۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین نان‌های آغشته به خون کارگران کارخانه شیشه قزوین و اعدام قاتل دو نفر در استان
کد خبر: ۲۱۶۷۹۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۲۲ ساعت: ۹:۳۸ ↗ لینک کوتاه

گنجینه‌ای از داغ‌ترین اخبار استان در هفته‌ای که گذشت؛

نان‌های آغشته به خون کارگران کارخانه شیشه قزوین و اعدام قاتل دو نفر در استان

هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

نان‌های آغشته به خون کارگران کارخانه شیشه قزوین و اعدام قاتل دو نفر در استان
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، گنجینه صبح قزوین ، مجموعه ای از اخبار هفته گذشته پایگاه خبری-تحلیلی صبح قزوین است که هر هفته روزهای شنبه تقدیم حضور می‌گردد.
با کلیک بر روی تیتر اخبار میتوانید خبر کامل را مطالعه کنید 


رأی مردم آمریکا به "ترامپ" برای جلوگیری از آشوب بود/ اربعین حسینی نماد تمدن دینی است


امام جمعه قزوین بیان کرد: ترامپ چنان رعب و وحشتی در میان مردم ایجاد کرده بود که بخشی از رأی مردم به این کاندیدا برای حفظ آرامش آن کشور و عدم ایجاد بلوا و آشوب در امریکا بود.


فیلم/ فریادهایی که باید شنیده شود/ 5 ماه دفترچه های بدون اعتبار سهم کارگران کارخانه شیشه قزوین

کارگران کارخانه شیشه قزوین درتجمعات همگانی که چند روزمتوالی به طول انجامید، به مطالبات عقب افتاده خود و همچنین بی توجهی مسئولین اعتراض کردند.


صنعت کفش دانسفهان باید به یک برندملی تبدیل شود

استاندار در جریان بازدید از واحدهای تولید کفش در شهر دانسفهان بر ضرورت تبدیل شدن این صنعت به یک برند ملی تاکید کرد.


رسیدگی به پرونده قتل خرمدشت با جدیت در جریان است

دادستان عمومی و انقلاب قزوین با اشاره به حادثه قتل در خرمدشت گفت: دستگاه قضا فارغ از شایعات و حدس و گمان‌ها رویکرد رسیدگی قانونی، دقیق، علمی و سریع را در پرونده دنبال می‌کند و نظارت مستمر خود را بر کار ضابطان دارد.


آمریکا از ایستادگی و مقاومت مردم ایران هراس دارد/ نفوذ در کشور از اولویت‌های اصلی دشمن است

مشاور عالی فرمانده‌ کل سپاه پاسداران با بیان بیان کرد: امروز سران استکبار به این نکته اذعان دارند که ایران اسلامی تنها کشوری در دنیاست با ارائه یک مکتب و رهبری دینی توانسته سخنان ما را در عرض نيم ساعت هر حرفي بزنيم را خنثي كند.


چه کسانی مدعی حقوق زن شده‌اند؟!

زن غربی تازه در اوایل قرن 20 دارای حق رأی، حق تحصیل و اخذ مدرک تحصیلی و حق استفاده از اموال شخصی را پیدا کرد و تا همین نیم قرن پیش هیچ کدام از این‌ها را نداشت، در حالی که به رسمیت شناختن زن در اسلام، 1400 سال پیش از همان بدو تولدش صورت گرفت.


عامل قاچاق البسه در قزوین محکوم شد

با صدور حکم تعزیرات حکومتی استان عامل قاچاق البسه در قزوین محکوم شد.


رونمایی از هولوکاست ایرانیان در فیلم "یتیم خانۀ ایران"

فیلم سرشار از صحنه‌های میخکوب کننده و تحیر آور است. به ویژه آنجا که صحنه‌هایی از آخرین لحظات قحطی زدگان پخش می‌شود و یا دیالوگ‌های ارزشمند فیلم در نوع خود بسیار عمیق و با هنرمندی خاصی ترتیب یافته است؛ همانگونه که قصه کلاسیک و خطی فیلم نیز در جای خود قابل ستایش و تامل است.


کتابداران خود را در مقابل چالش‌های فرهنگی مسئول بدانند

استاندار قزوین خطاب به فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی گفت: نقش خود را برجسته و مهم بدانید زیرا یکی از مشاغل اثربخش را برعهده دارید بنابراین خود را در مقابل حوزه فرهنگی جامعه، نابسامانی‌ها و چالش‌های فرهنگی مسئول بدانید.


سفری از جنس معنویت/ در راهیان‌نور نرم افزار ایمانمان را بروزرسانی می‌کنیم

بدون شک حضور در سرزمینی که بوی عشق می‌دهد و قدم زدن بر روی خاکی که روزگاری جوانانی با روحی بلند و عزمی راسخ در مسیر رسیدن به هدف گام نهادند تاثیر شگرفی بر روح پاک و بی آلایش جوانان این مرزو بوم خواهد گذاشت.


نان آغشته به خون خود را می‌خوریم/ 5 ماه است دفترچه‌های بیمه ما را تمدید نمی‌کنند

کارگران شرکت "شیشه قزوین" گفتند: حدود 2 برابر صنایع شیشه شرکت‌های دیگر، تولید داریم چون نمی‌خواهیم خط تولید شرکتمان بخوابد اما مسئولان قدر نمی‌دانند ما نان آغشته به خون خود را می‌خوریم یعنی با حداقل مزد حداکثر کار را انجام می‌دهیم.


باندبازی در انجمن‌های هنری استان غوغا می‌کند/ رکود هنری عامل فرار هنرمندان از قزوین

متاسفانه از مشکلات اصلی هنرمندان استان، باندبازی و توجه به روابط خانوادگی در واحد نمایش ارشاد استان قزوین است که این اتفاق مانع توجه به استعداد‌های برتر استانی شده است.


طی 6 ماه ابتدایی سال 120 قلم کالای غیراستاندارد توقیف شد

مدیرکل اداره استاندارد استان قزوین گفت: طی 6 ماهه نخست سال جاری از تعداد 2425 واحد صنفی استان بازرسی به عمل آمد که منجر به کشف و توقیف بیش از 120 قلم کالای غیر استاندارد شد.


تأخير فرمانداري قزوين در معرفي نفر سیزدهم شوراي شهر مطلوب نيست

مسائل ناخوشايندي در رسانه ها و شبکه هاي مجازي مطرح شده که به نظر مي رسد تأخير در معرفي نفر سيزدهم شوراي شهر، مطلوب نباشد و اميدواريم طي روزهاي آتي، اين مهم دردستورکار فرمانداري قزوين قرار بگيرد.


قاتلی که دونفر را در قزوین به قتل رسانده بود، اعدام شد

سحرگاه امروز با حضور مقامات قضایی قاتلی که در دو اقدام بی‌رحمانه 2 تن را به قتل رسانده بود در ندامتگاه مرکزی قزوین به دار مجازات آویخته شد.


پرورش قارچ را از زيرزمين خانه‌ام شروع كردم/ بارها در توليد كمپوست شكست خوردم

با حضور در كلاس‌هاي آموزشي توليد قارچ بسيج سازندگي به اين كار علاقه مند شدم و در ابتدا در زيرزمين خانه خود به ساخت كمپوست پرداختم و بارها در توليد كمپوست شكست خوردم، این صحبت‌های یک کارآفرین قزوینی است.


روزانه 500 تن زباله در استان قزوین تولید می‌شود

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین گفت: روزانه در استان قزوین در حدود 500 تن زباله تولید می‌شود که 260 تن آن مربوط به شهر قزوین است.


نمایش اقتدار گردان‌های الی بیت المقدس شهرستان البرز

به گزارش صبح قزوین ، رزمایش اقتدار گردان‌های الی بیت المقدس با حضور بسیجیان، فرماندهان نظامی و جمع کثیری از شهروندان در شهرستان البرز برگزار شد.


بیش از 13 هزار زائر قزوینی در سامانه سماح نام‌نویسی کردند

استاندار قزوین از نام‌نویسی بیش از 13 هزار زائر قزوینی برای شرکت در پیاده‌روی اربعین در سامانه سماح تاکنون خبر داد.


سطح بهداشتی کنسروهای گوشتی وضعیت مناسبی ندارد

کارشناس بهداشت مواد غذایی گفت: سطح بهداشتی کنسروهای گوشتی وضعیت مناسبی ندارد، وضعیت نامناسب بهداشت در واحدهای تولیدی به دلیل عدم آگاهی مدیران و مسئولان آن واحدها است.


دعوای برگزاری کنسرت‌ها، پوششی برای به حاشیه‌ راندن مشکلات اقتصادی است

وزیر سابق اطلاعات در قزوین عنوان کرد: بی بند و باری‌های فرهنگی قرار است به ابزاری برای پوشش عقب ماندگی‌های اقتصادی تبدیل شود، امروز دعوای برگزاری کنسرت را در استان‌های مختلف به راه انداخته اند تا نگاه جامعه از معضلات اقتصادی دور شود.


سرمایه مالی ساخت «ناسور» را خودمان تامین کردیم/ در اکران نیاز به حمایت مسئولان داریم

تهیه کننده انیمیشن "ناسور" با بیان اینکه همه سرمایه تولید ناسور را خودمان تامین کردیم، گفت: در زمینه اکران این انیمیشن عاشورایی، خواستار حمایت ویژه مسئولان هستیم.


انتهای پیام/9003
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان