۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین دعوای برگزاری کنسرت‌ها، پوششی برای به حاشیه‌ راندن مشکلات اقتصادی است
کد خبر: ۲۱۶۶۱۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۱۵ ساعت: ۱۰:۵۵ ↗ لینک کوتاه

وزیر سابق اطلاعات در قزوین:

دعوای برگزاری کنسرت‌ها، پوششی برای به حاشیه‌ راندن مشکلات اقتصادی است

وزیر سابق اطلاعات در قزوین عنوان کرد: بی بند و باری‌های فرهنگی قرار است به ابزاری برای پوشش عقب ماندگی‌های اقتصادی تبدیل شود، امروز دعوای برگزاری کنسرت را در استان‌های مختلف به راه انداخته اند تا نگاه جامعه از معضلات اقتصادی دور شود.

دعوای برگزاری کنسرت‌ها، پوششی برای به حاشیه‌ راندن مشکلات اقتصادی است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، حجت الاسلام حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات شب گذشته(جمعه) در جلسه پرسش و پاسخ و نشست بصیرتی در حسینیه شهید مطهری سپاه قزویندر پاسخ به سوالی درباره رسیدگی به اختلاس‌ها در کشور اظهار کرد: این جزو افتخارات نظام جمهوری اسلامی است که به اختلاس‌های رخ داده رسیدگی می‌شود؛ البته این نکته قابل توجه است که چرا از همان بدو امر این موضوع انجام نمی‌شود.
وی اذعان کرد: یکی از سیاست‌های دشمن در بحث وقوع اختلاس در کشور از بین بردن اعتماد مردم به نظام و انقلاب است و گاهی اوقات هم متاسفانه خود ما هم آب به آسیاب دشمن می‌ریزیم نکته مهم در این فضا ایجاد روشنگری برای مردم است که اعتماد آنها به نظام خدشه دار نشود.
این مسئول ادامه داد: ما اختلاس‌ها را نفی نمی‌کنیم و همه را نمی‌توان به دولت قبل ربط داد امروز دستگاه قضایی قاطعانه پیگیر رسیدگی به اختلاس‌های رخ داده است.
وی درباره موضوع دستاوردهای برجام ابراز کرد: آنچه تا به امروز در حوزه برجام باید مشخص می‌شد نمایان شده است و دیگر جای پرداخت ندارد و نمی‌توان موضوعی را مخفی کاری کرد؛ امروز طراحی‌ها به سمتی حرکت می‌کند که مشکلات اصلی به خصوص در حوزه اقتصادی به حاشیه برود.

مصلحی تصریح کرد: این یک هشدار جدی است که نباید مدیریت فضای کشور در دست دشمن قرار بگیرد امروز چرا دستگاه فرهنگی کشور در یک دگرگونی جدی قرار گرفته است؟ ما باید مراقب یک فضای بی بندوباری فرهنگی در کشور باشیم.
وی عنوان کرد: در این جابجایی‌های اخیر مدیرانی جدید سرکار آمده‌اند که هرچه انتقاد کنیم، می‌گویند ما تازه ساختار جدید را تحویل گرفتیم.
وزیر سابق اطلاعات بیان کرد: بی بند و باری‌های فرهنگی قرار است به ابزاری برای پوشش عقب ماندگی‌های اقتصادی تبدیل شود، امروز دعوای برگزاری کنسرت را در استان‌های مختلف به راه انداخته اند تا نگاه جامعه از معضلات اقتصادی دور شود.
وی درباره برخورد با حقوق‌های نجومی گفت: قوه قضائیه در موضوع فیش‌های نجومی ورود پیدا کرده است اما برخی از دستگاه‌ها موارد خواسته شده را در اختیار دستگاه قضایی قرار نداده‌اند و این دستگاه باید مستندات خود را جمع کند بعد اقدام جدی داشته باشد.
این کارشناس سیاسی عنوان کرد: بحث نفوذ در دستگاه اطلاعاتی کشور اقدامات خوبی صورت گرفته است و جاسوس‌های مختلفی دستگیر شده و آمریکایی‌ها عصبانی شده‌اند.

وی در ادامه افزود: یک شورای ایرانیان در آمریکا وجود دارد که پرورش یافته و تحصیل کرده آنجا هستند و برای نفوذ به ایران طراحی می‌کنند و آنها 7 پروژه با این محوریت برای اجرا درنظر گرفته اند که یک موضوع آن ارتباط دانشگاه‌های آمریکا با دانشگاه‌های ماست که چندی پیش یک گروه از آنها وارد ایران شدند که باید مراقب باشیم.
مصلحی با بیان اینکه دشمن به دنبال دوقطبی سازی کشور است، بیان کرد: آمریکا و انگلیس و موساد در حال فعالیت هستند از مهرماه 77 تا خرداد 88 افراد نفوذی زیادی به کشور رفت و آمد داشتند استکبار سرمایه گذاری سنگینی برای دوقطبی سازی کشور کرده است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان