۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین حضور ۱۴۰ واحد تولیدی و صنعتی قزوین در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی
کد خبر: ۳۳۷۹۲۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۷/۱۸ ساعت: ۱۰:۳۰ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اعلام کرد

حضور ۱۴۰ واحد تولیدی و صنعتی قزوین در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: در ۶ ماهه امسال به‌منظور توسعه بازار و کمک به رونق تولید، واحدهای صنعتی و خدماتی در ۲۶ نمایشگاه‌های داخلی و خارجی حضور پیدا کرده اند.

حضور ۱۴۰ واحد تولیدی و صنعتی قزوین در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی
 

حمیدرضا خانپور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاه‌های تخصصی داخلی و خارجی با هدف کمک به توسعه بازار صنایع کوچک و متوسط استان، معرفی کالاها و خدمات جدید شرکت‌ها، ایجاد پیوند و زمینه‌های همکاری‌های آتی چون مشارکت، سرمایه گذاری، انتقال تکنولوژی میان واحدهای تولیدی و فراهم کردن زمینه‌های فروش محصولات تولیدی و شناسایی بازارهای هدف انجام می‌شود.

وی افزود: از ۲۶نمایشگاه داخلی و خارجی، بیش از ۱۴۰واحد تولیدی و صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی در ۱۹نمایشگاه داخلی و هفت نمایشگاه خارجی حضور داشتند که در کشورهای اسپانیا، ترکیه، چین، امارات، عراق و سوریه برگزار شده بود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ادامه داد: در شش ماهه دوم سال جاری این روند ادامه خواهد دارد و این شرکت اعزام واحدهای تولیدی را به حدوداً ۳۰نمایشگاه داخلی و ۱۰نمایشگاه خارجی در دستور کار خود قرارداده است.

خانپور تصریح کرد: در طول هشت سال گذشته و با همت شرکت شهرک‌های صنعتی استان، یک هزار و ۱۲۸ واحد تولیدی، صنعتی، صنفی و خدماتی در بیش از ۲۱۵ نمایشگاه داخلی و خارجی حضور فعال داشتند.

این مسئول با اشاره به حمایت‌های این شرکت از واحدهای تولیدی گفت: در این راستا شرکت شهرک‌های صنعتی استان ۵۰ درصد هزینه های حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی را از سقف ۱۰ میلیون ریال تا ۱۰۰ میلیون ریال به عنوان تشویق و جذب واحدهای تولیدی برای حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی و کمک به توسعه بازار آنها پرداخت می‌کند.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان