۰ شهروند قزوینی از تسهیلات اقتصاد مقاومتی بهره‌مند شدند

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قزوین گفت: ۳۳۰۰ شهروند قزوینی از سال ۹۲ تاکنون از تسهیلات ارزان قیمت حوزه اقتصاد مقاومتی بهره‌مند شده‌اند.

۳۳۰۰ شهروند قزوینی از تسهیلات اقتصاد مقاومتی بهره‌مند شدند

سرهنگ پاسدار مهدی صادق پور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در این مدت بیش از ۴۹۰ میلیون ریال تسهیلات در قالب اقتصاد مقاومتی به متقاضیان تولید و اشتغال در استان قزوین پرداخت شده است.

وی افزود: تسهیلات یاد شده که بیشتر در زمینه اشتغالزایی روستایی و در حوزه صنایع تبدیلی است از طریق بانک مهر اقتصاد پرداخت می‌شود،

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قزوین ابراز کرد: متقاضیان دریافت وام می‌توانند طرح‌های خود را از طریق پایگاه‌های مقاومت در محلات به بسیج سازندگی استان ارسال کنند.

وی همچنین گفت: مشاغلی از قبیل زنبورداری، پرورش دام و طیور، آبزیان، ماکیان، خشک کردن میوه و همچنین صنایع دستی از عمده مشاغلی هستند که می‌توانند تسهیلات دریافت کنند.

این مسئول در خصوص اشتغالزایی در حوزه زنبورداری نیز تصریح کرد: سال جاری در مناطق محروم طارم سفلی ۱۷ نفر به واسطه زنبورداری توانستند مشغول به کار شده و تولیدات قابل توجهی نیز داشته باشند.

صادق پور عنوان کرد: رونق تولید و ایجاد اشتغالزایی در مناطق محروم استان از اولویت‌های مهم سپاه قزوین است که در راستای تحقق شعار سال انجام می‌شود.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان