۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین تأخير فرمانداري قزوين در معرفي نفر سیزدهم شوراي شهر مطلوب نيست
کد خبر: ۲۱۶۶۷۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۱۷ ساعت: ۱۴:۳۴ ↗ لینک کوتاه

رئیس شوراي اسلامي شهر قزوين:

تأخير فرمانداري قزوين در معرفي نفر سیزدهم شوراي شهر مطلوب نيست

مسائل ناخوشايندي در رسانه ها و شبکه هاي مجازي مطرح شده که به نظر مي رسد تأخير در معرفي نفر سيزدهم شوراي شهر، مطلوب نباشد و اميدواريم طي روزهاي آتي، اين مهم دردستورکار فرمانداري قزوين قرار بگيرد.

تأخير فرمانداري قزوين در معرفي نفر سیزدهم شوراي شهر مطلوب نيست
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، فرج الله فصيحي رامندي، رئيس شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه اعضای شورای شهر که در تالار مردم شوراي شهر برگزارشد، با اشاره به انتصاب علي فرخزاد به عنوان سرپرست معاونت هماهنگي و امور عمراني استانداري قزوين اظهار کرد: در قريب به 40 روز اخير و اينکه شوراي شهر بلافاصله بعد از اين اقدام طي نامه اي از فرمانداري درخواست معرفي نفر سيزدهم شوراي شهر را داشته و تاکنون معرفي صورت نگرفته است.
وی افزود: مسائل ناخوشايندي در رسانه ها و شبکه هاي مجازي مطرح شده که به نظر مي رسد تأخير در معرفي نفر سيزدهم شوراي شهر، مطلوب نباشد و اميدواريم طي روزهاي آتي، اين مهم دردستورکار فرمانداري قزوين قرار بگيرد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین تصریح کرد: طي چند وقت اخير مسائل و موضوعات حاشيه اي ازسوي برخي مراجع مطرح شده است که واقعي و قانوني نيستند.

فصیحی رامندی خاطرنشان کرد: اطلاعيه صادره ازسوي فرمانداري قزوين در آنزمان که برمبناي صحت انتخابات و تأييد هيأتهاي اجرايي و نظارت بود، بايد ملاک عمل قانوني متوليان امر و فرمانداري قزوين قرار بگيرد.

وي  افزود: در آئين نامه هاي موجود صراحتا به مهلت اقدام فرماندار در معرفي عضو علي البدل اشاره نشده است، ولي در قانون اين مهم آورده شده است که اگر طي دو ماه معرفي صورت نگيرد، شوراي شهر مي تواند با مشورت و همکاري مستقيما از عضو علي البدل دعوت به عمل آورد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در خاتمه با اشاره به تلاش‌هايي که شوراي شهر براي تعيين تکليف نفر سيزدهم پارلمان محلي داشته است، ادامه داد: طي مذاکرات انجام شده با استاندار، از وي تقاضاي تعيين تکليف اين موضوع را داشته ايم و قول مساعد حل اين موضوع را داده اند و همچنين اوضاع کنوني را در نامه اي تشريح کرده و به شوراي عالي استانها ارسال نموديم و از اين مرجع نيز خواستار معرفي راهکار و ارائه طريق شده ايم.
انتهای پیام/3008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان