۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین انسجام داخلی توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده است/ خروج از برجام ترامپ را به اهدافش نرساند
کد خبر: ۳۳۷۸۶۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۷/۱۳ ساعت: ۱۳:۱۶ ↗ لینک کوتاه

معاون پارلمانی رئیس جمهور در قزوین:

انسجام داخلی توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده است/ خروج از برجام ترامپ را به اهدافش نرساند

معاون پارلمانی رئیس جمهور در قزوین گفت: نقشه‌های دشمن با همت و همدلی و انسجام نقش بر آب شده است و این موضوع دشمن را ناامید می‌کند و اگر انسجام در درون وجود داشته باشد دشمن نمی‌تواند بر آن طمع داشته باشد، از این رو جلب اعتماد مردم و تلاش برای مشکلات توسط مدیران و مسئولان ضرورت دارد.

انسجام داخلی توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده است/ خروج از برجام ترامپ را به اهدافش نرساند

به گزارش خبرنگار اقتصادی صبح قزوین؛ حسینعلی امیری در نشست مشترک شورای اداری استان و شهرستان تاکستان که ظهر امروز(شنبه) در دانشگاه پیام نور این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: کار اجرایی و مدیریتی انسان را در خودش غرق می‌کند تاجایی که گاهی فرد را از مسائلی که شاید اساس رسالت و مسئولیتش به خاطر آن است غافل سازد، از این رو به تذکرات نیاز داریم.

وی ادامه داد: مردم در ارتباط با مسائل و مشکلات با مدیران بخش‌های مختلف نظام در قزوین روبه‌رو هستند و مدیر و مسئول باید از شرایطی که در آن قرار دارد اطلاع داشته و دارای قدرت تحلیل باشد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور ابراز کرد: داشتن تحلیل و اطلاع از آنچه در حوزه مسئولیتی در سطح استان و کشور وجود دارد، او را در اتخاذ تصمیم درست و واقع گرایانه و پیمودن راه صحیح مدیریت کمک می‌کند.

وی افزود: برای آگاهی از شرایط کشور و نحوه مدیریت و آشناکردن مردم با واقعیت موجود باید به گذشته و اوایل ریاست جمهوری روحانی بازگردیم، ما در آن زمان تحت تحریم سازمان ملل بودیم و سایه قطع نامه‌هایی بر کشور سنگینی می‌کرد و ایران هراسی مطرح بوده و جامعه جهانی علیه ما بود و تنها چند کشور همراه داشتیم.

این مقام مسئول عنوان کرد: در گذشته در جریان سفرها بارها مورد تحقیر کشورها قرار می‌گرفتیم و از جهت داخلی مسائل مربوط به انتخابات 88 وجود داشت و حتی بین رؤسای سه قوه اتحاد و همدلی را نمی‌دیدیم، همچنین بازارهای نفت را از دست داده بودیم و با سقوط قیمت نفت روبه‌رو بودیم.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین مسائلی که به‌عنوان شعارهای رئیس جمهور بود پرونده انرژی هسته ای بود و تاکید بر حل و فصل کردن آن وجود داشت و با مقاومت مردم و تدبیر تیم مذاکره کننده با ریاست جمهوری و حمایت‌های رهبر معظم انقلاب پرونده هسته‌ای حل شد.

مسئولان برای جلب اعتماد مردم تلاش کنند

امیری بیان کرد: یکی از اتفاقات دیپلماتیک مهم بین المللی در سال 2015 پرونده هسته‌ای کشور بود، چراکه مشکلات بسیاری در این مسیر وجود داشت و آثار حقوقی قطع نامه‌های ظالمانه و فصل هفت منشور با یک قطع نامه حل شد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور اذعان کرد: ترامپ در خروج از برجام تردید داشت، اما برخی اقدامات نابخردانه صورت گرفته توسط برخی افراد نادان در دی ماه 96 که در استان قزوین نیز شاهد آن بودیم، ترامپ را برای خروج از برجام به یقین رساند.

وی گفت: ما علی‌رغم مشکلات نه تنها چهل سالگی انقلاب را جشن گرفتیم مشکلات نیز درحال حل شدن است و خروج امریکا از برجام تاثیری که آنان خواستارش بودند را به دنبال نداشت.

این مقام مسئول ابراز کرد: صبر راهبردی، قدرت دیپلماسی و نظامی به عنوان سه مؤلفه امنیت ملی، دشمنان ما را ناامید می‌کند و لحن کشورهایی که در منطقه با امریکا همراهی می‌کردند تغییر پیدا کرده است.

وی ادامه داد: ترامپی که از تغییر رژیم صحبت می‌کرد رسما اعلام می‌کند که تغییر رژیم مدنظر ما نیست و این تغییر لحن با انسجام و اتحاد مردم و صبر تحقق یافته و این موضوع افتخار بزرگی برای ما به شمار می‌آید.

امیری بیان کرد: قدرتی که امروز جمهوری اسلامی در منطقه و دنیا به دست آورده با راهبردهای رهبری، قدرت نظامی و انسجام حاصل شده است.

وی افزود: با آمار و اطلاعاتی که سازمان‌های ذی ربط در دولت ارائه می‌دهند شاهد بهبود شرایط در کشور هستیم؛ تورم کاهش پیدا کرده، نوسانات اقتصادی کنترل شده و طرح‌های مختلفی اجرا می‌شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در پایان اذعان کرد: درواقع نقشه‌های دشمن با همت و همدلی و انسجام نقش بر آب شده است و این موضوع دشمن را ناامید می‌کند و اگر انسجام در درون وجود داشته باشد دشمن نمی‌تواند بر آن طمع داشته باشد، از این رو جلب اعتماد مردم و تلاش برای مشکلات توسط مدیران و مسئولان ضرورت دارد.

انتهای پیام/6006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان